Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Morgen naar Foals met [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];

Hey :(

En Barcaboy, gezien je posts in het muziekdeel zal je aan het gros van de namen waarschijnlijk geen buil vallen. Vind White Fence alleen de vreemde eend in de bijt en Mr & Mississippi en Orlando vallen heel makkelijk te combineren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey :(

En Barcaboy, gezien je posts in het muziekdeel zal je aan het gros van de namen waarschijnlijk geen buil vallen. Vind White Fence alleen de vreemde eend in de bijt en Mr & Mississippi en Orlando vallen heel makkelijk te combineren.

Ja ik had voor Richard kaartje gekocht vandaar. ;c

Morgen naar Foals met [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; en [MENTION=204]Tijn[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Yahoo On Tour' heeft dus al de 7 steden vrijgegeven waar ze langsgaan vrijgegeven, 7 steden in europa en 31 ofzo in Amerika. Maar in Europa zijn dat dus o.a. Cannes, Parijs, London, Munchen & Berlijn. Geen Amsterdam jammer genoeg, maar ik ga denk ik met heel wat vrienden gewoon naar 1 van die steden toe, wat raden jullie mij dan aan? Welke stad zou ik gaan?

June 11: Berlin

June 13: Munich

June 18-19: Cannes

June 21: Milano

June 29: Madrid

July 3: Paris

July 9-14: London (Wireless Festival)

Ik zelf denk aan Parijs, met school geen problemen want in die tijd van het jaar heb ik toch nauwelijks les.

Dit zijn btw de artiesten die komen: Jay-Z, Kendrick Lamar, J. Cole, Macklemore and Ryan Lewis, Justin Timberlake, Frank Ocean, Trey Songz. Ik ben fan van allemaal, dus lijkt me wel mooi meegenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog nooit naar een concert geweest hehe, dus vraag het hier maar even;

Rijden er op dagen van concerten ook meer treinen enzo? Want het is 20:00, maar dan kom ik niet meer thuis :-D

Ik ben altijd thuisgekomen na een concert. Soms is het haasten, maar als je gewoon met de auto naar het laatste station gaat, mag het geen probleem zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben altijd thuisgekomen na een concert. Soms is het haasten, maar als je gewoon met de auto naar het laatste station gaat, mag het geen probleem zijn.

Hmm ja, heb dan dus 3 uur en 37 minuten de tijd zeg maar. Hoelang duurt zo'n concert? 2 uur? Dan zou 't wel mogelijk moeten zijn lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maximaal, zeker omdat Atoms for Peace eigenlijk nog maar een echt album hebben uitgebracht naast de solo plaat van Thom Yorke. Maar voor een concert in de HMH heb ik nog nooit gezien dat er extra treinen rijden, al is dat ook niet erg omdat het niet zo snel later dan elf uur afgelopen zal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites