Vegas Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 HTMIIA is gecancelled door HBO om plaats te maken voor 2de seizoen Enlightened. ;e ;e ;e. ***********, ben er best wel kwaad over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 In dat geval, moet ik het 2e seizoen nog gaan kijken of zeg je nee laat dan maar? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 In dat geval, moet ik het 2e seizoen nog gaan kijken of zeg je nee laat dan maar? :) Absoluut kijken. HTMIIA evenaarde voor mij qua gevoel Entourage, en dat zegt genoeg. Heerlijk sfeertje, ga het zeker missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 december 2011 Auteur Share Geplaatst 20 december 2011 HBO haalt zulke grappen wel vaker uit. Rome, Carnivale, nu dus How To Make It. Ach, voordeel is dat ze niet over hun hoogtepunt heen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 HBO haalt zulke grappen wel vaker uit. Rome, Carnivale, nu dus How To Make It. Ach, voordeel is dat ze niet over hun hoogtepunt heen komen. Ja, heb inderdaad al eens gehoord dat ze dat vaker gedaan hebben. Bijzonder jammer en jammer dat een andere zender het niet over kan/gaat nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 21 december 2011 Share Geplaatst 21 december 2011 Haha wat een grap dit. Ik ken dat hele Enlightened niet, zegt genoeg denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 december 2011 Auteur Share Geplaatst 21 december 2011 7.1 op IMDb. Nu is IMDb niet heilig, maar een 7.1 voor een serie is wel erg laag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 21 december 2011 Share Geplaatst 21 december 2011 IMDb is geen maatstaf voor series, zoals je zelf ook al aangeeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Afgelopen 2 dagen beide seizoenen bekeken en het is fantastisch. Maar ****** ;e HBO, wat een losers. Er mist nu gewoon iets en ik moet het zien. Misschien gaat het naar een ander network, maar dat gaat nog een hele lange tijd duren verdomme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2012 HBO losers noemen. :nee: Maar ze maken inderdaad wel eens foutjes, met het niet vervolgen van Carnivale als grootste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Zwijg daarover, ik dacht dat ik het net verwerkt had.:moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 oktober 2012 Share Geplaatst 9 oktober 2012 Is dat nou Ziggy die ik rond zie lopen :o Saaaaay wuuuuut! Mooi om weer een aantal bekende koppen tegen te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 9 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 9 oktober 2012 Goed bezig Bril (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 oktober 2012 Share Geplaatst 9 oktober 2012 Zit nu op de helft van de tweede aflevering en vind het nu al tof. Precies waar ik naar op zoek was :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 9 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 9 oktober 2012 I know, ik weet wel wat ik aan wie aanraad. :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 oktober 2012 Share Geplaatst 9 oktober 2012 "[tekst]Are you kidding, this kid masturbates like a maniac![/tekst]" :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 10 oktober 2012 Share Geplaatst 10 oktober 2012 Bubbles! :love: Fuck, I love this show. Zonde dat er maar twee seizoenen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 10 oktober 2012 Share Geplaatst 10 oktober 2012 Zou er geen vervolg komen bij een andere zender? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2012 Lijkt me niet nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 10 oktober 2012 Share Geplaatst 10 oktober 2012 Six seasons and a movie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten