Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat geweldig, ik vind het echt hersenloos eentonige kut muziek :oops:

Haha hoeft van mij niet zo nodig, paar nummertjes vind ik wel genoeg qua hardcore!

Het is nou ook niet echt de hardcore die ik vrij boeiend vind. Goed voor op Qlimax waar natuurlijk best veel dagjesmensen komen die flink aan de zooi zitten kan ik me voorstellen dat dit laatste uurtje hemel op aarde is :D

bewerkt door Sanders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker feestje wel met een behoorlijk indrukwekkende stage (alleen geen idee waar het op moest lijken :cab:) en de meeste dj's draaiden wel ok tot goed. Bij partyraiser kon ik echt niet meer, maar ik was dan ook nuchter. Kon nauwelijks nog lopen man :r

?

Als er kom had gestaan zou ik dat ook begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker feestje wel met een behoorlijk indrukwekkende stage (alleen geen idee waar het op moest lijken :cab:) en de meeste dj's draaiden wel ok tot goed. Bij partyraiser kom ik echt niet meer, maar ik was dan ook nuchter. Kon nauwelijks nog lopen man :r

Ja die stage vond ik ook echt heel erg ziek inderdaad! Ik dacht zelf zo'n radar, maar het schijnt een gezicht te moeten voorstellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

?

Als er kom had gestaan zou ik dat ook begrijpen.

Zonder die troep houd je zon avond toch nooit helemaal vol op vol gas ;c Het verbaast me ook enorm dat ik (nog) nergens enorme spierpijn heb. :r Baal er ook wel van dat ik niet aan de pillen zat, wat moet die show dan heerlijk zijn geweest zeg :love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder die troep houd je zon avond toch nooit helemaal vol op vol gas ;c Het verbaast me ook enorm dat ik (nog) nergens enorme spierpijn heb. :r Baal er ook wel van dat ik niet aan de pillen zat, wat moet die show dan heerlijk zijn geweest zeg :love:

Zeker, dat kan ik me nog wel herinneren van Masters Of Hardcore, mijn eerste pillenervaring, wat een beleving en een enorm wauwmoment xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je geen spierpijn hebt komt doordat je nuchter was, dan stamp je een stuk minder hard natuurlijk ;).

Nuchter zijn feestjes ook schier onmogelijk voor mij, ik stamp me dan in 2 uur helemaal stuk en kan de rest van de avond/nacht niks meer.. Inhouden is er nooit bij mij op een feest, zou wel eens moeten joh..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je geen spierpijn hebt komt doordat je nuchter was, dan stamp je een stuk minder hard natuurlijk ;).

Nuchter zijn feestjes ook schier onmogelijk voor mij, ik stamp me dan in 2 uur helemaal stuk en kan de rest van de avond/nacht niks meer.. Inhouden is er nooit bij mij op een feest, zou wel eens moeten joh..

Pure onzin, echt pure onzin, ik heb altijd spierpijn, juist als je nuchter bent heb je meer spierpijn, omdat je nog steeds blijft rammen ook al ben je helemaal leeg.

Als je wat op hebt moet je rust nemen ivm het afkoelen van je lichaam en ervoor zorgen dat je je hartslag niet nog meer op hol brengt. Terwijl als je dus nuchter bent hoef je daar allemaal niet op te letten, want je hartslag gaat gewoon natuurlijk omhoog, je temperatuur gaat ook natuurlijk omhoog, dus wordt dat niet extra erg.

bewerkt door Sanders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pure onzin, echt pure onzin, ik heb altijd spierpijn, juist als je nuchter bent heb je meer spierpijn, omdat je nog steeds blijft rammen ook al ben je helemaal leeg.

Nou ik ram ook echt behoorlijk hard altijd, nuchter of niet. Feit is dat als je niet nuchter bent je de hele avond aan 1 stuk door gaat en nuchter lukt je dat gewoon niet. Afgelopen zaterdag op Indicator bijvoorbeeld, van 12 tot 7 aan 1 stuk door gestampt, alleen tussendoor wat drinken gehaald. Dat krijg je nuchter gewoon niet voor elkaar.

Misschien moet ik het anders verwoorden, je stampt een stuk minder lang ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker feestje wel met een behoorlijk indrukwekkende stage (alleen geen idee waar het op moest lijken :cab:) en de meeste dj's draaiden wel ok tot goed. Bij partyraiser kom ik echt niet meer, maar ik was dan ook nuchter. Kon nauwelijks nog lopen man :r

Setjes waren best prima indd, van de stage kon ik ook geen hoogte krijgen :cab: Het middelste leek op soort van DNA oid. Vond het er wel nice uit zien. Dat hardcore gedeelte trok me niet enorm, heb toen een beetje mensen gekeken en een broodje beenham gescoord ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vieze hater ben je zelf.

Ik haat je zusje.

Zoals de hedendaagse hardstyle is, zul je mij nog maar zelden tot nooit meer naar een hardstyle feest zien gaan. 6 december zou ik naar Thera's album release party gaan, maar bij nader inzien is er in Nijmegen een 10 keer leuker iets dan dit.

Echt he.. Man man man wat is het ongelofelijk veranderd zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee, wel gerust dat ik afgelopen weekend niks gedaan heb maar liefst ziet ze dat ik helemaal niks doe natuurlijk ;c

Mensen hier nog naar Hardbass trouwens?

Jep ik, op mijn verjaardag. Lekker verjaardagsfeestje bammmm.

Zoals de hedendaagse hardstyle is, zul je mij nog maar zelden tot nooit meer naar een hardstyle feest zien gaan. 6 december zou ik naar Thera's album release party gaan, maar bij nader inzien is er in Nijmegen een 10 keer leuker iets dan dit.

Echt he.. Man man man wat is het ongelofelijk veranderd zeg.

Snap jullie wel inderdaad, de muziek en het volk dat er op af komt is zo erg veranderd.. Heb er zelf alleen niet echt problemen mee, ik kan ook heerlijk de hele avond beuken op Frequencerz, Adaro, Radical etcetera.

Warface trouwens, wat een baas is dat toch, zijn album is zo lekker :<, vooral die plaat met Degos en Re-Done is echt ziek! Degos en Re-Done ook dikke helden natuurlijk (h)

Link naar opmerking
Deel via andere websites