Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Awaydays / Groundhops

Crouch

Aanbevolen berichten

Het is vooral als je bovenin staat wat moeilijker. Zelf ook 1 keer in het uitvak geweest en wanneer je rond waar je uitgaat toch wel het beste zicht. Maar denk als de plannen zijn om het stadion uit te breiden het uitvak verplaatst gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is vooral als je bovenin staat wat moeilijker. Zelf ook 1 keer in het uitvak geweest en wanneer je rond waar je uitgaat toch wel het beste zicht. Maar denk als de plannen zijn om het stadion uit te breiden het uitvak verplaatst gaat worden.

Zicht is goed imo. Zal vanavond wel een feuteau posten van mijn zicht tijdens de wedstrijd. :)

Maar zoals Addo al aangeeft , de beker leeft echt niet hier in Eindhoven. Voor mij is het nog steeds maar een troostprijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

300 man is wel weinig. Zover reizen is echter wel mooi kut doordeweeks.

PSV heeft nooit het uitvak echt vol, bij ons komen ze meestal met 4 a 500 man. En voor de gene die zich direct aangevallen voelt, nee wij hebben het ook nooit vol maar wij zijn ook geen topclub. Alleen een topclub in wording ;) Enige ploegen dat uitverkocht uitvak heeft zijn Ajax en Feyenoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PSV heeft nooit het uitvak echt vol, bij ons komen ze meestal met 4 a 500 man. En voor de gene die zich direct aangevallen voelt, nee wij hebben het ook nooit vol maar wij zijn ook geen topclub. Alleen een topclub in wording ;) Enige ploegen dat uitverkocht uitvak heeft zijn Ajax en Feyenoord.

Dat was het eerst wel met de uitvak dat nooit echt vol zat . PSV kreeg niet voor niets de bekende Famous for.

Dit seizoen hebben we steeds meer uitsupporters mee naar een uitwedstrijd, bij VItesse was het dit jaar al 2,5x zoveel meer dan het jaar erop (800man). Dit seizoen was er in Utrecht al meer fans in het uitvak dan de laatste 4 jaar bijelkaar en het was uitverkocht.

Komende zondag weer een vol uitvak in de vliegende ufo. Ben benieuwd of de NS nu wel zorgt dat we daar aankomen.

bewerkt door Crouch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje laat maar wij gaan voor trein 1, ik loop in het zwarte uit-shirt van PSV met Afellay #20 achterop, mocht je me zoeken :P

Denk dat ik ook voor trein 1 ga ivm dat jeugdfinale van Inter wat live wordt uitgezonden in het stadion!, Ait nu al in de bus naar Eindhoven. Dus ik ben op tijd in de stad om nog even in de aftrap of op stratum een pint te vatten.

Draag zelf de PSV away Nike lineup Jacket,

Link naar opmerking
Deel via andere websites