Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

Werd gister opgebeld of ik nog mee ging naar Hard Bass, toen even een kaartje bij Ticketswap gekocht en vannacht stond ik gewoon weer te beuken in het Gelderdome, 3e keer op rij alweer. Prima feestje hoor.

Idd, voor 't eerst ook dat ik onder invloed zo'n vette lichtshow zag enzo, stond paar keer echt in trance. :r Verder enorm toffe fissa weer, maar volgende keer pakken we toch wel iets waarbij je ook kan afwisselen naar zalen met andere muziekstijlen, house, techno enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Idd, voor 't eerst ook dat ik onder invloed zo'n vette lichtshow zag enzo, stond paar keer echt in trance. :r Verder enorm toffe fissa weer, maar volgende keer pakken we toch wel iets waarbij je ook kan afwisselen naar zalen met andere muziekstijlen, house, techno enzo.

Als ik jou was zou ik eens naar Dreamfields kijken. Top feestje lekker in buitenlucht met zon erbij en verschillende stylen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hardstyle & Hardcore #3

Ik snap dan ook niet waarom mensen altijd nog last-minute een kaartje kopen.. Ik ga zelf altijd voor de early birds :D

Wist niet helemaal wie er zouden gaan. Maar het kaartje is inmiddels bemachtigt. Zaterdag Mindcontroller :D

Mooie line up voor een prikkie :)

ja3amesa.jpg3amutyhy.jpg

bewerkt door iJefferd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een beetje stilletjes hier, maar als ik voor mezelf spreek komt dat eigenlijk omdat ik de laatste tijd zeer weinig hardstyle en hardcore luister, omdat ik er een beetje klaar mee ben.

Al heb ik wel ongelooflijk veel in zaterdag, vanwege de Tijdmachine.

Ik kijk vooral uit naar Donkey Rollers LIVE (helaas wordt dit een Defqon 2005 set) en AVIO LIVE. Ik hoop op iets als dit:

[YOUTUBE]YuaV4DN5X3g[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: Hardstyle & Hardcore #3

Het is een beetje stilletjes hier, maar als ik voor mezelf spreek komt dat eigenlijk omdat ik de laatste tijd zeer weinig hardstyle en hardcore luister, omdat ik er een beetje klaar mee ben.

Al heb ik wel ongelooflijk veel in zaterdag, vanwege de Tijdmachine.

Ik kijk vooral uit naar Donkey Rollers LIVE (helaas wordt dit een Defqon 2005 set) en AVIO LIVE. Ik hoop op iets als dit:

[YOUTUBE]YuaV4DN5X3g[/YOUTUBE]

Gaan ze dan precies hetzelfde draaien als op DQ 2005? :cab:

Avio is heerlijk inderdaad, ik had ook graag heen gewild maar vrienden van mij willen niet naar veel feesten..

In de zomer wel aardig wat bezoeken, defqon weekend staat zo goed als vast en decibel dag waarschijnlijk ook. Verder nog wat kleinere feesten, primaa

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja toch wel? Nice! :mrgy: ik dacht me te herinneren dat jij het te grootschalig vond?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Vind ik ook eigenlijk. Maar we gaan nu met zo'n toffe groep dat ik niet kon weigeren. We hebben totaal iets van 4 grote campeerplekken naast elkaar :mrgy:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites