Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ah wel chill gewoon met de bus. Je weet t he, als die Duitsers de bus aan de kant zetten.. Gooi al je zooi over t middenpad heen :-D.

ja bus is prima zo. Lekker zuipen in die bus, was vorig jaar ook top. Haha ja of verstoppen achter digitale klokje in de bus bij die chauf. Al kan ik mij niet voorstellen dat ze zon bus eruit pikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja bus is prima zo. Lekker zuipen in die bus, was vorig jaar ook top. Haha ja of verstoppen achter digitale klokje in de bus bij die chauf. Al kan ik mij niet voorstellen dat ze zon bus eruit pikken.

Bij Defqon hadden ze ook een bus er uit gepakt. Hond door de bus heen. Alles word alsmaar strenger, dus ik zou wel goed opletten als ik jou was :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees zo veel goede verhalen over Q-base dit jaar! Zit zelf in Finland dus kon niet gaan, vorig jaar kon ik ook al niet. Volgend jaar toch echt een nieuwe poging wagen..

Die Theracords bunker moet toch wel zo godsgruwelijk vet zijn geweest zeg :< :<

Man, van begin tot eind genoten! Alleen jammer genoeg van 3 tot 5 backstage ivm rug. Maar mooiste Q-base van de 3 edities dat ik geweest ben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites