Magikarp Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Wie is het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Bummer. Die ex-vriendin van Ben uit How To Make It In America zit ook in The League... ;c Hoop niet dat ze vaak terugkomt. Haha, als je veel series kijkt dan komt dat veel vaker voor. Veel bijrollen worden door dezelfde acteurs gespeeld valt me op sinds ik veel series volg. Vind het wel beter eigenlijk, veel acteurs kunnen 1 bepaalde rol moeilijk van hun afzetten waardoor ze er altijd mee geconfronteerd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 http://www.imdb.com/name/nm1128572/ The White Knuckler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Dat dochtertje van Kevin en z'n vrouw is echt briljant. Hoe ze praat. Fantastisch. Helemaal als ze naar dat radiostation belt. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 22 oktober 2011 Share Geplaatst 22 oktober 2011 Lekkere aflevering weer :p What the tits?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Wederom gehuild. Beste comedy van dit moment hands down. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Was weer heel leuk ja :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Gisteren seizoen 1 gezien, zonder problemen alle zes de afleveringen achter elkaar. Tofjes, al ben ik nog niet zo gegrepen als Petterson, maar wie weet komt dat met seizoen 2 wel. Na dit eerste seizoen schat ik de komedie qua mijn beleving in ergens rond Community. S02 gaat er in ieder geval snel aan geloven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 november 2011 Share Geplaatst 1 november 2011 Nou deze gaat hem voor mij niet worden. Ik kan nergens vinden hoe ik deze kan krijgen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 1 november 2011 Share Geplaatst 1 november 2011 Gewoon eztv, snap niet dat niet iedereen van die site gebruik maakt. En vinny is gewoon een oude zuurpruim!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 november 2011 Share Geplaatst 1 november 2011 Gewoon eztv, snap niet dat niet iedereen van die site gebruik maakt. En vinny is gewoon een oude zuurpruim!!! Ghehe, dat sowieso, maar op het niveau van Community zitten is nog steeds een compliment hoor. Het zit voor mij alleen nog niet op het niveau van Modern Family of TBBT in de eerste drie seizoenen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 1 november 2011 Share Geplaatst 1 november 2011 Die van vorige week net gezien, zalig :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 1 november 2011 Share Geplaatst 1 november 2011 Tsja, ik denk niet echt dat je deze series kan vergelijken. Community is meer de creatieve, verrassende komedie, terwijl the League eigenlijk vrij recht toe recht aan is, maar ik lach nergens zo hard als bij een aflevering van the League. Sowieso die kop van Pete, elke keer huilen met hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 1 november 2011 Share Geplaatst 1 november 2011 Uit de oude doos: zuVsLR_2GX0 tranen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 november 2011 Share Geplaatst 1 november 2011 Tacooooooo _O__O__O_ wat een baas "At this point your mom wanted to give your dad head but your dad also wanted to give your mom head, so they formed a 69, and your mom came at least 3 times." :D Pete ook weer lekker trollen tijdens dat nummer hahaha Ik vind Ravi ook een baas hoor rpfDXj-fmVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 november 2011 Share Geplaatst 1 november 2011 Tsja, ik denk niet echt dat je deze series kan vergelijken. Community is meer de creatieve, verrassende komedie, terwijl the League eigenlijk vrij recht toe recht aan is, maar ik lach nergens zo hard als bij een aflevering van the League. Ik vergelijk de series ook niet, ik vergelijk mijn beleving van het niveau, dus min of meer het cijfer dat ik de serie zou geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 1 november 2011 Share Geplaatst 1 november 2011 Ach op die manier, ik snap je. Haha die best of Rafi wilde ik ook net posten. En Taco, laatste of eennalaatste aflevering, met die subliminal messages. Stukgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 1 november 2011 Share Geplaatst 1 november 2011 Huilen om die Rafi compilatie :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 2 november 2011 Share Geplaatst 2 november 2011 Thanks to Jeroen volg ik deze serie nu ook. Grappig maar had toch iets meer Football verwacht maar neemt niet weg dat het grappig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Myface _O_. "Jenny, could you please stop posting pictures of your stupid kid all the time?! - That stupid kid is your niece. I don't care if it's my dick!" Taco _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 "Sophia is on MyFace?" "Yeah she loves MyFace. She's all over it." :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Rafi aan het eind, wat een waus :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Hahaha. "It's Andre." En weer schoppen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 november 2011 Share Geplaatst 11 november 2011 2 episodes vandaag :< Beide zeer goed te doen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 november 2011 Share Geplaatst 12 november 2011 Ben helemaal bij t/m S03E07. Toch wel een kleine fan geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten