Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zoek wat goede hardstyle/hardcore remixen van bestaande nummers? Kan iemand mij verder helpen?

Animals - dj Isaac remix , I need your love - ellie Goulding ( Da Tweekaz remix ) , Nicky Romero ft. Nervo like home ( D-Block and S-te-fan remix) , One Republic - if i lose myself ( Atomozfears bootleg) ,DJ Phil Ty - A Kay a ( Da Tweekaz remix ) , Macklemore - Cant hold us ( Frontliner Bootleg).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Line up van Xxlerator outdoor is nu al zo ziek. Delete vs Warface, Minus Militia, Titan vs High Voltage en Degos& Re-Done :<

Loudness in klokgebouw wordt ook weer gruwelijk, Delete vs Vazard :<:<

B-FREQZ :<:<:<

Zijn jullie erbij? Ik wel. Praktisch achter mijn huis [MENTION=12481]CB92[/MENTION]; wel dus? Nice

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: Hardstyle & Hardcore #3

Zijn jullie erbij? Ik wel. Praktisch achter mijn huis [MENTION=12481]CB92[/MENTION]; wel dus? Nice

Nee ik niet, is ne te ver en krijg mijn vrienden toch niet mee. Is zo jammer he, maar 3 vrienden van mij vinden hardstyle chill en ze willen bijna nooit feestjes bezoeken..

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik niet, is ne te ver en krijg mijn vrienden toch niet mee. Is zo jammer he, maar 3 vrienden van mij vinden hardstyle chill en ze willen bijna nooit feestjes bezoeken..

Dreamfields dan? Is stuk dichterbij toch? + ook house stage

Edit; Laat maar, Eenrum is Groningen natuurlijk:cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: Hardstyle & Hardcore #3

Dreamfields dan? Is stuk dichterbij toch? + ook house stage

Edit; Laat maar, Eenrum is Groningen natuurlijk:cab:

Huhu ja Groningen inderdaad, ga dit jaar waarschijnlijk wel Defqon + Decibel :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Animals - dj Isaac remix , I need your love - ellie Goulding ( Da Tweekaz remix ) , Nicky Romero ft. Nervo like home ( D-Block and S-te-fan remix) , One Republic - if i lose myself ( Atomozfears bootleg) ,DJ Phil Ty - A Kay a ( Da Tweekaz remix ) , Macklemore - Cant hold us ( Frontliner Bootleg).

Thanks man, heerlijke remixen! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Decibel is dan ook wel een stukje groter he ;)

Klopt, stukje maar dat maar veel groter ;) Kut terrein :P Kilometer lopen van de Main naar Loudness tent en van festival terrein 3 kilometer lopen naar mijn tent :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blij dat ik niet gegaan ben, Minus Militia. Had er meer van verwacht, had op zijn minst 1-2 nieuw geproduceerde nummers verwacht speciaal. Maar het zijn allemaal edits ;e

Edit: Zie nu op LSDB, 3 nummers :P

bewerkt door CB92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de stream heel even zitten kijken, toen ik m opstartte werd Lose my mind gedraaid. Heb m toen direct weer uit gezet en wist al voldoende. Net even de tracklists zitten bekijken van de setjes. Heb me kapot gelachen. Hartstikke blij dat ik hier geen geld aan heb uitgegeven. Ik had namelijk bijna nog gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de stream heel even zitten kijken, toen ik m opstartte werd Lose my mind gedraaid. Heb m toen direct weer uit gezet en wist al voldoende. Net even de tracklists zitten bekijken van de setjes. Heb me kapot gelachen. Hartstikke blij dat ik hier geen geld aan heb uitgegeven. Ik had namelijk bijna nog gegaan.

Same here :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind je het gek, Lose my mind werd gedraait in het eerste team. Toen was er nog niemand binnen volgens mij. :cab:

Maar die rauwe en underground hardstyle waar jij van houd wordt natuurlijk niet bij een doorsnee hardstyle feestje gedraait.

Hard Bass stond altijd bekend om het beukwerk. Nu stonden er 2 melodieuze en 1 wat je ook niet echt raw kan noemen... B2S begint ook commercieel te worden met hun line-ups met af en toe een uitschieter. Nee doe maar mij de kleine fissa's :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind je het gek, Lose my mind werd gedraait in het eerste team. Toen was er nog niemand binnen volgens mij. :cab:

Maar die rauwe en underground hardstyle waar jij van houd wordt natuurlijk niet bij een doorsnee hardstyle feestje gedraait.

Van wat ik zag was de zaal al afgeladen hoor.

Ik was inderdaad van het stevigere knalwerk betreft de hardstyle. Nu toch weer terug naar m'n oude liefde : hardcore. En een nieuwe liefde opgeduikeld, Frenchcore :love:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaa begrijpelijk inderdaad, iedereen zijn eigen ding maar dan kan je niet van B2S verwachten dat ze met hun grootste event waarmee ze samen met Decibel het bekendste mee staan opeens ziek harde hardcore of frenchcore gaan beuken.

Maar ik zie dit namelijk al een aantal feestje voorbij komen, dat ze te commercieel zijn en niet meer jou muziek draaien. Maar geef ze eens ongelijk, op de grote feestjes draaien ze wat de doorsnee hardstyle luisteraar van tegenwoordig wil horen. Ik zie genoeg mensen die zich meer dan prima hebben vermaakt gister.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleinere minder commerciële feestjes zijn qua sfeer veel beter. Laatste Hardbass waar de teams perfect bij het feest pasten was Hardbass 2011, daarna is het qua line-up steeds matiger geworden. Jammer, want zoals Dennis al zei, was Hardbass van vroeger uit zeg maar een vrij hard hardstylefeest.

Alleen wat je zegt klopt helemaal, B2S kan niet achterblijven bij de grote organisaties en worden feesten als Hardbass een stuk minder interessant voor de echte pure hardstyle liefhebbers.

Daarom ben ik ook zo enorm blij met een concept als de Tijdmachine :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleinere minder commerciële feestjes zijn qua sfeer veel beter. Laatste Hardbass waar de teams perfect bij het feest pasten was Hardbass 2011, daarna is het qua line-up steeds matiger geworden. Jammer, want zoals Dennis al zei, was Hardbass van vroeger uit zeg maar een vrij hard hardstylefeest.

Alleen wat je zegt klopt helemaal, B2S kan niet achterblijven bij de grote organisaties en worden feesten als Hardbass een stuk minder interessant voor de echte pure hardstyle liefhebbers.

Daarom ben ik ook zo enorm blij met een concept als de Tijdmachine :D

Ja idd, plus qapital wat vorig jaar ook prima raw was, wat ik hoorde. Agh 1x pj zon duurfeestje is nog te doen.

Ziek zin in Tijdmachine hoor, verdome. Daarna ergens ajax kijken, klassiekerweekend. Alles kan en mag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites