Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Freedom Open Air was een lekker feestje hoor. (d) Wel veel wachten en de dixie's waren ook matig geregeld maar eenmaal binnen erg tof en er werd goed gedraaid. Thuishaven terrein is gewoon een erg toffe locatie, zeker met goed weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Manmanman. Wat een knalfuif was dit zeg. Alleen eindige het bij ons wat vervelend, maar verder echt alleen maar genoten. En Thierry nog ff gespot.

Ik leef weer. Man, man. Helemaal gesloopt.

En nog sorry voor mijn verwarde blik. Had het écht niet door. Jij drie keer: "Van MU, MU, MU". Ik: "Wat is MU?" ;c Heerlijk feest. Nu aan 't herstellen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahah maakt niet uit toch. Was zelf ook lekker van de kaart. Nog bij Datasmok gestaan? Tering. Wat een set was dat. Stond best ver van de stage maar voelde de bass trillen langs me lichaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die ik via facebook ken maar niet personal, wel zijn zusje heeft een techno playlist op Spotify...

Net voor het eerst geluisterd naar Arjuna Schiks met First Thought en wauw dat was gaaf :love: en nu Complete-Jamie Stevens Remix echt heel tof zeg...

Aantal anderen in de lijst waarvan ik hoop dat jullie me kunnen vertellen wat echt moet luisteren;

A.W.OL.,Jape, Aaryon, The Acid, Acumen, Adatapter, Adriatique, The Advent, Agoria, Andhim, Ben Grunell, Bjorn Storig, Dan Caster, Bob Moses, Booka Shade

En dan ben ik pas bij de B lol, zie nu dat 532 songs zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je die playlist sharen of liever niet [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Wil ook wel eens iets dergelijks proberen.

He Ostlund.. Hij is niet van mij en heeft pas 7 volgers... Ik zou t maandag effe aan persoon in kwestie vragen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites