Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jij dacht dat ik die nog niet binnen had? :huhu:

Huhu, wat ik vorige week zondag zei over dat ik t wel een beetje gezien had neem ik overigens weer terug :r heb al weer maximaal zin om te stampen. Al is eerstvolgende waarschijnlijk pas Fantasy Island en daarna een Qbase ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhu, wat ik vorige week zondag zei over dat ik t wel een beetje gezien had neem ik overigens weer terug :r heb al weer maximaal zin om te stampen. Al is eerstvolgende waarschijnlijk pas Fantasy Island en daarna een Qbase ofzo.

Huhu ik zei hetzelfde tegen jou ja, en voor mij geldt precies hetzelfe :mrgy: Moeilijk veel zin in fissa :banana:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat zojuist even in m'n spotify hardstyle lijst te scrollen en kwam weer lekkere nummertjes tegen die ik eerder veel luisterde, ik dacht ik deel ze even :D :

CvKEGswVfd0

oyo8lV-CloY

3rkGcP2A-BY

GSVE8s5EgU4

byhcdCo1xeU

En dan nog meer hitjes zoals Afrika-Tatanka, Zany-Angel of the Sun, Music made addict etc (d) heerlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, kende toen nog niet erg veel hits, maar het was inderdaad een stuk bruter dan tegenwoordig. Maarja, tijden veranderen, blijf het vet vinden

Nee man :(

Gewoon herrie zoals:

[YOUTUBE]oJFedQZ3P20[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]zWq0ySwpni0[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]cAeK3xitlC0[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]cuH8DcCPgDA[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]uS6DeOaI88E[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]VKf_G195Cyo[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]yge0z4DPizg[/YOUTUBE]

Luister en geniet en als je het niks vindt leer je het maar luisteren :evil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; [MENTION=6420]Mitashi[/MENTION];

vHLlw-cIiIc

Vooral als jij [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION];) dit niks vind dan blijf maar lekker weg uit dit topic ;c

Oude J&W stijl, zoals Autumn Green, Lipservice Radio enz enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je gelijk in. Enige beetje fijne hardstyle vind ik het setje van Headie op xQ Legends. Heb voor de rest geen hardstyle oid meer op mn pc.

Ook niet het oude spul? Dat je die troep van nu niet op je PC hebt staan is natuurlijk heel erg logisch, maar de "millennium" hardstyle is toch nog steeds dezelfde als toen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook niet het oude spul? Dat je die troep van nu niet op je PC hebt staan is natuurlijk heel erg logisch, maar de "millennium" hardstyle is toch nog steeds dezelfde als toen?

Ik luister het gewoon helemaal niet meer. Als Sjuul draaien moet ga ik mee, support ik m, drink ik bier en maak ik lol. Maar dat is dan ook wel zo'n beetje de enige hardstyle die ik luister.

Link naar opmerking
Deel via andere websites