Fantasy Geplaatst 26 maart 2012 Share Geplaatst 26 maart 2012 De Fukkers is de Nederlandse versie van het Amerikaanse programma Impractical Jokers. “Met een verborgen camera halen wij en public grappen uit met elkaar. Wij geven elkaar opdrachten die zorgen voor heel ongemakkelijke momenten waarbij we echt twijfelen of we iets wel moeten doen.” Haars maakt het programma met zijn vrienden, waaronder MTV-presentatrice Tess Milne. “Wij zijn al vrienden, hoeven elkaar dus niet meer te leren kennen en zo is er vanaf begin af aan een bepaalde groepsdynamiek die je nodig hebt voor zo’n programma.” Eén van gênante opdrachten werd vervuld door Jay Boske. “Hij moest in een menigte op een stoel staan en zichzelf introduceren door een tekst op te zeggen die wij in zijn oortje doorgaven. En die was allerminst positief over hem. Heel gênant, hij stond echt voor lul.” Tim Haars (New Kids), Tess Milne, Jay Boske en Sjaak van Es :-D Matige Nederlandse remake zo op het eerste gezicht, maar toch wel gieren af en toe hoor :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 26 maart 2012 De Fukkers is de Nederlandse versie van het Amerikaanse programma Impractical Jokers. “Met een verborgen camera halen wij en public grappen uit met elkaar. Wij geven elkaar opdrachten die zorgen voor heel ongemakkelijke momenten waarbij we echt twijfelen of we iets wel moeten doen.” Haars maakt het programma met zijn vrienden, waaronder MTV-presentatrice Tess Milne. “Wij zijn al vrienden, hoeven elkaar dus niet meer te leren kennen en zo is er vanaf begin af aan een bepaalde groepsdynamiek die je nodig hebt voor zo’n programma.” Eén van gênante opdrachten werd vervuld door Jay Boske. “Hij moest in een menigte op een stoel staan en zichzelf introduceren door een tekst op te zeggen die wij in zijn oortje doorgaven. En die was allerminst positief over hem. Heel gênant, hij stond echt voor lul.” Tim Haars (New Kids), Tess Milne, Jay Boske en Sjaak van Es :-D Matige Nederlandse remake zo op het eerste gezicht, maar toch wel gieren af en toe hoor :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 26 maart 2012 Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik ga uit protest niet kijken. Zend gewoon het origineel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 26 maart 2012 Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik vond het zonet wel grappig, vooral bij de fitness. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 maart 2012 Share Geplaatst 27 maart 2012 Ik ga uit protest niet kijken. Zend gewoon het origineel uit. Ja dit. Boycotten die handel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 maart 2012 Share Geplaatst 27 maart 2012 Is volgens mij geregeld op MTV. Het origineel dan ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 27 maart 2012 Share Geplaatst 27 maart 2012 Ik heb de eerste aflevering net gekeken, af en toe grappige stukjes maar vooral erg slecht. Ze verzinnen ook niet zoveel grappige dingen voor elkaar, alleen die Tim Haars is wel grappig. Maar die is eigenlijk al te bekend. Verder is die Tess wel een reden om te kijken : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten