Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[MENTION=6420]Mitashi[/MENTION];

Deze zaterdag nog gehoord? Ran-D draaide m :<:<:<

http://soundcloud.com/djnoizefactorhardstyle/muse-uprising-gunz-for-hire

Verder vanaf 6 u ofzo enkel bij qdance gestaan, optimaal genoten. Bij de wc's nog bijna gepakt door security maar ik had net t laatste op dus kon ik gaan :r:r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=6420]Mitashi[/MENTION];

Deze zaterdag nog gehoord? Ran-D draaide m :<:<:<

http://soundcloud.com/djnoizefactorhardstyle/muse-uprising-gunz-for-hire

Verder vanaf 6 u ofzo enkel bij qdance gestaan, optimaal genoten. Bij de wc's nog bijna gepakt door security maar ik had net t laatste op dus kon ik gaan :r:r

Haha ja zeker! Heb m al te vaak gehoord al joh, Hardbass 2013 was ie magisch :< Hele dag bij Q gestaan ;) laatste half uurtje Hardwell maar dat was saaaaiiii.

Was je ook nog bij Frequencerz live? Beste set die ik ooit heb gehoord :<

Slikken moet je ook on het publiek doen joh, valt veel minder op, lucky basterd! Ik zal die foto nog even sturen binnenkort ;)

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhu ja dat mentionnen is echt een drama!

Had ook graag Ground Zero gewild en zag idd de gratis tickets, zit met voetbal op zondag dus wordt m niet.. Begin er nu al spijt van te krijgen dat ik ben blijven voetballen :huhu:. Gratis Ground Zero anders, en nu moet ik ook Q-base, Supremacy, Thrillogy, ga zo maar door missen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin

Link naar opmerking
Deel via andere websites