Sanders Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Trackkennis, bij welke beat bv iets begint. Climax die 64 beats zijn, daarna 16 beats break en daarna de 2e climax weer 64 beats. Of een intro van 32 beats, een break van 64 beats, claps die na de break van 64e beat beginnen enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Lekkerr boeiend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Uh ja, ga maar mixen en laat je me het mixje maar horen, ben ik benieuwd of er wat van klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Misschien ga ik nog wel naar Decibel :D Even tot vrijdagavond/zaterdag ochtend wachten en een goedkoop ticket op de kop slaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Begonnen met het inpakken voor het weekendje Decibel! Ik dacht dat ik wel genoeg zou hebben aan alleen m'n backpack. Nou, niet dus :xd:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Decibel was weer mooi :<:< op naar mysteryland, de laatste van t seizoen voor mij... Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 heel misschien kom ik ook wel even, ligt vooral aan het weer. Als het oke is en ik zin heb, is er altijd wel een manier om hier binnen te komen hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Decibel was dik, heerlijk weekend gehad. Ben nog aan t bijkomen haha! Aankomend weekend Ouwe Stijl :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 [YOUTUBE]ivOBlVBJnDY[/YOUTUBE] Blijft zo verschrikkelijk fijn :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 [MENTION=6420]Mitashi[/MENTION]; Deze zaterdag nog gehoord? Ran-D draaide m :<:<:< http://soundcloud.com/djnoizefactorhardstyle/muse-uprising-gunz-for-hire Verder vanaf 6 u ofzo enkel bij qdance gestaan, optimaal genoten. Bij de wc's nog bijna gepakt door security maar ik had net t laatste op dus kon ik gaan :r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 [MENTION=6420]Mitashi[/MENTION]; Deze zaterdag nog gehoord? Ran-D draaide m :<:<:< http://soundcloud.com/djnoizefactorhardstyle/muse-uprising-gunz-for-hire Verder vanaf 6 u ofzo enkel bij qdance gestaan, optimaal genoten. Bij de wc's nog bijna gepakt door security maar ik had net t laatste op dus kon ik gaan :r:r Haha ja zeker! Heb m al te vaak gehoord al joh, Hardbass 2013 was ie magisch :< Hele dag bij Q gestaan ;) laatste half uurtje Hardwell maar dat was saaaaiiii. Was je ook nog bij Frequencerz live? Beste set die ik ooit heb gehoord :< Slikken moet je ook on het publiek doen joh, valt veel minder op, lucky basterd! Ik zal die foto nog even sturen binnenkort ;) Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 (bewerkt) Voor de geïnteresseerden kun je kaarten winnen voor Ground Zero met de I'm In app (zoek maar in google play) Ik verwacht overigens wel 1 van de gewonnen tickets voor mij ivm met de tip die ik geef ;) Gelukt, zaterdag gratis Ground Zero :D 27 augustus 2014 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Q-Base weekend, jeuj! Heb er zin in :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Ik ga ook gratis Ground Zero.. Meer mensen die naast [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; en mij gaan? :P Misschien kleine MU-meeting om de verjaardag van ons te vieren? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 (bewerkt) Ik ga ook gratis Ground Zero.. Meer mensen die naast [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; en mij gaan? :P Misschien kleine MU-meeting om de verjaardag van ons te vieren? :P [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; 30 augustus 2014 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Huhu ja dat mentionnen is echt een drama! Had ook graag Ground Zero gewild en zag idd de gratis tickets, zit met voetbal op zondag dus wordt m niet.. Begin er nu al spijt van te krijgen dat ik ben blijven voetballen :huhu:. Gratis Ground Zero anders, en nu moet ik ook Q-base, Supremacy, Thrillogy, ga zo maar door missen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Even proberen met mentions [MENTION=6420]Mitashi[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Deze is wel episch :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Normaal gesproken was ik 100% gegaan. Keihard gaan altijd op gz, en voor een wappie meeting ben ik altijd in. Maar dit jaar lukte niet Door buitenland. Volgens jaar sowieso weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; Helaas, vierde me eigen verjaardag hehe. Qbase _O_ Bussie vanuit Amers4th, lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Nice Jarno, meeten daar maar met een groepje denk? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Ja vind prima. app me maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Helaas ook niet aanwezig op qbase, heeel misschien dat ik alsnog ga maar die kans is klein.. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 12 september 2014 Share Geplaatst 12 september 2014 zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 september 2014 Share Geplaatst 12 september 2014 Veel plezier alvast jarno :D wou dat ik zelf kon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten