Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The League

Glenn08

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 199
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bummer. Die ex-vriendin van Ben uit How To Make It In America zit ook in The League... ;c Hoop niet dat ze vaak terugkomt.

Haha, als je veel series kijkt dan komt dat veel vaker voor. Veel bijrollen worden door dezelfde acteurs gespeeld valt me op sinds ik veel series volg. Vind het wel beter eigenlijk, veel acteurs kunnen 1 bepaalde rol moeilijk van hun afzetten waardoor ze er altijd mee geconfronteerd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren seizoen 1 gezien, zonder problemen alle zes de afleveringen achter elkaar. Tofjes, al ben ik nog niet zo gegrepen als Petterson, maar wie weet komt dat met seizoen 2 wel. Na dit eerste seizoen schat ik de komedie qua mijn beleving in ergens rond Community. S02 gaat er in ieder geval snel aan geloven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon eztv, snap niet dat niet iedereen van die site gebruik maakt.

En vinny is gewoon een oude zuurpruim!!!

Ghehe, dat sowieso, maar op het niveau van Community zitten is nog steeds een compliment hoor. Het zit voor mij alleen nog niet op het niveau van Modern Family of TBBT in de eerste drie seizoenen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, ik denk niet echt dat je deze series kan vergelijken. Community is meer de creatieve, verrassende komedie, terwijl the League eigenlijk vrij recht toe recht aan is, maar ik lach nergens zo hard als bij een aflevering van the League.

Sowieso die kop van Pete, elke keer huilen met hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tacooooooo _O__O__O_ wat een baas

"At this point your mom wanted to give your dad head but your dad also wanted to give your mom head, so they formed a 69, and your mom came at least 3 times." :D

Pete ook weer lekker trollen tijdens dat nummer hahaha

Ik vind Ravi ook een baas hoor

rpfDXj-fmVI

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, ik denk niet echt dat je deze series kan vergelijken. Community is meer de creatieve, verrassende komedie, terwijl the League eigenlijk vrij recht toe recht aan is, maar ik lach nergens zo hard als bij een aflevering van the League.

Ik vergelijk de series ook niet, ik vergelijk mijn beleving van het niveau, dus min of meer het cijfer dat ik de serie zou geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites