Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Zijn we inderdaad niet gewend van Nadal. Ben bij *5-4 weggegaan, moest echt weg.. Werd onderweg ff gebeld dat Verdasco gewoon ff 3x op rij heeft gebroken _O_.

Als Fedje dit toernooi wint, gaat hij Rafa voorbij op de ranking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MADRID - Na blauw gravel heeft de Roemeense tennispromotor Ion Tiriac alweer een nieuwe innovatie in gedachten. De directeur van het masterstoernooi in Madrid wil fluorescerende ballen gaan gebruiken. „Die houden het licht beter vast en zorgen voor meer contrast met de blauwe ondergrond”, zei de Roemeen vrijdag tijdens een paneldiscussie in de Spaanse hoofdstad.

De keuze van Tiriac voor blauw in plaats van het traditionele rode gravel heeft voor veel opschudding gezorgd in de tenniswereld. Topspelers als Novak Djokovic en Rafael Nadal dreigen het toernooi van Madrid volgend jaar te boycotten als de blauwe ondergrond blijft liggen. „Als de ondergrond niet verandert, en dat spijt me voor de fans, kom ik hier volgend jaar niet terug”, bromde Nadal donderdag nadat hij was uitgeschakeld.

Tiriac was daar duidelijk niet van onder de indruk en presenteerde meteen zijn volgende innovatie. „We gaan de bal verbeteren. We denken aan fluorescerend groen of oranje.”

Volgend jaar zonder Nadal en Djokovic dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag hopen dat die kerel inziet dat hij terug naar het normale gravel moet gaan. :cab:

Zou wat zijn trouwens als Tipsarevic de finale haalt, die gast moest er eigenlijk meteen uitliggen tegen Delbonis, maar heeft me daarna toch in positieve zin verdacht, maar ik verwacht Del Potro en Federer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week zaterdag laatste wedstrijd competitie, zijn al zo goed als kampioen, staan namelijk 5 punten los. Promoveren dus naar 1ste klasse, maar ga waarschijnlijk naar ander team dat dit jaar kampioen wordt in Hoofdklasse( ook zaterdag).

Komende wedstrijd winnen en ik wordt 3-3 op m'n pasje volgend jaar :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrouwentennis is tegenwoordig toch echt een farce als je het vergelijkt met de mannen. Bij de mannen heb je 3 toppers (nadal, djokovic en federer) en die vechten het onder elkaar uit. Bij de vrouwen kan de winnares van Roland garros op wimbeldon verliezen van nr.200. Loop de namen af van wie de grandslams gewonnen heeft, bij de mannen zijn dat dezelfde, bij de vrouwen is dat een heel waslijstje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites