Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

Gister was top op Karnaval Festival. Temperatuur was perfect en geen regen. Einde was ook super. Radical Redemption en als afsluiter Mental Theo. Daarna nog een eindshow wat niet was verteld.

Al met al een topfestival en dat voor de eerste editie.

EDIT:

Iemand die toevallig weet hoe dit liedje heet?

0XDGsCllyEQ

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gister was top op Karnaval Festival. Temperatuur was perfect en geen regen. Einde was ook super. Radical Redemption en als afsluiter Mental Theo. Daarna nog een eindshow wat niet was verteld.

Al met al een topfestival en dat voor de eerste editie.

EDIT:

Iemand die toevallig weet hoe dit liedje heet?

0XDGsCllyEQ

sbcQ4gzuugc

bewerkt door joostmakaay
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee, wat is het nieuwe eraan dan? Niet vele feesten etc gepakt, Deetox altijd wel prima vond ik.

Craft zonde ja maja ging al niet want vond het top in Adam,lekker bootje huren overdag en dan rond 16:00 daarheen was top afgelopen jaar. Nu was het ergens in een gehucht op een normale zaterdag, niet te doen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer ja, maar ging ik toch al niet heen.

Trouwens valt meer mensen het op dat de hardstyle weer de goede kant op gaat? Dan denk ik aan artiesten als MYST, Deetox (die weer de goede kant op gaat), Prefix & Density, B-Front, Frequencerz, Phuture Noize.

Minder hard, meer melodie?

EDIT: Zaterdag naar een feest dat Bass Protocol heet. Maar daar komen gasten van Gearbox Digital optreden. Zijn die een beetje te pruimen? anders is het half luisteren en de drankkraan opengooien :door:

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Minder hard, meer melodie?

EDIT: Zaterdag naar een feest dat Bass Protocol heet. Maar daar komen gasten van Gearbox Digital optreden. Zijn die een beetje te pruimen? anders is het half luisteren en de drankkraan opengooien :door:

Zo ver er vandaan blijven of anders drankkraan flink opengooien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ver er vandaan blijven of anders drankkraan flink opengooien

probleem is dat het een avond met die gasten is, dus geen ontkomen aan. Dan maar mijn portemonnee en geheugen flink pijn doen ;c

EDIT:

Het valt qua dj's super mee eigenlijk. van de 11 zijn er 5 met die achterlijke troep en de rest is gewoon Raw.

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren voor het eerst sinds maanden weer eens naar een hardstyle feestje gegaan. Royaal Kabaal. Hele dag gratis baco gezopen omdat een maatje daar met zijn bedrijf achter de bar stond. Die raw van tegenwoordig is echt walgelijk. Klinkt alleen maar hetzelfde. Heel gauw verhuisd naar de freestyle. Ook hier amper kunnen vermaken, was er veel te druk. Daarna maar naar de "euphoria" gegaan. Ook dit kon me niet boeien. Geluid stond er bizar slecht afgesteld en bovendien stonden er 3 man en een vingerplant. Uiteindelijk om 20:00 katslam naar huis gegaan. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die raw van tegenwoordig is echt walgelijk. Klinkt alleen maar hetzelfde.

Ga jij je eens gauw verdiepen in nieuwe artiesten, zoals MYST, Phuture Noize, B-Front, Prefix & Density. De hardstyle klimt behoorlijk uit een dip van een jaar of 3. Ik begin me weer steeds meer thuis te voelen in de scene.

Ik help je wel even

[YOUTUBE]nH4vCDPnRN4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]gRQVE0cmpKU[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]HphuT1MgLbk[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]lGsEa1d1ji8[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]VOkkE2BGYAQ[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ze allemaal even geluisterd... En het trekt me gewoon niet meer aan.. De hele hardstyle scene niet. Denk dat ik het na zo'n 13 jaar feesten gewoon zat ben om het zo maar te zeggen. Trance trekt me veel meer aan, kan er veel meer m'n ei in kwijt.

10 juni ben ik een soort van verplicht om naar Pussy Lounge te gaan. M'n vriendin wil er heen graag heen en de rest van onze vriendengroep gaat ook. Ik ga puur mee voor m'n vriendin en de gezelligheid. Voor de muziek absoluut niet. Denk dat ik daar ook flink vdk ga. Misschien dat ik t dan weer wat leuker vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit eraan te denken kaartje voor Radical te halen, eerste weekend november. Moet dan wel overvliegen vanuit Dublin, maar goh tot zover zijn de feestjes eigenlijk ook het enige wat ik tot nu toe mis sinds ik hier woon. :D En Hard Bass sowieso keer weer gaan als het kan.

Edit: en o ja: Unresolved wil ik sowieso keertje zien. Echt, elke set van hem vind ik geweldig. Niet te veel flauwekul, gewoon lekker rauw rammen met die hap zoals het hoort.

bewerkt door RanDMC
Link naar opmerking
Deel via andere websites