Sanders Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Jeej, Fantasy Island en Craft festivalticket binnen, nu nog Dominator en Q-Base en dan heb ik iig de meest gewenste tickets binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Jeej, Fantasy Island en Craft festivalticket binnen, nu nog Dominator en Q-Base en dan heb ik iig de meest gewenste tickets binnen. Fantasy ben ik ook present (y) Nog meer mensen hier? Wil best meeten :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 9 mei 2014 Share Geplaatst 9 mei 2014 CRAFT ben ik nog steeds over aan het twijfelen. Ik wil op zich wel, dikke line-up ook. En Frantic Freak die ook zelfs komt. Lineup is om te smullen, dat zeker. Maar er zijn ook nog zo veel andere vette festivals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 9 mei 2014 Share Geplaatst 9 mei 2014 Fantasy ben ik ook present (y) Nog meer mensen hier? Wil best meeten :huhu: Heel misschien dat ik nog ga, maar dat zal dan wel last-minute zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 9 mei 2014 Share Geplaatst 9 mei 2014 Heel misschien dat ik nog ga, maar dat zal dan wel last-minute zijn. Waar hangt t vanaf dan? :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 9 mei 2014 Share Geplaatst 9 mei 2014 Fantasy ben ik ook present (y) Nog meer mensen hier? Wil best meeten :huhu: De MU wappiemeeting :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 9 mei 2014 Share Geplaatst 9 mei 2014 De MU wappiemeeting :D :r, dat sowieso ja. Hopelijk wel minder wappie dan Hardfest en Hardbass, toen was ik beide keren aant eind wel flink van t padje :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 9 mei 2014 Share Geplaatst 9 mei 2014 Xxlerator Outdoor wordt gestreamt op slam hardstyle : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Re: Hardstyle & Hardcore #3 CRAFT ben ik nog steeds over aan het twijfelen. Ik wil op zich wel, dikke line-up ook. En Frantic Freak die ook zelfs komt. Lineup is om te smullen, dat zeker. Maar er zijn ook nog zo veel andere vette festivals. Hier hetzelfde probleem, de line up is de ziekste ooit maar zit al zo stampesvol met feestjes.. Denk dat ik vandaag mijn kaartje gewoon nog koop, kan m altijd nog verkopen. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Hardstyle & Hardcore #3 Vannacht naar Hardcore Classics geweest dus. Man man man, wat een bazenfeest was dat zeg! Heerlijk alle oude klappers weer gehoord. Ongekende sfeer. Ja, early hardcore is vet! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Vannacht naar Hardcore Classics geweest dus. Man man man, wat een bazenfeest was dat zeg! Heerlijk alle oude klappers weer gehoord. Ongekende sfeer. Ja, early hardcore is vet! :D Early & Millennium :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Early & Millennium :love: MindController was al mega vet. Ook dit feestje weer. In de early/millenium area's hangt echt zo'n ziek goede sfeer altijd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 MindController was al mega vet. Ook dit feestje weer. In de early/millenium area's hangt echt zo'n ziek goede sfeer altijd :D Moet echt snel keer goan haha :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Moet echt snel keer goan haha :D Early hardcore/rave is ook gewoon baas. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Moet echt snel keer goan haha :D Fantasy Island Millenium stage :D Hier een beste opwarmer :D https://soundcloud.com/absolutelyfresh/ophidian-millennium-mix-fantasy-island-festival-2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Fantasy Island Millenium stage :D Hier een beste opwarmer :D https://soundcloud.com/absolutelyfresh/ophidian-millennium-mix-fantasy-island-festival-2014 Eh.. Nee. Beter naar echte early. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Early is Millennium, maar Millennium is geen Early ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 Hier hetzelfde probleem, de line up is de ziekste ooit maar zit al zo stampesvol met feestjes.. Denk dat ik vandaag mijn kaartje gewoon nog koop, kan m altijd nog verkopen. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk CRAFT _O_ Dat wordt echt ziek idd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 CRAFT _O_ Dat wordt echt ziek idd :) Heb er 2 besteld :). Vriend van me zegt dat ie 'misschien' wel mee wilt, zoals bij elk feestje. Snap hem echt niet want hij luistert altijd hardstyle en is tegelijk met mij begonnen te luisteren zo rond 2008 ofzo denk ik. Dan MOET je hier toch heen, denk dat hij nu wel mee gaat, als iemand kaarten voor hem regelt gaat ie soms nog wel. C.R.A.F.T. ♥ 1 NDSM-Werf, Amsterdam za 26 jul 2014 Dance Valley 2014 · 20th Anniversary ♥ 2 Spaarnwoude, Spaarnwoude za 2 aug 2014 Decibel · the weekend ♥ 2 Beekse Bergen, Hilvarenbeek vr 15 aug 2014 Decibel · outdoor festival 2014 ♥ 2 Beekse Bergen, Hilvarenbeek za 16 aug 2014 Decibel · the weekend ♥ 1 Beekse Bergen, Hilvarenbeek za 16 aug 2014 Decibel · the weekend ♥ 1 Beekse Bergen, Hilvarenbeek zo 17 aug 2014 Mysteryland · 2014 ♥ 3 Voormalig Floriadeterrein, Hoofddorp za 23 aug 2014 :cab: :cab:, ernstig dit :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 Haha ja lekker toch. Ik heb dan nog wat technofeestjes tussendoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 QULT · #13 ♥ 2 Westerunie, Amsterdam za 17 mei 2014 Dancetour ♥ 1 Parkwijk, Lelystad do 29 mei 2014 Eclectival ♥ 1 Festivalterrein, Emmeloord za 31 mei 2014 Defqon.1 festival · Friday ♥ 29 Walibi Holland, Biddinghuizen vr 27 jun 2014 Defqon.1 festival · Saturday ♥ 36 Walibi Holland, Biddinghuizen za 28 jun 2014 Defqon.1 festival · Sunday ♥ 29 Walibi Holland, Biddinghuizen zo 29 jun 2014 Free Festival · The Harder Styles ♥ 8 Atlantisstrand, Almere za 5 jul 2014 WiSH Outdoor 2014 ♥ 5 Festivalterrein de Aa, Beek en Donk za 5 jul 2014 Dominator · Metropolis of Massacre ♥ 24 E3 Strand, Eersel za 19 jul 2014 Welcome to the Future Festival 2014 ♥ 1 Het Twiske, Oostzaan za 26 jul 2014 The QontinentBelgië ♥ 3 Puyenbroeck, Wachtebeke vr 8 aug 2014 The QontinentBelgië ♥ 6 Puyenbroeck, Wachtebeke za 9 aug 2014 The QontinentBelgië ♥ 4 Puyenbroeck, Wachtebeke zo 10 aug 2014 Mysteryland · 2014 ♥ 4 Voormalig Floriadeterrein, Hoofddorp za 23 aug 2014 Ground Zero Festival 2014 ♥ 7 Bussloo, Bussloo za 30 aug 2014 Q-BASE · Creatures of the NightDuitsland ♥ 35 Airport Weeze, Weeze za 13 sep 2014 Kaleidoscope Central Studios, Utrecht za 27 sep 2014 SyndicateDuitsland ♥ 5 Westfalenhallen, Dortmund za 4 okt 2014 Qlimax ♥ 6 GelreDome, Arnhem za 22 nov 2014 Pandemonium · 10 Year Anniversary ♥ 2 Sporthallen Zuid, Amsterdam za 6 dec 2014 Dit is voorlopig lijstje. Qult, Defqon & Free Festival zijn de enige als 100% zeker. Weet het nooit meer met geld bij mij :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 Aftermovie van 5 mei is er.. Spot mij :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 [MENTION=12481]CB92[/MENTION]; Je hebt hier ook wat gemist hoor:love: PCVDblnKcNk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 [MENTION=12481]CB92[/MENTION]; Je hebt hier ook wat gemist hoor:love: PCVDblnKcNk Ik wou gaan haha :D maar moneyproblems net zoals XXL Outdoor :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 Ik wou gaan haha :D maar moneyproblems net zoals XXL Outdoor :P Whoooo fuck, heb ook verkeerde filmpje gepakt:cab: Maar was heerlijk joh, kneiterhard stampen in Raw:love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten