Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Arrested Development

Starálfur

Aanbevolen berichten

En vanmiddag de aflevering met Tobias in het huis [tekst]van die aanklager[/tekst], geniaal hoor. De woordspelingen ook over de blinde Vrouwe Justitia (hoewel het later wel iets subtieler mocht) en Maeby met haar alter ego [tekst]Surely[/tekst], alleen die naam natuurlijk al, dat moeten ze van tevoren al bedacht hebben. :-) Hoewel het zeker niet altijd even súper grappig is, maken dit soort fantastische momenten het wel helemaal af. Abed approves.

tumblr_mjhjvmRyBf1r4d8txo1_500.gif

Ook te zien op Netflix trouwens, ideaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is er nog niets 100% zeker, maar Netflix wilde graag een 5e seizoen. Ik las wel ergens dat het lastig was om de hele cast tegelijk bij elkaar te krijgen, dus dan zou je weer zoiets als seizoen 4 krijgen.

Daarnaast komt er ook zo goed als zeker een film. Dat laatste hoeft van mij niet zo nodig, maar die stond al in de planning voordat bekend werd dat de serie weer vervolgd zou worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het eerste seizoen afgezien, ik vond het toch nog niet constant even grappig. Bij momenten echt hilarisch, maar soms ook wat gezapig (maar kan ook aan mijn fitheid liggen op het moment van kijken). Gisteren de eerste twee van S02 gezien, begon wel gelijk weer vrij briljant met Tobias (sowieso geniaal personage) en die Blue Man-group shizzle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil niet in mijn eentje het hele topic volgooien hoor, maar vooruit. Zoals ik al zei is het tweede seizoen nog weer een stukje beter. Vooral alles met die Blue Man-group is heerlijk. [tekst]'I just blue myself'[/tekst] En zoals Bril al zegt: het wordt een tweede keer echt beter. Én omdat je de personages dan goed kent én omdat er veel grappen inzitten die je niet direct door hebt. Zo worden ook de mindere afleveringen een stuk beter. Enkel Lucille 2 blijf ik matig vinden.

En Hans, ik ben echt benieuwd wat je er van vindt.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook seizoen twee afgerond. Heerlijk, stuk absurder en beter dan het eerste seizoen, maar dat is ook logisch. Blue Man Group, die [tekst]blinde procureur, die zeehond die Busters hand afbijt[/tekst], bizarre plottwists, aflevering die helemaal ontsporen in totale chaos. Fantastisch hoor :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben hier ook aan begonnen, ben nu bij aflevering 20, vond het op het begin niet super maar begin het nu wel steeds leuker te vinden, wel veel grappen die echt nergens op slaan, niet helemaal mijn humor maar kan het op zich wel waarderen, maar ik zou het nu zeker nog niet een van de beste comedy's noemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit halverwege het eerste seizoen ongeveer en het is inderdaad erg leuk, al is het ook wel echt even inkomen. Meest briljante scène vond ik dat toen ze allemaal "Speech" gingen roepen :-D

Zoals Bril tegen mij zei toen ik dit begon te kijken: 'zodra je de personages kent is het nog twee keer zo leuk'. Moest er ook even inkomen kan ik me herinneren, ook omdat het best wel veel verschilt van 'reguliere' comedyseries. Maar wat je ervoor terug krijgt als je er helemaal in zit is wel fenomenaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites