sennid Geplaatst 26 februari 2017 Share Geplaatst 26 februari 2017 (bewerkt) Gister was top op Karnaval Festival. Temperatuur was perfect en geen regen. Einde was ook super. Radical Redemption en als afsluiter Mental Theo. Daarna nog een eindshow wat niet was verteld. Al met al een topfestival en dat voor de eerste editie. EDIT: Iemand die toevallig weet hoe dit liedje heet? 0XDGsCllyEQ 26 februari 2017 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 16 maart 2017 Share Geplaatst 16 maart 2017 Mensen nog Qapital over paar weken? Echt zin in hoor, eerste feestje sinds Penoze in de elementenstraat (begin dec ofzo dacht ik) en toen was ik met de auto...dus toen geen eens gezopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 maart 2017 Share Geplaatst 17 maart 2017 (bewerkt) Gister was top op Karnaval Festival. Temperatuur was perfect en geen regen. Einde was ook super. Radical Redemption en als afsluiter Mental Theo. Daarna nog een eindshow wat niet was verteld. Al met al een topfestival en dat voor de eerste editie. EDIT: Iemand die toevallig weet hoe dit liedje heet? 0XDGsCllyEQ sbcQ4gzuugc 17 maart 2017 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 maart 2017 Share Geplaatst 18 maart 2017 Kwam er idd al achter. toch bedankt. Zou het van Minus Militia zijn of toch misschien een nieuwe van Denekamp Gespuis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 maart 2017 Share Geplaatst 20 maart 2017 Kwam er idd al achter. toch bedankt. Zou het van Minus Militia zijn of toch misschien een nieuwe van Denekamp Gespuis? Is een remix van gas erop van Sjammienators Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 26 maart 2017 Share Geplaatst 26 maart 2017 Masters of Hardcore wat een bruut feest _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 maart 2017 Share Geplaatst 26 maart 2017 (bewerkt) [youtube]pdzxa48fXSk[/youtube] Als je nog wil nagenieten @lennard95 7 uur aan materiaal ;c 26 maart 2017 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 27 maart 2017 Share Geplaatst 27 maart 2017 Is er helaas al af , Wel trouwens Dominator kaart binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 28 maart 2017 Share Geplaatst 28 maart 2017 Is er helaas al af , Wel trouwens Dominator kaart binnen. Ga je zaterdag nog dikke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 maart 2017 Share Geplaatst 28 maart 2017 Ga je zaterdag nog dikke Geen geld + zondag Klassieker kijken in Rotterdam dus ff rustig doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 19 april 2017 Share Geplaatst 19 april 2017 CRAFT is geannuleerd. Lose Your Mind is failliet. Toch zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 april 2017 Share Geplaatst 19 april 2017 Jammer ja, maar ging ik toch al niet heen. Trouwens valt meer mensen het op dat de hardstyle weer de goede kant op gaat? Dan denk ik aan artiesten als MYST, Deetox (die weer de goede kant op gaat), Prefix & Density, B-Front, Frequencerz, Phuture Noize. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 april 2017 Share Geplaatst 19 april 2017 Geen idee, wat is het nieuwe eraan dan? Niet vele feesten etc gepakt, Deetox altijd wel prima vond ik. Craft zonde ja maja ging al niet want vond het top in Adam,lekker bootje huren overdag en dan rond 16:00 daarheen was top afgelopen jaar. Nu was het ergens in een gehucht op een normale zaterdag, niet te doen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 april 2017 Share Geplaatst 19 april 2017 (bewerkt) Jammer ja, maar ging ik toch al niet heen. Trouwens valt meer mensen het op dat de hardstyle weer de goede kant op gaat? Dan denk ik aan artiesten als MYST, Deetox (die weer de goede kant op gaat), Prefix & Density, B-Front, Frequencerz, Phuture Noize. Minder hard, meer melodie? EDIT: Zaterdag naar een feest dat Bass Protocol heet. Maar daar komen gasten van Gearbox Digital optreden. Zijn die een beetje te pruimen? anders is het half luisteren en de drankkraan opengooien :door: 19 april 2017 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 19 april 2017 Share Geplaatst 19 april 2017 Minder hard, meer melodie? EDIT: Zaterdag naar een feest dat Bass Protocol heet. Maar daar komen gasten van Gearbox Digital optreden. Zijn die een beetje te pruimen? anders is het half luisteren en de drankkraan opengooien :door: Zo ver er vandaan blijven of anders drankkraan flink opengooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 april 2017 Share Geplaatst 20 april 2017 (bewerkt) Zo ver er vandaan blijven of anders drankkraan flink opengooien probleem is dat het een avond met die gasten is, dus geen ontkomen aan. Dan maar mijn portemonnee en geheugen flink pijn doen ;c EDIT: Het valt qua dj's super mee eigenlijk. van de 11 zijn er 5 met die achterlijke troep en de rest is gewoon Raw. 20 april 2017 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Gisteren voor het eerst sinds maanden weer eens naar een hardstyle feestje gegaan. Royaal Kabaal. Hele dag gratis baco gezopen omdat een maatje daar met zijn bedrijf achter de bar stond. Die raw van tegenwoordig is echt walgelijk. Klinkt alleen maar hetzelfde. Heel gauw verhuisd naar de freestyle. Ook hier amper kunnen vermaken, was er veel te druk. Daarna maar naar de "euphoria" gegaan. Ook dit kon me niet boeien. Geluid stond er bizar slecht afgesteld en bovendien stonden er 3 man en een vingerplant. Uiteindelijk om 20:00 katslam naar huis gegaan. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Gister naar supersized geweest voor dat geld was het een prima feestje met veel maten en bier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Die raw van tegenwoordig is echt walgelijk. Klinkt alleen maar hetzelfde. Ga jij je eens gauw verdiepen in nieuwe artiesten, zoals MYST, Phuture Noize, B-Front, Prefix & Density. De hardstyle klimt behoorlijk uit een dip van een jaar of 3. Ik begin me weer steeds meer thuis te voelen in de scene. Ik help je wel even [YOUTUBE]nH4vCDPnRN4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]gRQVE0cmpKU[/YOUTUBE] [YOUTUBE]HphuT1MgLbk[/YOUTUBE] [YOUTUBE]lGsEa1d1ji8[/YOUTUBE] [YOUTUBE]VOkkE2BGYAQ[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 DVMtn71mY1M vEXpoSJsulA TmhibQ28GKE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Jup ook, jammere van zombie zijn die verdwaalde kicks in de climax, verder echt een hele dikke plaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 30 april 2017 Share Geplaatst 30 april 2017 Ik heb ze allemaal even geluisterd... En het trekt me gewoon niet meer aan.. De hele hardstyle scene niet. Denk dat ik het na zo'n 13 jaar feesten gewoon zat ben om het zo maar te zeggen. Trance trekt me veel meer aan, kan er veel meer m'n ei in kwijt. 10 juni ben ik een soort van verplicht om naar Pussy Lounge te gaan. M'n vriendin wil er heen graag heen en de rest van onze vriendengroep gaat ook. Ik ga puur mee voor m'n vriendin en de gezelligheid. Voor de muziek absoluut niet. Denk dat ik daar ook flink vdk ga. Misschien dat ik t dan weer wat leuker vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 mei 2017 Share Geplaatst 20 mei 2017 Gratis kaarten voor Q-Base : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 augustus 2017 Share Geplaatst 22 augustus 2017 De eerste 3 weekenden van september even lekker los gaan. 2 september naar Dream Village, 9 september Q-Base en 16 september Bass Events Outdoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 augustus 2017 Share Geplaatst 22 augustus 2017 (bewerkt) Ik zit eraan te denken kaartje voor Radical te halen, eerste weekend november. Moet dan wel overvliegen vanuit Dublin, maar goh tot zover zijn de feestjes eigenlijk ook het enige wat ik tot nu toe mis sinds ik hier woon. :D En Hard Bass sowieso keer weer gaan als het kan. Edit: en o ja: Unresolved wil ik sowieso keertje zien. Echt, elke set van hem vind ik geweldig. Niet te veel flauwekul, gewoon lekker rauw rammen met die hap zoals het hoort. 22 augustus 2017 bewerkt door RanDMC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten