Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik luister het gewoon helemaal niet meer. Als Sjuul draaien moet ga ik mee, support ik m, drink ik bier en maak ik lol. Maar dat is dan ook wel zo'n beetje de enige hardstyle die ik luister.

Ja ok dat begrijp ik. Overigens luister ik het ook niet meer hoor, wel bijvoorbeeld als er weer een Tijdmachine komt oid dan luister ik het om wat in te komen, maar buiten dat eigenlijk ook niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; [MENTION=6420]Mitashi[/MENTION];

vHLlw-cIiIc

Vooral als jij [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION];) dit niks vind dan blijf maar lekker weg uit dit topic ;c

Oude J&W stijl, zoals Autumn Green, Lipservice Radio enz enz.

Ja, deze is zo baas he (h), ook mooi dat er vanuit de scene aardig wat reacties gekomen zijn van: MEER VAN DIT!

Was anderhalf week geleden op Indicator Decade, waar J&W een heerlijke set neerzette. Als afsluiter draaiden ze deze plaat, gaat zo lekker live :love:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aankomend weekend gratis naar Hardshock. Altijd goed :).

Jij ook al? :D Nja eerst even kijken of ik een bob kan fixen, anders ga ik alsnog niet ;c Mocht ik gaan vrees ik dat ik je weinig tot niet zal zien, aangezien wij niet van dezelfde soort herrie houden ;c

En een hardtechno/schranz stage op Ground Zero, wordt een steeds grotere kans om te gaan :D

bewerkt door Sanders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hardshock, man man man.. Wat een feest. Heerlijk die uptempo hardcore rond 16:00 al op de main, daarna werd t daar wat minder... Verder de hele dag vol in de zon in m'n t-shirtje gestaan bij de frenchcore. Wat was dat genieten zeg [emoji173]️.

Heerlijk nuchter feestje gehad, al ruim anderhalfuur bij m'n maatje thuis. Ik was op, m'n maatje ook. Lekker even nazitten met een biertje. Topdag! [emoji108]?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas niet geweest, maar ook niet echt spijt van gehad, had geen zin om met de trein te gaan en eerder terug te gaan om de laatste te halen.

Verder is er weer eens een hardstyletrack uitgekomen die ik echt heel erg vet vind. Das geloof ik de eerste dit jaar waar ik echt de repeat-knop voor durf aan te zetten :D

[YOUTUBE]YN6_YDEl4bw[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas niet geweest, maar ook niet echt spijt van gehad, had geen zin om met de trein te gaan en eerder terug te gaan om de laatste te halen.

Verder is er weer eens een hardstyletrack uitgekomen die ik echt heel erg vet vind. Das geloof ik de eerste dit jaar waar ik echt de repeat-knop voor durf aan te zetten :D

[YOUTUBE]YN6_YDEl4bw[/YOUTUBE]

Hmm deze plaat doet me erg denken aan de originele Answers van Chain Reaction!

[YOUTUBE]BuO9kUelf30[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

B-Front - Blackness vind ik wel een fijn nummertje. Kom m net toevallig tegen op Spotify, Typisch B-Front nummer.

Goed om dit soort gedoe luister ik de huidige meuk niet meer. Anti-climax, wannebe hardcorekicks, semi stoere vocals, kortom gewoon troep :x

Echt he. Man man man. Droevig gewoon. Paar jaar geleden op Bass Academy, in dat kleine zaaltje. DAT was Raw zoals t hoort te zijn. Prachtige nachten waren dat :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

B-Front - Blackness vind ik wel een fijn nummertje. Kom m net toevallig tegen op Spotify, Typisch B-Front nummer.

Echt he. Man man man. Droevig gewoon. Paar jaar geleden op Bass Academy, in dat kleine zaaltje. DAT was Raw zoals t hoort te zijn. Prachtige nachten waren dat :D.

Legendary en die after bij jou :D :D Helemaal geweldig :r :r

Overigens ben ik de laatste dagen echt uitermate aan het genieten van de oude The Machine en AVIO tracks, echt die tracks vind ik zo vet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Legendary en die after bij jou :D :D Helemaal geweldig :r :r

Overigens ben ik de laatste dagen echt uitermate aan het genieten van de oude The Machine en AVIO tracks, echt die tracks vind ik zo vet :D

Die after was helemaal baas. Hahah! Jij als enige nuchter persoon en de rest liep allemaal rond in een andere dimensie. :mrgy:

Ik ben in de mood aan het komen voor aankomende zaterdag. Julian moet weer draaien in Hoofddorp. Ik ga uiteraard mee op de gastenlijst. Dus lekker eufo hardstyle luisteren enzo. Van 2008-2011. Heerlijk :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die after was helemaal baas. Hahah! Jij als enige nuchter persoon en de rest liep allemaal rond in een andere dimensie. :mrgy:

Ja en inmiddels heb ik geleerd om niet meer als enige nuchter te blijven op afters sinds die bestaan :r Nu overigens alweer een paar maanden geen mg drugs oid op, maar zaterdag mag ik eindelijk na 1 jaar weer eens mijn liefde voor Meph uitproberen :D

App me maar als je meer wilt weten ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en inmiddels heb ik geleerd om niet meer als enige nuchter te blijven op afters sinds die bestaan :r Nu overigens alweer een paar maanden geen mg drugs oid op, maar zaterdag mag ik eindelijk na 1 jaar weer eens mijn liefde voor Meph uitproberen :D

App me maar als je meer wilt weten ;c

Haha! Ja afters en nuchter zijn is zwaar. Zelfs na ASOT heb ik niet eens geafterd. Dat was ook m'n laatste keer snoepen/zooi op. Flink aan t minderen. Feesten ook op minimaal pitje. Dikke prima.

Edit :

Zo, CRAFT kaartje maar eens gekocht. Dana die weer eens achter de decks plaats neemt. Dat mag ik niet missen.

bewerkt door iJefferd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha! Ja afters en nuchter zijn is zwaar. Zelfs na ASOT heb ik niet eens geafterd. Dat was ook m'n laatste keer snoepen/zooi op. Flink aan t minderen. Feesten ook op minimaal pitje. Dikke prima.

Edit :

Zo, CRAFT kaartje maar eens gekocht. Dana die weer eens achter de decks plaats neemt. Dat mag ik niet missen.

Zij host ook een stage op Ground Zero wat mij bijna met zekerheid vertelt dat er een Early Hardstyle stage komt :D Overigens wordt op Ground Zero ook een stage gehost met Jason Little (Hardtechno/Schranz :<) en de Industrial stage gehost door The Outside Agency, 3 redenen om dit feest echt niet te mogen missen ;c

bewerkt door Sanders
Link naar opmerking
Deel via andere websites