Sanders Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 Bedoel je bootlegs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 Ik zoek wat goede hardstyle/hardcore remixen van bestaande nummers? Kan iemand mij verder helpen? Animals - dj Isaac remix , I need your love - ellie Goulding ( Da Tweekaz remix ) , Nicky Romero ft. Nervo like home ( D-Block and S-te-fan remix) , One Republic - if i lose myself ( Atomozfears bootleg) ,DJ Phil Ty - A Kay a ( Da Tweekaz remix ) , Macklemore - Cant hold us ( Frontliner Bootleg). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 Bedoel je bootlegs? jep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 Line up van Xxlerator outdoor is nu al zo ziek. Delete vs Warface, Minus Militia, Titan vs High Voltage en Degos& Re-Done :< Loudness in klokgebouw wordt ook weer gruwelijk, Delete vs Vazard :<:< B-FREQZ :<:<:< Zijn jullie erbij? Ik wel. Praktisch achter mijn huis [MENTION=12481]CB92[/MENTION]; wel dus? Nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 Yes! Heb mijn kaartje al binnen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 Re: Hardstyle & Hardcore #3 Zijn jullie erbij? Ik wel. Praktisch achter mijn huis [MENTION=12481]CB92[/MENTION]; wel dus? Nice Nee ik niet, is ne te ver en krijg mijn vrienden toch niet mee. Is zo jammer he, maar 3 vrienden van mij vinden hardstyle chill en ze willen bijna nooit feestjes bezoeken.. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 Nee ik niet, is ne te ver en krijg mijn vrienden toch niet mee. Is zo jammer he, maar 3 vrienden van mij vinden hardstyle chill en ze willen bijna nooit feestjes bezoeken.. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Dreamfields dan? Is stuk dichterbij toch? + ook house stage Edit; Laat maar, Eenrum is Groningen natuurlijk:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 29 januari 2014 Share Geplaatst 29 januari 2014 Dreamfields en awake zijn niet meer zelfde weekend toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 29 januari 2014 Share Geplaatst 29 januari 2014 Re: Hardstyle & Hardcore #3 Dreamfields dan? Is stuk dichterbij toch? + ook house stage Edit; Laat maar, Eenrum is Groningen natuurlijk:cab: Huhu ja Groningen inderdaad, ga dit jaar waarschijnlijk wel Defqon + Decibel :< Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 29 januari 2014 Share Geplaatst 29 januari 2014 Huhu ja Groningen inderdaad, ga dit jaar waarschijnlijk wel Defqon + Decibel :< Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk XXlerator te ver vinden terwijl Decibel verder is :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 29 januari 2014 Share Geplaatst 29 januari 2014 Animals - dj Isaac remix , I need your love - ellie Goulding ( Da Tweekaz remix ) , Nicky Romero ft. Nervo like home ( D-Block and S-te-fan remix) , One Republic - if i lose myself ( Atomozfears bootleg) ,DJ Phil Ty - A Kay a ( Da Tweekaz remix ) , Macklemore - Cant hold us ( Frontliner Bootleg). Thanks man, heerlijke remixen! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 29 januari 2014 Share Geplaatst 29 januari 2014 XXlerator te ver vinden terwijl Decibel verder is :P Decibel is dan ook wel een stukje groter he ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 29 januari 2014 Share Geplaatst 29 januari 2014 Decibel is dan ook wel een stukje groter he ;) Klopt, stukje maar dat maar veel groter ;) Kut terrein :P Kilometer lopen van de Main naar Loudness tent en van festival terrein 3 kilometer lopen naar mijn tent :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 1 februari 2014 Share Geplaatst 1 februari 2014 Hard Bass wordt gelivestreamd :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 (bewerkt) Blij dat ik niet gegaan ben, Minus Militia. Had er meer van verwacht, had op zijn minst 1-2 nieuw geproduceerde nummers verwacht speciaal. Maar het zijn allemaal edits ;e Edit: Zie nu op LSDB, 3 nummers :P 2 februari 2014 bewerkt door CB92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Werd gister opgebeld of ik nog mee ging naar Hard Bass, toen even een kaartje bij Ticketswap gekocht en vannacht stond ik gewoon weer te beuken in het Gelderdome, 3e keer op rij alweer. Prima feestje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Vond de meeste setjes matig, maar minus militia maakte aardig wat goed. Ben er zelf niet geweest helaas Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Ik heb de stream heel even zitten kijken, toen ik m opstartte werd Lose my mind gedraaid. Heb m toen direct weer uit gezet en wist al voldoende. Net even de tracklists zitten bekijken van de setjes. Heb me kapot gelachen. Hartstikke blij dat ik hier geen geld aan heb uitgegeven. Ik had namelijk bijna nog gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Vind je het gek, Lose my mind werd gedraait in het eerste team. Toen was er nog niemand binnen volgens mij. :cab: Maar die rauwe en underground hardstyle waar jij van houd wordt natuurlijk niet bij een doorsnee hardstyle feestje gedraait. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Ik heb de stream heel even zitten kijken, toen ik m opstartte werd Lose my mind gedraaid. Heb m toen direct weer uit gezet en wist al voldoende. Net even de tracklists zitten bekijken van de setjes. Heb me kapot gelachen. Hartstikke blij dat ik hier geen geld aan heb uitgegeven. Ik had namelijk bijna nog gegaan. Same here :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Vind je het gek, Lose my mind werd gedraait in het eerste team. Toen was er nog niemand binnen volgens mij. :cab: Maar die rauwe en underground hardstyle waar jij van houd wordt natuurlijk niet bij een doorsnee hardstyle feestje gedraait. Hard Bass stond altijd bekend om het beukwerk. Nu stonden er 2 melodieuze en 1 wat je ook niet echt raw kan noemen... B2S begint ook commercieel te worden met hun line-ups met af en toe een uitschieter. Nee doe maar mij de kleine fissa's :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Vind je het gek, Lose my mind werd gedraait in het eerste team. Toen was er nog niemand binnen volgens mij. :cab: Maar die rauwe en underground hardstyle waar jij van houd wordt natuurlijk niet bij een doorsnee hardstyle feestje gedraait. Van wat ik zag was de zaal al afgeladen hoor. Ik was inderdaad van het stevigere knalwerk betreft de hardstyle. Nu toch weer terug naar m'n oude liefde : hardcore. En een nieuwe liefde opgeduikeld, Frenchcore :love:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Jaa begrijpelijk inderdaad, iedereen zijn eigen ding maar dan kan je niet van B2S verwachten dat ze met hun grootste event waarmee ze samen met Decibel het bekendste mee staan opeens ziek harde hardcore of frenchcore gaan beuken. Maar ik zie dit namelijk al een aantal feestje voorbij komen, dat ze te commercieel zijn en niet meer jou muziek draaien. Maar geef ze eens ongelijk, op de grote feestjes draaien ze wat de doorsnee hardstyle luisteraar van tegenwoordig wil horen. Ik zie genoeg mensen die zich meer dan prima hebben vermaakt gister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Kleinere minder commerciële feestjes zijn qua sfeer veel beter. Laatste Hardbass waar de teams perfect bij het feest pasten was Hardbass 2011, daarna is het qua line-up steeds matiger geworden. Jammer, want zoals Dennis al zei, was Hardbass van vroeger uit zeg maar een vrij hard hardstylefeest. Alleen wat je zegt klopt helemaal, B2S kan niet achterblijven bij de grote organisaties en worden feesten als Hardbass een stuk minder interessant voor de echte pure hardstyle liefhebbers. Daarom ben ik ook zo enorm blij met een concept als de Tijdmachine :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Kleinere minder commerciële feestjes zijn qua sfeer veel beter. Laatste Hardbass waar de teams perfect bij het feest pasten was Hardbass 2011, daarna is het qua line-up steeds matiger geworden. Jammer, want zoals Dennis al zei, was Hardbass van vroeger uit zeg maar een vrij hard hardstylefeest. Alleen wat je zegt klopt helemaal, B2S kan niet achterblijven bij de grote organisaties en worden feesten als Hardbass een stuk minder interessant voor de echte pure hardstyle liefhebbers. Daarom ben ik ook zo enorm blij met een concept als de Tijdmachine :D Ja idd, plus qapital wat vorig jaar ook prima raw was, wat ik hoorde. Agh 1x pj zon duurfeestje is nog te doen. Ziek zin in Tijdmachine hoor, verdome. Daarna ergens ajax kijken, klassiekerweekend. Alles kan en mag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten