vinnypassy Geplaatst 15 september 2013 Share Geplaatst 15 september 2013 En vanmiddag de aflevering met Tobias in het huis [tekst]van die aanklager[/tekst], geniaal hoor. De woordspelingen ook over de blinde Vrouwe Justitia (hoewel het later wel iets subtieler mocht) en Maeby met haar alter ego [tekst]Surely[/tekst], alleen die naam natuurlijk al, dat moeten ze van tevoren al bedacht hebben. :-) Hoewel het zeker niet altijd even súper grappig is, maken dit soort fantastische momenten het wel helemaal af. Abed approves. Ook te zien op Netflix trouwens, ideaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 15 september 2013 Auteur Share Geplaatst 15 september 2013 Die gifjes houdt je maar in het community-topic. En je zit pas nog in seizoen 1, dus er komt nog genoeg moois aan. Tobias wordt ook alleen maar toffer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 Is er al meer bekend over de toekomst van de show trouwens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 16 september 2013 Auteur Share Geplaatst 16 september 2013 Volgens mij is er nog niets 100% zeker, maar Netflix wilde graag een 5e seizoen. Ik las wel ergens dat het lastig was om de hele cast tegelijk bij elkaar te krijgen, dus dan zou je weer zoiets als seizoen 4 krijgen. Daarnaast komt er ook zo goed als zeker een film. Dat laatste hoeft van mij niet zo nodig, maar die stond al in de planning voordat bekend werd dat de serie weer vervolgd zou worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 oktober 2013 Share Geplaatst 5 oktober 2013 Zie ik toch wel verdomme net dat Prime zo maar even de eerste vier seizoenen integraal beschikbaar heeft gemaakt op Prime (d) / :love: / :< Dus ik ga hier heel erg gauw aan beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Eerste twee afleveringen gezien :D Ga er van uit dat het alsmaar beter wordt, dan staan er mij mooie tijden te wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Eerste twee afleveringen gezien :D Ga er van uit dat het alsmaar beter wordt, dan staan er mij mooie tijden te wachten. Ja, zodra je de personages kent is het nog eens twee keer zo leuk. Wat dat betreft is een herkijk hier vast en zeker ook de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Heb het eerste seizoen afgezien, ik vond het toch nog niet constant even grappig. Bij momenten echt hilarisch, maar soms ook wat gezapig (maar kan ook aan mijn fitheid liggen op het moment van kijken). Gisteren de eerste twee van S02 gezien, begon wel gelijk weer vrij briljant met Tobias (sowieso geniaal personage) en die Blue Man-group shizzle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 7 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 7 oktober 2013 Ik wil niet in mijn eentje het hele topic volgooien hoor, maar vooruit. Zoals ik al zei is het tweede seizoen nog weer een stukje beter. Vooral alles met die Blue Man-group is heerlijk. [tekst]'I just blue myself'[/tekst] En zoals Bril al zegt: het wordt een tweede keer echt beter. Én omdat je de personages dan goed kent én omdat er veel grappen inzitten die je niet direct door hebt. Zo worden ook de mindere afleveringen een stuk beter. Enkel Lucille 2 blijf ik matig vinden. En Hans, ik ben echt benieuwd wat je er van vindt.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 oktober 2013 Share Geplaatst 8 oktober 2013 Eens met Starálfur over zowel het 2e seizoen en over het voor de tweede keer kijken. Heerlijke serie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 oktober 2013 Share Geplaatst 9 oktober 2013 En Hans, ik ben echt benieuwd wat je er van vindt.:) Wat verslavend :cab: Op twee dagen 12 afleveringen gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 oktober 2013 Share Geplaatst 14 oktober 2013 Seizoen een afgerond en broertje ook verslaafd gekregen. Prima hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 18 november 2013 Share Geplaatst 18 november 2013 En ook seizoen twee afgerond. Heerlijk, stuk absurder en beter dan het eerste seizoen, maar dat is ook logisch. Blue Man Group, die [tekst]blinde procureur, die zeehond die Busters hand afbijt[/tekst], bizarre plottwists, aflevering die helemaal ontsporen in totale chaos. Fantastisch hoor :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 december 2013 Share Geplaatst 3 december 2013 Quadrupelpost maar dat maaktt me helemaal niets uit. FOR BRITISH EYES ONLY :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 3 december 2013 Auteur Share Geplaatst 3 december 2013 Dat is inderdaad geweldig. Die rol van Charlize Theron ook.:-D Maar erg tof dat je zo enthousiast bent. Ik krijg al een glimlach bij al die dingen die je opnoemt en krijg zelf ook zin om hem gewoon nog een keer op te zetten.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 december 2013 Share Geplaatst 14 december 2013 En hier ben ik weer. S3E9: The S.O.B.'s. Wat een fantastische aflevering, echt boordevol grappen over de problemen en toekomst van de show. "The Home Builders Organisation" (HBO) will not support us" :-D Oh, en 'Bob Loblaw Law Blog' :-D :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 maart 2014 Share Geplaatst 3 maart 2014 Hm. Heb alles gezien nu. Seizoen 3 duidelijk het hoogtepunt, 4 was nog steeds goed maar daar bleef het dan ook bij. Toch een klein beetje een tegenvaller, al viel er nog genoeg te lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Ben hier ook aan begonnen, ben nu bij aflevering 20, vond het op het begin niet super maar begin het nu wel steeds leuker te vinden, wel veel grappen die echt nergens op slaan, niet helemaal mijn humor maar kan het op zich wel waarderen, maar ik zou het nu zeker nog niet een van de beste comedy's noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 10 oktober 2015 Share Geplaatst 10 oktober 2015 In zes weken tijd de eerste zes seizoenen van Modern Family gezien, dus ben nu wel toe aan een nieuwe comedy serie voor tijdens het ontbijt. Dit gaat hem worden, ben benieuwd :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 10 oktober 2015 Share Geplaatst 10 oktober 2015 Ik denk dat dit wel jouw type humor is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Zit halverwege het eerste seizoen ongeveer en het is inderdaad erg leuk, al is het ook wel echt even inkomen. Meest briljante scène vond ik dat toen ze allemaal "Speech" gingen roepen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Zit halverwege het eerste seizoen ongeveer en het is inderdaad erg leuk, al is het ook wel echt even inkomen. Meest briljante scène vond ik dat toen ze allemaal "Speech" gingen roepen :-D Zoals Bril tegen mij zei toen ik dit begon te kijken: 'zodra je de personages kent is het nog twee keer zo leuk'. Moest er ook even inkomen kan ik me herinneren, ook omdat het best wel veel verschilt van 'reguliere' comedyseries. Maar wat je ervoor terug krijgt als je er helemaal in zit is wel fenomenaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten