Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Laatste 2 zijn wel heerlijk ja.

[soundcloud]https://soundcloud.com/scantraxxrecordz/andy-svge-the-in-between-dreamfields-2017-anthem[/soundcloud]

2IqnucqExtA

4dB5jgd1hVk

Vind het stukje vanaf 1:10 echt heerlijk :

[soundcloud]

[/soundcloud]

Deze man maakt echt heerlijke teringherrie :love:

Mijn lijstje qua feesten:

2 September Dream Village

9 september Q-Base

16 september Bass Events Outdoor

Qlimax misschien en nog een halloween feest denk ik. En dan 16 december Ace of Spades.

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[soundcloud]https://soundcloud.com/scantraxxrecordz/andy-svge-the-in-between-dreamfields-2017-anthem[/soundcloud]

2IqnucqExtA

4dB5jgd1hVk

[soundcloud]

[/soundcloud]

9 september Q-Base

Qlimax misschien en nog een halloween feest denk ik. En dan 16 december Ace of Spades.

Haha ace of spades benk vorig jaar geweest. Alleen maar mensen uit de omgeving, een van de gezelligste feesten die ik heb meegemaakt. Alleen ging het niet erg los verder.

Ik ga m'n Road to redemption kaartje maar ff boeken dit weekend, want vliegtickets zijn nog aardig cheap toen ik laatst keek. Verder die nrs die hier gepost worden :D Weet niet waarom ik ooit naar deze pauperherrie ben gaan luisteren, maar goh wat hou ik er toch van. Vooral dat stuk vanaf 1:40 bij One van E-force & Rebelion. Als je dan op zo'n feest staat :love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ace of spades benk vorig jaar geweest. Alleen maar mensen uit de omgeving, een van de gezelligste feesten die ik heb meegemaakt. Alleen ging het niet erg los verder.

Ik ga m'n Road to redemption kaartje maar ff boeken dit weekend, want vliegtickets zijn nog aardig cheap toen ik laatst keek. Verder die nrs die hier gepost worden :D Weet niet waarom ik ooit naar deze pauperherrie ben gaan luisteren, maar goh wat hou ik er toch van. Vooral dat stuk vanaf 1:40 bij One van E-force & Rebelion. Als je dan op zo'n feest staat :love:

Dit :D Als ik tegen mensen zeg dat ik hier naar luister zie je aan hun kop van wtf? Jij? :-D

Ik ga even kijken of een maat meewil naar Radical, kunnen we misschien meeten als we nog helder zijn tenminste ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2IqnucqExtA

4dB5jgd1hVk

[soundcloud]

[/soundcloud]

9 september Q-Base

Deze van deadly guns is ook ziek:

[soundcloud]

[/soundcloud]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit :D Als ik tegen mensen zeg dat ik hier naar luister zie je aan hun kop van wtf? Jij? :-D

Ik ga even kijken of een maat meewil naar Radical, kunnen we misschien meeten als we nog helder zijn tenminste ;c

Haha, ik betwijfel of ik uberhaupt iets ga doen eigenlijk, qua prestatiebevorderende middelen dan :D Ook zonder gaat bij mij maximaal het

FX30TEa_pzk

bewerkt door RanDMC
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maat wil helaas liever naar Qlimax. Ook goed :D Bij ons ook hoor, daar niet van maar je wordt sneller moe ;c

Klopt huhu. Maar voor herstel zou ik dan meerdere dagen vrij moeten nemen, want moet bij m'n huidige werk m'n koppie erbij hebben. En na aan de prut te hebben gezeten voel ik me de dagen erna echt fucking dom altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites