Magikarp Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Gister toevallig een nummertje van Mr. and Mississippi gehoord op facebook. Als het je ding is, dan is 10 euro een prima bedrag. Morgen ook Foals trouwens. Met [MENTION=677]Dennis.[/MENTION]; en z'n zusje (:<) oja en z'n vriendinnetje gaat ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Nice, had ook wel graag naar Foals gewild. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Morgen naar Foals met [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; Hey :( En Barcaboy, gezien je posts in het muziekdeel zal je aan het gros van de namen waarschijnlijk geen buil vallen. Vind White Fence alleen de vreemde eend in de bijt en Mr & Mississippi en Orlando vallen heel makkelijk te combineren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Hey :( En Barcaboy, gezien je posts in het muziekdeel zal je aan het gros van de namen waarschijnlijk geen buil vallen. Vind White Fence alleen de vreemde eend in de bijt en Mr & Mississippi en Orlando vallen heel makkelijk te combineren. Ja ik had voor Richard kaartje gekocht vandaar. ;c Morgen naar Foals met [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; en [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 'Yahoo On Tour' heeft dus al de 7 steden vrijgegeven waar ze langsgaan vrijgegeven, 7 steden in europa en 31 ofzo in Amerika. Maar in Europa zijn dat dus o.a. Cannes, Parijs, London, Munchen & Berlijn. Geen Amsterdam jammer genoeg, maar ik ga denk ik met heel wat vrienden gewoon naar 1 van die steden toe, wat raden jullie mij dan aan? Welke stad zou ik gaan? June 11: Berlin June 13: Munich June 18-19: Cannes June 21: Milano June 29: Madrid July 3: Paris July 9-14: London (Wireless Festival) Ik zelf denk aan Parijs, met school geen problemen want in die tijd van het jaar heb ik toch nauwelijks les. Dit zijn btw de artiesten die komen: Jay-Z, Kendrick Lamar, J. Cole, Macklemore and Ryan Lewis, Justin Timberlake, Frank Ocean, Trey Songz. Ik ben fan van allemaal, dus lijkt me wel mooi meegenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 Puur op dat lijstje steden zou ik voor Londen gaan, maar zou je keuze maken op basis van de locatie. Foals was trouwens moddervet, sfeer zat er ook lekker in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 Ja, ik was al eerder van plan om naar Wireless Festival(London) te gaan, maar kaartjes voor dat festival zijn ziek duur, + overnachting en vervoer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 Nou ja, zeker als je met vrienden bent lijkt mij een overnachting niet heel noodzakelijk, dan kan je prima een nacht doorhalen en dan de eerste vlucht terug naar Amsterdam nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 maart 2013 Share Geplaatst 17 maart 2013 Foals was prima. Had er meer van verwacht. Spanish Sahara vond ik erg slapjes. Red Socks Pugie en Two Steps, Twice maakten wel wat goed. Kill All Hipsters was ook prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 maart 2013 Share Geplaatst 17 maart 2013 Stonden jullie achter ons? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 maart 2013 Share Geplaatst 17 maart 2013 5 meter linksachter van jullie. Bij Two Steps Twice stond ik denk ik wel in de buurt' date=' was gefokt dus pikte die mosh pitt maar ff goed mee :cab:[/quote'] :-D die was lekker ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Iemand hier nog interesse in een kaartje voor Of Monsters and Men voor komende maandag in Paradiso? Ik kan niet meer helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Heb je er geen 2/3? ;c [MENTION=10124]RickV[/MENTION]; Nee sorry ;) Zou met drie anderen gaan maar de anderen gaan wel gewoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 7 juli Atoms for Peace in de HMH, eindelijk eens Thom Yorke live aan het werk gaan zien. Dag erna Editors ben ik ook wel bij denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Wel duur man, ik was ook wel geïnteresseerd maar 74 euro vind ik nog al wat. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Editors, mmm, ik wil graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Wel duur man, ik was ook wel geïnteresseerd maar 74 euro vind ik nog al wat. :( Waar haal je die 74 vandaan? AFP is €49 en Editors €36 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Waar haal je die 74 vandaan? AFP is €49 en Editors €36 Oh :cab:, hier. http://www.onlineticketshop.nl/atoms-for-peace-kaarten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Zoveel mogelijk via officiele wegen bestellen, eigenlijk gewoon altijd. http://www.heineken-music-hall.nl/agenda/atoms-for-peace €49 excl servicekosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Zag ook die link alleen op twitter voorbij komen, dus had nog niet echt gezocht ofzo. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2013 Inderdaad altijd via de officiële site van de venue. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Ik ben nog nooit naar een concert geweest hehe, dus vraag het hier maar even; Rijden er op dagen van concerten ook meer treinen enzo? Want het is 20:00, maar dan kom ik niet meer thuis :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Ik ben nog nooit naar een concert geweest hehe, dus vraag het hier maar even; Rijden er op dagen van concerten ook meer treinen enzo? Want het is 20:00, maar dan kom ik niet meer thuis :-D Ik ben altijd thuisgekomen na een concert. Soms is het haasten, maar als je gewoon met de auto naar het laatste station gaat, mag het geen probleem zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Ik ben altijd thuisgekomen na een concert. Soms is het haasten, maar als je gewoon met de auto naar het laatste station gaat, mag het geen probleem zijn. Hmm ja, heb dan dus 3 uur en 37 minuten de tijd zeg maar. Hoelang duurt zo'n concert? 2 uur? Dan zou 't wel mogelijk moeten zijn lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Maximaal, zeker omdat Atoms for Peace eigenlijk nog maar een echt album hebben uitgebracht naast de solo plaat van Thom Yorke. Maar voor een concert in de HMH heb ik nog nooit gezien dat er extra treinen rijden, al is dat ook niet erg omdat het niet zo snel later dan elf uur afgelopen zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten