CB92 Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Het is vooral als je bovenin staat wat moeilijker. Zelf ook 1 keer in het uitvak geweest en wanneer je rond waar je uitgaat toch wel het beste zicht. Maar denk als de plannen zijn om het stadion uit te breiden het uitvak verplaatst gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Qua zicht niet hoor. As usual weer in een hoek weggestopt. Tsja wat verwacht je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 22 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2012 Het is vooral als je bovenin staat wat moeilijker. Zelf ook 1 keer in het uitvak geweest en wanneer je rond waar je uitgaat toch wel het beste zicht. Maar denk als de plannen zijn om het stadion uit te breiden het uitvak verplaatst gaat worden. Zicht is goed imo. Zal vanavond wel een feuteau posten van mijn zicht tijdens de wedstrijd. :) Maar zoals Addo al aangeeft , de beker leeft echt niet hier in Eindhoven. Voor mij is het nog steeds maar een troostprijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Bij ons leefde de beker juist echt, het is voor ons een echte hoofdprijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Tsja wat verwacht je? Een normale plek, zoals in de Kuip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Een normale plek, zoals in de Kuip. Maar daar zit je wel weggestopt hoor :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Maar daar zit je wel weggestopt hoor :P Nee joh. Gewoon in het midden, tweede ring. Prima toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Het lijkt echt altijd zo erg weggestopt :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Kuip is prima hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 300 man is wel weinig. Zover reizen is echter wel mooi kut doordeweeks. PSV heeft nooit het uitvak echt vol, bij ons komen ze meestal met 4 a 500 man. En voor de gene die zich direct aangevallen voelt, nee wij hebben het ook nooit vol maar wij zijn ook geen topclub. Alleen een topclub in wording ;) Enige ploegen dat uitverkocht uitvak heeft zijn Ajax en Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Bij ons zijn het PSV, ADO en Twente die het onderste vak vol krijgen (die grote achter de goal). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Twente ook niet lang altijd kan me 1 keer herrineren dat ze het vol hadden dat was die halve finale van de beker. Voor de rest zaten ze altijd in GG volgensmij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 22 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2012 (bewerkt) PSV heeft nooit het uitvak echt vol, bij ons komen ze meestal met 4 a 500 man. En voor de gene die zich direct aangevallen voelt, nee wij hebben het ook nooit vol maar wij zijn ook geen topclub. Alleen een topclub in wording ;) Enige ploegen dat uitverkocht uitvak heeft zijn Ajax en Feyenoord. Dat was het eerst wel met de uitvak dat nooit echt vol zat . PSV kreeg niet voor niets de bekende Famous for. Dit seizoen hebben we steeds meer uitsupporters mee naar een uitwedstrijd, bij VItesse was het dit jaar al 2,5x zoveel meer dan het jaar erop (800man). Dit seizoen was er in Utrecht al meer fans in het uitvak dan de laatste 4 jaar bijelkaar en het was uitverkocht. Komende zondag weer een vol uitvak in de vliegende ufo. Ben benieuwd of de NS nu wel zorgt dat we daar aankomen. 22 maart 2012 bewerkt door Crouch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 300 man is wel weinig. Zover reizen is echter wel mooi kut doordeweeks. Wel verklaarbaar toch? Beker leeft amper bij PSV, Heerenveen is niet om de hoek en het is op een woensdagavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Dat zeg ik toch ook, tenminste die laatste zin dan. Ik vind 'de beker leeft niet bij PSV' geen argument hoor. Dan ben je maar gewoon een verwend nest als je de beker te min vind ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Ik heb me toch een partij zin in zondag _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 22 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2012 Ik heb me toch een partij zin in zondag _O_ ² Welke trein pak jij? Ik ga voor trein 2, een langere verblijf in de mislukte ufo dan 120 min gun ik me zelf niet. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kjeld. Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Met hoeveel man komen jullie eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 1200. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Ik kan niet wachten op de dag dat wij weer naar dat ding mogen. Och, och, och wat zal dat een mooie dag worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Andersom ook hoor ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 24 maart 2012 Share Geplaatst 24 maart 2012 Ja ok maar niet tegen Feyenoord, hopelijk volgend seizoen weer. Maar zal wel niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 25 maart 2012 Share Geplaatst 25 maart 2012 Dan weet ik tenminste dat ik kaart heb haha. Leve voorrang :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 25 maart 2012 Share Geplaatst 25 maart 2012 ² Welke trein pak jij? Ik ga voor trein 2, een langere verblijf in de mislukte ufo dan 120 min gun ik me zelf niet. :P Beetje laat maar wij gaan voor trein 1, ik loop in het zwarte uit-shirt van PSV met Afellay #20 achterop, mocht je me zoeken :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 25 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2012 Beetje laat maar wij gaan voor trein 1, ik loop in het zwarte uit-shirt van PSV met Afellay #20 achterop, mocht je me zoeken :P Denk dat ik ook voor trein 1 ga ivm dat jeugdfinale van Inter wat live wordt uitgezonden in het stadion!, Ait nu al in de bus naar Eindhoven. Dus ik ben op tijd in de stad om nog even in de aftrap of op stratum een pint te vatten. Draag zelf de PSV away Nike lineup Jacket, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten