RanDMC Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Werd gister opgebeld of ik nog mee ging naar Hard Bass, toen even een kaartje bij Ticketswap gekocht en vannacht stond ik gewoon weer te beuken in het Gelderdome, 3e keer op rij alweer. Prima feestje hoor. Idd, voor 't eerst ook dat ik onder invloed zo'n vette lichtshow zag enzo, stond paar keer echt in trance. :r Verder enorm toffe fissa weer, maar volgende keer pakken we toch wel iets waarbij je ook kan afwisselen naar zalen met andere muziekstijlen, house, techno enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Idd, voor 't eerst ook dat ik onder invloed zo'n vette lichtshow zag enzo, stond paar keer echt in trance. :r Verder enorm toffe fissa weer, maar volgende keer pakken we toch wel iets waarbij je ook kan afwisselen naar zalen met andere muziekstijlen, house, techno enzo. Als ik jou was zou ik eens naar Dreamfields kijken. Top feestje lekker in buitenlucht met zon erbij en verschillende stylen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Hardstyle & Hardcore #3 Kak.. Mindcontroller uitverkocht en had nog geen kaartje :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Kak.. Mindcontroller uitverkocht en had nog geen kaartje :( Ik snap dan ook niet waarom mensen altijd nog last-minute een kaartje kopen.. Ik ga zelf altijd voor de early birds :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 (bewerkt) Hardstyle & Hardcore #3 Ik snap dan ook niet waarom mensen altijd nog last-minute een kaartje kopen.. Ik ga zelf altijd voor de early birds :D Wist niet helemaal wie er zouden gaan. Maar het kaartje is inmiddels bemachtigt. Zaterdag Mindcontroller :D Mooie line up voor een prikkie :) 5 februari 2014 bewerkt door iJefferd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 9 februari 2014 Share Geplaatst 9 februari 2014 Hardstyle & Hardcore #3 Allemachtig wat een geniaal feestje was MindController. Prachtig :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Het is een beetje stilletjes hier, maar als ik voor mezelf spreek komt dat eigenlijk omdat ik de laatste tijd zeer weinig hardstyle en hardcore luister, omdat ik er een beetje klaar mee ben. Al heb ik wel ongelooflijk veel in zaterdag, vanwege de Tijdmachine. Ik kijk vooral uit naar Donkey Rollers LIVE (helaas wordt dit een Defqon 2005 set) en AVIO LIVE. Ik hoop op iets als dit: [YOUTUBE]YuaV4DN5X3g[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 28 februari 2014 Share Geplaatst 28 februari 2014 Ga jij ook? Beter ook even meeten samen met die rare fries Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 28 februari 2014 Share Geplaatst 28 februari 2014 Re: Hardstyle & Hardcore #3 Het is een beetje stilletjes hier, maar als ik voor mezelf spreek komt dat eigenlijk omdat ik de laatste tijd zeer weinig hardstyle en hardcore luister, omdat ik er een beetje klaar mee ben. Al heb ik wel ongelooflijk veel in zaterdag, vanwege de Tijdmachine. Ik kijk vooral uit naar Donkey Rollers LIVE (helaas wordt dit een Defqon 2005 set) en AVIO LIVE. Ik hoop op iets als dit: [YOUTUBE]YuaV4DN5X3g[/YOUTUBE] Gaan ze dan precies hetzelfde draaien als op DQ 2005? :cab: Avio is heerlijk inderdaad, ik had ook graag heen gewild maar vrienden van mij willen niet naar veel feesten.. In de zomer wel aardig wat bezoeken, defqon weekend staat zo goed als vast en decibel dag waarschijnlijk ook. Verder nog wat kleinere feesten, primaa Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 1 maart 2014 Share Geplaatst 1 maart 2014 Decibal dag is dus gepromoveerd naar een Decibel weekend :D, kaarten binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 2 maart 2014 Share Geplaatst 2 maart 2014 Tijdmachine _O_ en was gezellig Jarno en Sander :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 2 maart 2014 Share Geplaatst 2 maart 2014 Ja was topfeesthe, veel geleerd ook van craft toen bar aan de andere kant was en de wc te vies werden. Prima vermaakt:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 2 maart 2014 Share Geplaatst 2 maart 2014 Decibal dag is dus gepromoveerd naar een Decibel weekend :D, kaarten binnen! Ik schijn ook een heel weekend aanwezig te zijn. :mrgy:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 2 maart 2014 Share Geplaatst 2 maart 2014 Re: Hardstyle & Hardcore #3 Ik schijn ook een heel weekend aanwezig te zijn. :mrgy:. Ja toch wel? Nice! :mrgy: ik dacht me te herinneren dat jij het te grootschalig vond? Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 2 maart 2014 Share Geplaatst 2 maart 2014 Ja toch wel? Nice! :mrgy: ik dacht me te herinneren dat jij het te grootschalig vond? Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Vind ik ook eigenlijk. Maar we gaan nu met zo'n toffe groep dat ik niet kon weigeren. We hebben totaal iets van 4 grote campeerplekken naast elkaar :mrgy:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Op knacht naar penoze op ndsm _O_ 15euro kaartje ook maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Nog mensen die ook naar Xxlerator Outdoor gaan? Kreeg zojuist weer 4 gratis kaarten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Nog mensen die ook naar Xxlerator Outdoor gaan? Kreeg zojuist weer 4 gratis kaarten Ik :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Nice. 200 meter van me huisje dus dat wordt weer flink misdragen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 maart 2014 Share Geplaatst 19 maart 2014 qnacht penoze en 26 juli craft festival _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 maart 2014 Share Geplaatst 20 maart 2014 Qdance maakte net de line-up voor Defqon bekend, site gelijk niet meer bereikbaar :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 20 maart 2014 Share Geplaatst 20 maart 2014 Zoo wat een line up :< :<, wij waren sowieso al van plan te gaan. Hopelijk dat het nu niet onmogelijk wordt om kaarten te regelen.. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Defqon line-up is zeker dik, vooral die raw stages! Even kijken of ik ga... Zekerheidjes : Last World, Decibel en Q-Base. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 24 maart 2014 Share Geplaatst 24 maart 2014 Pre sale code geregeld en Defqon is ook toegevoegd aan de agenda (h) (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Nice Mitashi, weekend? Mijn masters kaartje heb ik verkocht, kwam anders aan in de problemen met geld. En de line-up van Hardshock is ook veel baziger :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten