Mathi Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Dat blauwe gravel ;e Schande zeg, hoe is dat trouwens gemaakt? Gemalen baksteen met blauwe verf? :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Ja ik dacht al joh toen ik las zapte. Dacht eerst dat 't gewoon hardcore was. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Nee joh, tijdens een tennismatch draaien ze nooit muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 :r hardcourt bedoel ik natuurlijk.. wtf zeg ik haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Het is een snellere ondergrond dan het normale gravel. Veel klachten ook van spelers.. Iemand de tweener gister van Monfils gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Ik heb hem net bekeken, nice hoor. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 De wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 VIaXv26Qfas Tweener van Monfils op de return van Kohli _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Verdasco _O_ _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 11 mei 2012 Share Geplaatst 11 mei 2012 Zijn we inderdaad niet gewend van Nadal. Ben bij *5-4 weggegaan, moest echt weg.. Werd onderweg ff gebeld dat Verdasco gewoon ff 3x op rij heeft gebroken _O_. Als Fedje dit toernooi wint, gaat hij Rafa voorbij op de ranking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 11 mei 2012 Share Geplaatst 11 mei 2012 Serena is Sharapova af aan het slachten, eerste set gewonnen met 6-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 11 mei 2012 Share Geplaatst 11 mei 2012 Raar tennisjaar iig. Sharapova in vorm en gaat het hard af. Djokovic raakt nog maar weinig en Verdasco die gister zijn mooiste zege haalt uit zijn carriere, gaat er vandaag ook weer keihard af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 11 mei 2012 Share Geplaatst 11 mei 2012 MADRID - Na blauw gravel heeft de Roemeense tennispromotor Ion Tiriac alweer een nieuwe innovatie in gedachten. De directeur van het masterstoernooi in Madrid wil fluorescerende ballen gaan gebruiken. „Die houden het licht beter vast en zorgen voor meer contrast met de blauwe ondergrond”, zei de Roemeen vrijdag tijdens een paneldiscussie in de Spaanse hoofdstad. De keuze van Tiriac voor blauw in plaats van het traditionele rode gravel heeft voor veel opschudding gezorgd in de tenniswereld. Topspelers als Novak Djokovic en Rafael Nadal dreigen het toernooi van Madrid volgend jaar te boycotten als de blauwe ondergrond blijft liggen. „Als de ondergrond niet verandert, en dat spijt me voor de fans, kom ik hier volgend jaar niet terug”, bromde Nadal donderdag nadat hij was uitgeschakeld. Tiriac was daar duidelijk niet van onder de indruk en presenteerde meteen zijn volgende innovatie. „We gaan de bal verbeteren. We denken aan fluorescerend groen of oranje.” Volgend jaar zonder Nadal en Djokovic dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 12 mei 2012 Share Geplaatst 12 mei 2012 Mag hopen dat die kerel inziet dat hij terug naar het normale gravel moet gaan. :cab: Zou wat zijn trouwens als Tipsarevic de finale haalt, die gast moest er eigenlijk meteen uitliggen tegen Delbonis, maar heeft me daarna toch in positieve zin verdacht, maar ik verwacht Del Potro en Federer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Vamos Nadal! _O_ Dag dag Djokovic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Volgende week zaterdag laatste wedstrijd competitie, zijn al zo goed als kampioen, staan namelijk 5 punten los. Promoveren dus naar 1ste klasse, maar ga waarschijnlijk naar ander team dat dit jaar kampioen wordt in Hoofdklasse( ook zaterdag). Komende wedstrijd winnen en ik wordt 3-3 op m'n pasje volgend jaar :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raul Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 Sijsling goed bezig tegen Muller. 5e set inmiddels, leuke partij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frizzle Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 (bewerkt) Zijn er camera's op baan 5? Rus speelt daar nu, maar NOS schakelt niet over, zal wel niet dus? Edit: Wordt al gemeld, zijn inderdaad geen camera's. 29 mei 2012 bewerkt door Frizzle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 Rus dus gewonnen. Tegenstandster gaf op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 En Haase nu al de eerste set gewonnen met 6-2. :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 Jep, en de tweede ook met 6-2 en 4-1 voor in de derde. Voor de geinterreseerd: http://nos.nl/dossier/356505-roland-garros-2012/tab/380/live/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 6-2, 6-2 en 6-1. Lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frizzle Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 2e set ook met 6-2 en 3e set met 6-1, heel netjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 Arantxa Rus dus in de volgende ronde niet tegen de verwachte Serena Williams maar tegen Razzano. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 Vrouwentennis is tegenwoordig toch echt een farce als je het vergelijkt met de mannen. Bij de mannen heb je 3 toppers (nadal, djokovic en federer) en die vechten het onder elkaar uit. Bij de vrouwen kan de winnares van Roland garros op wimbeldon verliezen van nr.200. Loop de namen af van wie de grandslams gewonnen heeft, bij de mannen zijn dat dezelfde, bij de vrouwen is dat een heel waslijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten