Wokulski Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Zag het net, Four Tet/Jon Hopkins/MCDE op één avond, tja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Ga denk ik met ADE op donderdag naar de drumcode avond in de gashouder, aardige line up. Hoezo laatste ADE? Gaan ze stoppen? Ben namelijk nog nooit in Trouw geweest maar wil er wel graag een keertje heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Trouw sluit dit jaar nog. Heerlijke line-up weer inderdaad. Heb nog geen idee waar ik me ga bevinden. De keuze is reuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Ben d'r bij. Franky Rizardo (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Trouw sluit dit jaar nog. Heerlijke line-up weer inderdaad. Heb nog geen idee waar ik me ga bevinden. De keuze is reuze. Heeft toch niks met dat drugs gezeik te maken he? Waardoor half Scheveningen gesloten is. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Heeft toch niks met dat drugs gezeik te maken he? Waardoor half Scheveningen gesloten is. :cab: Nee joh. Pand waar ze inzitten is verkocht. Nieuwe eigenaar met andere plannen. Trouw is altijd een tijdelijk project geweest, dat zeggen ze tenminste zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Ga zaterdag trouwens ook Trouw, Jasper Wolff & Maarten Mittendorff draaien, geen idee maar is het wat? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Niet verkeerd hoor. Mittendorff wel eens op Soenda gezien. Dat was best aardig. Hou zelf van het wat meer hardere werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Zag het net, Four Tet/Jon Hopkins/MCDE op één avond, tja. Dat is ook vooral de avond die mijn aandacht heeft getrokken, Jon Hopkins live is een hele goede reden voor mijn eerste en waarschijnlijk laatste bezoek aan de Trouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Ga denk ik met ADE op donderdag naar de drumcode avond in de gashouder, aardige line up. Hoezo laatste ADE? Gaan ze stoppen? Ben namelijk nog nooit in Trouw geweest maar wil er wel graag een keertje heen. Ik zou zelf eerder naar Electric Deluxe special gaan, Drumcode heb je volgens mij elk jaar, die specials met echt speciale line-ups niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Ben het volledig met Sanders eens. Drumcode in deze opzet heb je meerdere keren per jaar. Daarnaast heeft Electic Deluxe: Len Faki en DVS1 en Speedy J EN Karenn _O_ HYTE Warehouse is trouwens ook weer top met CLR, label van mijn persoonlijke held Chris Liebing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 AnD ook 1 van mijn favorieten eigenlijk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Woensdag Structured is ook ziek vet. Oscar Mulero, Exium, Rodhad, Perc en Truss en nog enkeling. Ga zelf denk ik zaterdag naar Awake Voor de kenners, wat zijn jullie meningen over Loco Dice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Tijdens ADE donderdag naar WTTF presents: Laurent Garnier in de Warehouse. Vorig jaar ook geweest, toen was het op zondag. Wat een baas is die man. Heel misschien dat ik zaterdag of zondag in Trouw ook nog meepak, maar dat gaat financieel denk ik niet lukken. Maar Talaboman, Mano le Tough, Gerd Janson, oelalala. Die zaterdag is al helemaal ziek, zal wel snel uitverkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Woensdag Structured is ook ziek vet. Oscar Mulero, Exium, Rodhad, Perc en Truss en nog enkeling. Ga zelf denk ik zaterdag naar Awake Voor de kenners, wat zijn jullie meningen over Loco Dice Ene keer goed, andere keer echt ruk. Voor mij iig niet om perse te moeten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ik zou zelf eerder naar Electric Deluxe special gaan, Drumcode heb je volgens mij elk jaar, die specials met echt speciale line-ups niet. Zal het even overleggen met de groep waarmee ik ga. Al wou een vriend die vooral van de Hardstyle/core is voor het eerste mee naar een techno feest en die kende alleen de namen van donderdag dus daarom wou hij daarheen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Kaartjes voor zaterdag de 18e met Four Tet/Jon Hopkins/MCDE zijn binnen hier in elk geval, verder nog 8 november naar Chet Faker en 16 november naar Bonobo al past dat misschien niet echt in dit topic ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Bonobo _O_ Wat een held is dat. In Tivoli toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Jup, ben er nog niet heel bekend mee maar heb me laten overhalen in ruil met dat m'n vrienden meegingen naar Hopkins en Four Tet :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Aja, nice man. Ik denk dat ik er ook tickets voor ga halen. Heerlijke muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ik zal ook nog een keer naar de trouw moeten. Misschien met die imprint weekender maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Zal het even overleggen met de groep waarmee ik ga. Al wou een vriend die vooral van de Hardstyle/core is voor het eerste mee naar een techno feest en die kende alleen de namen van donderdag dus daarom wou hij daarheen. ;) Als die groep instemt zou ik hem maar gewoon overhalen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Kaartjes voor zaterdag de 18e met Four Tet/Jon Hopkins/MCDE zijn binnen hier in elk geval, verder nog 8 november naar Chet Faker en 16 november naar Bonobo al past dat misschien niet echt in dit topic ;c Aaittt. Four Tet wil ik ook nog graag zien. Bonobo 2x en Chet Faker 1x gezien dit jaar, ga je sowieso vet vinden. Is Bonobo binnen of buiten? Binnen vond ik het echt veel vetter (al stond ik bij Dour ook echt paar honder meter van podium af gok ik en bij 013 bijna vooraan) Binnen heeft ie echt een hele zieke lichtshow, was gvd veel werk op op te bouwen. Al is t idd geen techno, maar der is sowieso geen topic voor dus fuck it Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Aaittt. Four Tet wil ik ook nog graag zien. Bonobo 2x en Chet Faker 1x gezien dit jaar, ga je sowieso vet vinden. Is Bonobo binnen of buiten? Binnen vond ik het echt veel vetter (al stond ik bij Dour ook echt paar honder meter van podium af gok ik en bij 013 bijna vooraan) Binnen heeft ie echt een hele zieke lichtshow, was gvd veel werk op op te bouwen. Al is t idd geen techno, maar der is sowieso geen topic voor dus fuck it Binnen, in nieuwe Tivoli zaal Ronda. Speelt ook met liveband als het goed is. Ben iig benieuwd, moet m'n kaartje nog kopen wel maar komt wel goed denk ik. En als het niet hier hoort dan verplaatsen ze het maar ja ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 (d) mooi man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten