Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

32 minuten geleden zei Regis:

Mensen nog naar Unpolished volgende week?

Dekmantel trouwens van de zomer.. By far de beste line up van dit jaar. 

Geen Unpolished voor mij helaas. Zit niet op het reizen te wachten en kan niet slapen bij mn maat in Amsterdam. Volgend jaar wel weer bij denk ik.

Dekmantel ook laten schieten ivm vakantie helaas. Line up is erg dik

Ga je nog Pollerwiesen pakken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Jespresso:

Ben dus de zaterdag erna vrij. Lekker naar Rotterdamse Rave dus. Hoe kut ik het grootste deel van het publiek blijf vinden, het is toch altijd wel lachen en dichtbij

Wat is er zo kut aan het publiek dan? Wordt de eerste keer namelijk :classic_happy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jespresso:

Geen Unpolished voor mij helaas. Zit niet op het reizen te wachten en kan niet slapen bij mn maat in Amsterdam. Volgend jaar wel weer bij denk ik.

Dekmantel ook laten schieten ivm vakantie helaas. Line up is erg dik

Ga je nog Pollerwiesen pakken?

Moet nog ff kijken hoe ik met school zit tegen die tijd. Wil wel heen want stage van Reaktor is wel echt heel fijn.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@sennid Lastig uit te leggen, maar bijv in Amsterdam heb je veel feesten waar mensen echt voor de muziek komen en dat merk je in de sfeer. In Rotterdam lijkt het alsof mensen gewoon komen omdat er een feestje in Rotterdam is en zich lekker het lazarus gaan snuiven en zuipen, da merk je ook in sfeer. Vaak gewoon meer agressieve mensen dan dat je in Amsterdam tegen zult komen. Ligt natuurlijk ook wel aan het aanbod technofeesten hier in de buurt.

@Regis de Reaktor Stage is top, maar vond het sowieso wel een tof festival vorig jaar. Fijne locatie en goed geregeld natuurlijk, Duits als ze zijn :-). Alleen de kluisjes zijn waardeloos geregeld, maar dat is vgm sowieso alleen in NL goed geregeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jespresso Ik  weet niet wat je precies bedoeld met agressie? nog net niet elkaar het licht uit de ogen slaan of popiejopie gedrag? (van die anabolen en geplamuurde wijven) Maar de sfeer die jij omschrijft ben ik wel gewend dus ik zal mij er niet aan storen denk ik ;c

Ik ga blijkbaar ook naar Toffler Festival. Hoor daar ook verschillende verhalen over de mensen die daar rondlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@sennid jep popiejopie gedrag inderdaad. Ben zelf nog nooit op Toffler Festival geweest, ga dan altijd naar Soenda. Helaas moet ik tegenwoordig dan nog voetballen met het later eindigende seizoen. Super kut.

@Regis Was dat het protest voor BAR? Dat plan waar ze ineens de stekker uit hadden getrokken? Wat een achterlijke actie weer in Rotterdam zeg. Snappen ook echt niet waar het om draait. Van die high class champagneflessen tenten stampen ze uit de grond, maar een 'echte' club durven ze niet aan of zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rotterdam Rave staat volgend jaar weer op het lijstje :classic_laugh: rond 12 uur binnen en half 8 weer richting huis. Ze mochten alleen wel de stages beter aangeven. Niet dat het erg was ofzo maar voor de mensen die speciaal een dj-set willen horen is het toch vervelend.

Van popiejopie gedrag heb ik niks van gemerkt btw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zoveel zin in vrijdag :classic_love:

Control Room

23:00 - 01:00:  Cynthia Spiering

01:00 - 02:30:  stranger

02:30 - 04:30:  Charlotte de Witte

04:30 - 06:30:  Kobosil

06:30 - 08:30:  Dax J

08:30 - 10:00:  Ghost in the Machine

Radar Room

23:00 - 01:00:  High Soundsystem

01:00 - 02:30:  Karim Soliman

02:30 - 05:30:  Enrico Sangiuliano

05:30 - 06:30:  Live: VNTM

06:30 - 08:00:  Live: Egbert

Machine Room

23:00 - 01:00:  Jorn Luka

01:00 - 02:00:  Live: 999999999

02:00 - 04:00:  Paula Temple 

04:00 - 06:00:  Attention Deficit Disorder

06:00 - 08:00:  I Hate Models

Oja. Volgend jaar met de Spring Special zijn we ook weer van de partij :D

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 februari naar Thuishaven en 28 juni naar Awakenings :D

Had voor de groep ook nog even met mijn domme harses 4 tickets gekocht voor 18HRS, want was wel leuk vorig jaar. Bedenk mij alleen nu dat ik dan 99% zeker op vakantie ben huhuhu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Regis:

In december en januari nog niks gepakt, ouwe.  Gaat verder allemaal wel lekker hier.  Hoe gaat het met jou dan? 

Ook al lang niet veel gepakt ivm zwangerschap van mn vriendin, dus nu kunnen we wel wat meer als we oppas kunnen fixen. Drukke tijd dus wel gehad, nu wordt het allemaal weer wat rustiger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat er van hier toevallig nog iemand naar Unpolished vrijdag? , moeilijk dikke line-up met

AnD
DJ Speedsick
Exterminador
[KRTM]
mad miran
MCMLXXXV
Nick Moody
Penik Ettek live
Public Energy aka Speedy J
ROD
Rude Awakening aka Promo
Somniac One

Stranger (gabber set)
TITIA
Viper Diva live (Shlømo & Hadone)
Volruptus live

(kijk zelf vooral uit naar de dikgedrukte namen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites