Zawisza Geplaatst 19 mei 2013 Share Geplaatst 19 mei 2013 Wat vinden jullie van de mixxen van Age705? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Molotovie Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 [video=youtube_share;XywVbfiN7ec] [video=youtube_share;gGisoVGNCkA] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Android _O_ _O_ Dat is echt een van de beste tracks van dit jaar en staat wat mij betreft ook op de nominatie voor dit jaar als beste track. Die kickswitches zijn zo geniaal :D Beetje het idee van Waldhause - Purgatory [YOUTUBE]OETrOpZ3w8k[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Heerlijk setje met als een na laatste nummer Hyperdrive - The Punishment _O_. Heerlijk nummer dat, kende die gast via zo'n jumpforum jaren geleden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Tijdmachine ja, volgende editie hopelijk wel weer een slaapplek (A) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Molotovie Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Android _O_ _O_ Dat is echt een van de beste tracks van dit jaar en staat wat mij betreft ook op de nominatie voor dit jaar als beste track. Die kickswitches zijn zo geniaal :D Beetje het idee van Waldhause - Purgatory [YOUTUBE]OETrOpZ3w8k[/YOUTUBE] De eerste keer dat ik die 2e kick van Android hoorde viel ik zowat van me stoel af :p Ik ben verder geen grote Theracords liefhebber, ik luister er thuis iig niet vaak naar maar er zitten tracks tussen die gewoon zo gruwelijk zijn. Het is sowieso beter dan al die dertien in een dozijn troep van tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Android @ Loudness 2012 :D:D:D:D:D En niet één keer, maar gewoon twee keer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 (bewerkt) wHlW8fel6xw 5ljysaH7rds swkt6-Z9QfM 5Ry7ljjTQNU Mijn favoriete nummers op het moment. Al is die laatste een mashup. 23 mei 2013 bewerkt door Colin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Molotovie Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Hardstyle Mafia_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Wel dus :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Weet niet echt wat ik van deze moet vinden.. http://www.youtube.com/watch?v=RhkjgEWP0qA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Molotovie Geplaatst 29 mei 2013 Share Geplaatst 29 mei 2013 Wat een geweldige track:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 29 mei 2013 Share Geplaatst 29 mei 2013 Dikke dikke dikke track van Wafelijzer :D [YOUTUBE]2zzCglsL_oE[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 (bewerkt) Zaterdag gratis naar Hardshoreeeeeee zelfs :D 11 juni 2013 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 14 juni 2013 Share Geplaatst 14 juni 2013 Ik twijfelde nog om naar Defqon te gaan, want ik zag dat Evil Activities en Endymion op de main stonden, draaien ze samen vanaf 16.30 tot 17.00 ;e;e En geen Zatox te vinden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 16 juni 2013 Share Geplaatst 16 juni 2013 Defqon is echt gruwelijk duur ;c Zaterdag gratis naar Hardshoreeeeeee zelfs :D Wat een feest, Theracordsstage rocked the place!! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 27 juni 2013 Share Geplaatst 27 juni 2013 http://www.hardtraxx.nl/forum/feesten/penoze-can-t-remember-a-thing-27-07-ndsm-werf-amsterdam-t36928.html Hup hup, zeker aanwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jasza Geplaatst 27 juni 2013 Share Geplaatst 27 juni 2013 http://www.hardtraxx.nl/forum/feesten/penoze-can-t-remember-a-thing-27-07-ndsm-werf-amsterdam-t36928.html Hup hup, zeker aanwezig. Wel zonde dat het indoor is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 27 juni 2013 Share Geplaatst 27 juni 2013 Boeiendddddd. Putje chris zef enzo gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 Daar wil ik ook super graag heen, kijken of het financieel rond te krijgen en ben derbij _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 (bewerkt) wHlW8fel6xw 5ljysaH7rds swkt6-Z9QfM 5Ry7ljjTQNU Mijn favoriete nummers op het moment. Al is die laatste een mashup. Mezelf gespot op dat filmpje van Catatonic Overload. Was aardig van de kaart toen :xd: En nog eens op 2:05 tussen 2 maatjes in. Die set van ze ging echt kneitertjehard.. De hele dag overigens... Theracords Area :D 29 juni 2013 bewerkt door iJefferd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Kaartjes Penooze besteld ,eindelijk weer feest hier in de buurt en maar 32euro. Hop hop even beuken daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Dit jaar willen we met een aantal jongens naar Qlimax, nog niet meegemaakt en wil het toch een keer gezien hebben! Hopelijk lukt het met de kaartverkoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Hehe Qlimax ook, hoe typisch :). No offence verder hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Nee I know wat je wel ongeveer bedoeld, kan het denk ik niet helemaal juist verwoorden. Zelf ga ik graag volgend jaar naar Defqon, lijkt me echt een vet feest! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten