vinnypassy Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 How to Make It in America is an American comedy-drama that premiered on HBO on February 14, 2010. The series follows the lives of Ben Epstein (Bryan Greenberg) and his friend Cam Calderon (Victor Rasuk) as they try to succeed in New York City's fashion scene. HBO has renewed How to Make It in America for a second season which is currently in production.[1] Plot How to Make It in America follows two enterprising twenty-somethings hustling their way through New York City's fashion scene, determined to achieve their version of the American Dream. Trying to make a name for themselves in the city's competitive fashion scene, Ben Epstein and his friend and business partner Cam Calderon use their street knowledge and connections to make their way up. With the help of their well-connected friend Domingo and Cam's cousin Rene, who has ambitions of his own—a new energy drink called Rasta-Monsta—the burgeoning entrepreneurs set out to make it big. De serie doet een klein beetje denken aan Entourage, met als verschil dat de personen in How To Make It In America nog niet zo geslaagd zijn als Vince dat wel is. Lekkere humor, lekker feelgood, geen enkele pretenties, fijne muziek (iedereen kent inmiddels de openingstrack wel, zie hieronder) en gewoon lekker. De verwachting is dat seizoen twee half september van start gaat. Ik hoop het! [YOUTUBE]iR6oYX1D-0w[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2011 How to Make It in America is an American comedy-drama that premiered on HBO on February 14, 2010. The series follows the lives of Ben Epstein (Bryan Greenberg) and his friend Cam Calderon (Victor Rasuk) as they try to succeed in New York City's fashion scene. HBO has renewed How to Make It in America for a second season which is currently in production.[1] Plot How to Make It in America follows two enterprising twenty-somethings hustling their way through New York City's fashion scene, determined to achieve their version of the American Dream. Trying to make a name for themselves in the city's competitive fashion scene, Ben Epstein and his friend and business partner Cam Calderon use their street knowledge and connections to make their way up. With the help of their well-connected friend Domingo and Cam's cousin Rene, who has ambitions of his own—a new energy drink called Rasta-Monsta—the burgeoning entrepreneurs set out to make it big. De serie doet een klein beetje denken aan Entourage, met als verschil dat de personen in How To Make It In America nog niet zo geslaagd zijn als Vince dat wel is. Lekkere humor, lekker feelgood, geen enkele pretenties, fijne muziek (iedereen kent inmiddels de openingstrack wel, zie hieronder) en gewoon lekker. De verwachting is dat seizoen twee half september van start gaat. Ik hoop het! [YOUTUBE]iR6oYX1D-0w[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Seizoen 2 zou in principe een jaar geleden al gestart moeten zijn toch? Zit al geruime tijd te wachten. Vond het ook zeker een leuke serie en kan niet wachten op het vervolg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2011 S01 kwam pas in 2010 uit he, dat het nieuwe seizoen in hetzelfde jaar uit zou komen lijkt mij stug. Op Wiki staat dit in ieder geval, ik hoop dat het klopt. :) "HBO made a free early online-only premiere available on various video sites including iTunes and YouTube.[4] Rumors are that HBO will be releasing Season 2 of How to Make it in America, which should be airing in mid September of 2011. [5] Season 2 is expected to premiere on HBO on Sunday, September 18, 2011." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Dat ''maken in de modewereld'' spreekt me niet echt aan, maar jij zegt Entourage, me like Entourage. En ik heb wat tijd om een nieuwe serie te volgen, dus als je me even overtuigd, dan download ik hem ook en kunnen we discussieren over hoe goed de serie wel niet is. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2011 Enigszins spoilerend: die modewereld speelt maar een heel kleine rol, er is helemaal niets vrouwelijks aan. Nog wat spoilerender (que?): hij probeert het te maken met jeans, het is nog best aardig verwerkt ook. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Zet ik op m'n lijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Maar eens binnenhalen binnenkort dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Enigszins spoilerend: die modewereld speelt maar een heel kleine rol, er is helemaal niets vrouwelijks aan. Nog wat spoilerender (que?): hij probeert het te maken met jeans, het is nog best aardig verwerkt ook. :) Ik ben overtuigd. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2011 Waren vrouwen maar zo makkelijk. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Als Messi zegt dat je zo moet dribbelen, dan luister je ook toch, misschien eerst wat meer informatie vragen, maar uiteindelijk zal je luisteren ;) Het is niet zomaar iemand die de serie aanprijst, dus ja ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2011 Oeh rrr, als jij een vrouw was geweest had ik het wel geweten. :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Ja, uiterst fijne serie dit. Heb seizoen 1 in een dag gekeken en wacht nu al bijna een jaar vol smart op seizoen 2 :(. Gewoon een lekkere feelgood serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Ja, uiterst fijne serie dit. Heb seizoen 1 in een dag gekeken en wacht nu al bijna een jaar vol smart op seizoen 2 :(. Gewoon een lekkere feelgood serie. Zeker een goede feelgood serie. Ga hem denk ik weer even bekijken. Is toch binnen een paar dagen gedaan. Serie begon trouwens 14 februari en eindigde al 4 april 2010. Vandaar dat Petterson en ik al een jaar lang wachten. Nieuwe seizoen zou namelijk vorig jaar augustus/september al beginnen, maar telkens uitgesteld vanwege diverse redenen. Hopelijk gaat het in september echt beginnen en zijn de opnames al gestart! Niet dat in september pas de opnames beginnen, toch zou dat enorm fijn zijn als deze serie überhaupt een vervolg krijgt. http://tvrage.com/shows/id-24569/episode_list/1 EDIT: Teaser van seizoen 2 is al beschikbaar zie ik! Gelukkig! [YOUTUBE]VQNzqxxjuJE[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 Klinkt goed. Denk dat ik S01 wel download voor op vakantie ofzo :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 8 episodes maar voor seizoen 1? Jammer, 25 minuten ook maar, nog meer jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2011 Nee joh, 25 minuten voor komedie is precies lang genoeg, anders moet het tempo eruit en dat komt zo'n serie nooit ten goede. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 In Weeds is 25 minuten echt veel te kort. Maar misschien is dat meer drama dan dit, ben er nog niet aan begonnen, afleveringen al wel binnen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 21 juli 2011 Share Geplaatst 21 juli 2011 Seizoen 1 gedownload. Ben erg benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 juli 2011 Share Geplaatst 24 juli 2011 Ben seizoen 1 aan het downloaden. Had er al eens van gehoord, maar dacht dat het zo'n Will & Grace goes Ugly Betty zou zijn ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2011 8 episodes maar voor seizoen 1? Jammer, 25 minuten ook maar, nog meer jammer. Ben je al wel begonnen Lange? Ik heb het seizoen in de herkijk gegooid. Waar ik eerst zei dat dat modegebeuren een hele kleine rol speelt, speelt het een grotere rol dan ik had verwacht. Het is echter verre van 'standaard' modewereld gebeuren, het zijn twee gasten die het proberen te maken waarbij die jeans gewoon het onderwerp zijn waarmee ze het proberen te maken. Blijft een heerlijk NY-gevoeltje aan zitten, blijft een aanradertje. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Eerste aflevering gezien, niet onder de indruk. Mja, wil het seizoen wel gewoon afkijken, tenzij ik het gewoon niet volhou. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Ook begonnen, matige start. 2de en 3rde afleveringen zijn al beter. Wel potentie in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Seizoen 1 gezien, ik ben overtuigd. Gewoon lekker luchtig, leuke personages, leuke verhaallijnen. Seizoen 2 zal gevolgd gaan worden, dank voor de aanrader Vinny. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 26 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2011 Juistem (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten