Justin Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Ga je Nassau? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Wel guur hoor. Henrik Swarzh tegelijk met Detmann en Martinez brother tegelijk met Mulero. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Ga je Nassau? Klopt man. Beetje shinen bij de Strafwerk stage. Die after is ook ziek hoor met Jamie Jones en Martinez Bros in de Marktkantine. Moet helaas keurig naar stage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Ik zou daar toch ook ff wat van Reaktor meepakken denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Ik zou daar toch ook ff wat van Reaktor meepakken denk ik. Ben er nog nooit geweest hoor maar lijkt mij een partij ellende. Veel te hard. Is niet leuk meer vooral als t die dag mooi weer is. Alhoewel Oscar Mulero (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Inmiddels ook kaarten gehaald voor Nassau. Zou eerst Loveland gaan maar het wordt dus Nassau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Ik ken weinig echte bekende Techno namen maar vind Techno steeds toffer en toffer :D >3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Ik ken weinig echte bekende Techno namen maar vind Techno steeds toffer en toffer :D >3 Techno & House, da's de shit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Vannacht een leuk technofeestje gehad in De Helling, K.O heette het. Kende de dj's niet maar er werd erg lekker gedraaid en het was een prima locatie voor een klein feestje. Volgende keer weer denk ik. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Beukenggggg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Vanavond UNPOLISHED! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Wat een heerlijke beukplaat. [soundcloud] [/soundcloud] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Vanavond UNPOLISHED! _O_ Zoveel zin. Wil nu al beginnen gewoon. Wil mezelf ook echt in 3'en delen zodat ik alles kan meemaken ipv steeds maar die stomme keuzes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 En hoe. Kijk hier toch al een aantal weekjes naar uit. Vol gas tot acht uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Hier ook hoor. Helaas pas rond kwart over 12 dasr ongeveer. Bleaching Agent missen. :( Maar flink zagen gaan we zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Hier ook hoor. Helaas pas rond kwart over 12 dasr ongeveer. Bleaching Agent missen. :( Maar flink zagen gaan we zeker. Nou mocht je me 'spotten', tik me aan! ;c En geniet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Vooruit dan maar. Moet ik wel ff je kiekjes bekijken die je heir gepost heb, anders denk ik dat iedereen 'Thierry van het forum' is ;c . Gaat goed komen. Jij ook genietze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Manmanman. Wat een knalfuif was dit zeg. Alleen eindige het bij ons wat vervelend, maar verder echt alleen maar genoten. En Thierry nog ff gespot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Freedom Open Air was een lekker feestje hoor. (d) Wel veel wachten en de dixie's waren ook matig geregeld maar eenmaal binnen erg tof en er werd goed gedraaid. Thuishaven terrein is gewoon een erg toffe locatie, zeker met goed weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Manmanman. Wat een knalfuif was dit zeg. Alleen eindige het bij ons wat vervelend, maar verder echt alleen maar genoten. En Thierry nog ff gespot. Ik leef weer. Man, man. Helemaal gesloopt. En nog sorry voor mijn verwarde blik. Had het écht niet door. Jij drie keer: "Van MU, MU, MU". Ik: "Wat is MU?" ;c Heerlijk feest. Nu aan 't herstellen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Hahah maakt niet uit toch. Was zelf ook lekker van de kaart. Nog bij Datasmok gestaan? Tering. Wat een set was dat. Stond best ver van de stage maar voelde de bass trillen langs me lichaam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Iemand die ik via facebook ken maar niet personal, wel zijn zusje heeft een techno playlist op Spotify... Net voor het eerst geluisterd naar Arjuna Schiks met First Thought en wauw dat was gaaf :love: en nu Complete-Jamie Stevens Remix echt heel tof zeg... Aantal anderen in de lijst waarvan ik hoop dat jullie me kunnen vertellen wat echt moet luisteren; A.W.OL.,Jape, Aaryon, The Acid, Acumen, Adatapter, Adriatique, The Advent, Agoria, Andhim, Ben Grunell, Bjorn Storig, Dan Caster, Bob Moses, Booka Shade En dan ben ik pas bij de B lol, zie nu dat 532 songs zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Kun je die playlist sharen of liever niet [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Wil ook wel eens iets dergelijks proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Kun je die playlist sharen of liever niet [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Wil ook wel eens iets dergelijks proberen. He Ostlund.. Hij is niet van mij en heeft pas 7 volgers... Ik zou t maandag effe aan persoon in kwestie vragen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 [MENTION=44]Östlund[/MENTION]; Hierboven de link mag hem gewoon delen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten