Pinolero Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; [MENTION=9182]stefan_helmond[/MENTION]; ik ben wel weer geweest. Weet er echter weinig van. Als ik een van jullie was tegengekomen had ik dat nu niet meer geweten haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; [MENTION=9182]stefan_helmond[/MENTION]; ik ben wel weer geweest. Weet er echter weinig van. Als ik een van jullie was tegengekomen had ik dat nu niet meer geweten haha. Ohjee was het zo erg? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Zaterdag QBASE _O_ Man wat een zin. Busje met lekker veel gespuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Zaterdag QBASE _O_ Man wat een zin. Busje met lekker veel gespuis. Met een partybus? Of gewoon een zelf gehuurd busje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Nee gewoon zon 65 persoonsbus. Maar geen partybus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Ah wel chill gewoon met de bus. Je weet t he, als die Duitsers de bus aan de kant zetten.. Gooi al je zooi over t middenpad heen :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Knoop is doorgehakt ik ga naar Qlimax toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Ah wel chill gewoon met de bus. Je weet t he, als die Duitsers de bus aan de kant zetten.. Gooi al je zooi over t middenpad heen :-D. ja bus is prima zo. Lekker zuipen in die bus, was vorig jaar ook top. Haha ja of verstoppen achter digitale klokje in de bus bij die chauf. Al kan ik mij niet voorstellen dat ze zon bus eruit pikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 ja bus is prima zo. Lekker zuipen in die bus, was vorig jaar ook top. Haha ja of verstoppen achter digitale klokje in de bus bij die chauf. Al kan ik mij niet voorstellen dat ze zon bus eruit pikken. Bij Defqon hadden ze ook een bus er uit gepakt. Hond door de bus heen. Alles word alsmaar strenger, dus ik zou wel goed opletten als ik jou was :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 (bewerkt) Gaan er ook nog mensen naar I Am Hardstyle in de Hmh ? Kaart binnen wordt nog wat. 11 september 2015 bewerkt door lennard95 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Wat was qbase weer dik zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Verslagje Jarno! Mn vriendin is de weekenden van Qbase altijd jarig dus met een beetje pech zal ik er nooit naartoe gaan :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Verslagje Jarno! Mn vriendin is de weekenden van Qbase altijd jarig dus met een beetje pech zal ik er nooit naartoe gaan :( Ja verdomme Randy, dan neem je dr toch gewoon mee voor dr verjaardag (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Hahaha, als er één muziekrichting is waaraan ze een hekel heeft, is het wel wat er op dergelijke feesten gedraaid wordt. Al heb je op Qbase vast ook wel wat alternatieve stijlen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Lees zo veel goede verhalen over Q-base dit jaar! Zit zelf in Finland dus kon niet gaan, vorig jaar kon ik ook al niet. Volgend jaar toch echt een nieuwe poging wagen.. Die Theracords bunker moet toch wel zo godsgruwelijk vet zijn geweest zeg :< :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 15 september 2015 Share Geplaatst 15 september 2015 Lees zo veel goede verhalen over Q-base dit jaar! Zit zelf in Finland dus kon niet gaan, vorig jaar kon ik ook al niet. Volgend jaar toch echt een nieuwe poging wagen.. Die Theracords bunker moet toch wel zo godsgruwelijk vet zijn geweest zeg :< :< Man, van begin tot eind genoten! Alleen jammer genoeg van 3 tot 5 backstage ivm rug. Maar mooiste Q-base van de 3 edities dat ik geweest ben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Hoe vaak ik 'm ook luister.....hij blijft vet! [YOUTUBE]Pa7SzjL0lHg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Kaart voor Qlimax binnen :< :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 24 september 2015 Share Geplaatst 24 september 2015 5 dec, penozeeee. zeker aanwezig, dik feestje altijd. Sowieso de combi met pakjes avond :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 Gaan er zaterdag nog meer mensen naar XQlusive Holland XXL ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 Hier alleen Superbash op planning voorlopig. Wellicht komen daar Unity en misschien een feest aant eind van het jaar nog bij :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 Qua hardstyle niks meer, behalve de laatste Tijdmachine. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Vorig weekend op 't allerlaatste moment (21:30) besloten om naar Supremacy te gaan. Zeker geen spijt van gehad, was echt fucking ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 XQlusive wat een feest _O_ zowat de hele tijd vooraan gestaan en bij Deepack en The Darkraver bij het hek, alleen jammer dat ik mijn bus niet meer kon vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Lol :r lekker len. Hoorde van maat dat t ziek feest moest zijn geweest huhu. Beetje rammen met wolter kroes enzo :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten