Tomasson Geplaatst 26 november 2014 Share Geplaatst 26 november 2014 Binnenkort ook maar even halen dan, mooi feestje altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Trouw was doodziek!! Toen Mulero half 7 klaar was maar naar huis gegaan. Uiteindelijk pas 9u thuis :cab:. Wat een set draaide 'ie zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 9 december 2014 Share Geplaatst 9 december 2014 (bewerkt) Trouw op Zondag x Colors was echt heerlijk. Mooiste moment; rond half 7 viel de muziek uit, lichten aan. Toen een minuut of 2 niks en toen hij daarna weer aanging met RlX8U6uEXVI ging het helemaal loos. 9 december 2014 bewerkt door Dost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 december 2014 Share Geplaatst 9 december 2014 Heerlijk nummer _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 december 2014 Share Geplaatst 9 december 2014 Die is erg lekker inderdaad, even onthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 10 december 2014 Share Geplaatst 10 december 2014 Oh, dacht dat ik dit er nog bij getypt had: Afsluiter ook echt heerlijk, zo vet als er dan een oude plaat word gedraait; jbsaj0XHUeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 10 december 2014 Share Geplaatst 10 december 2014 Sowieso als zo'n oude plaat goed in zo'n set wordt gezet, genieten dan hoor. Darkside opende in Trouw toen met The Chain, echt briljant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 10 december 2014 Share Geplaatst 10 december 2014 Ja, echt absurd is dat ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 december 2014 Share Geplaatst 10 december 2014 Deze bij Timewarp: [YOUTUBE]RD_pQOXVrJE[/YOUTUBE] 2:19 :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwinn Geplaatst 13 december 2014 Share Geplaatst 13 december 2014 Laatste December weekender maar even meepakken in Trouw. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 16 december 2014 Share Geplaatst 16 december 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 december 2014 Share Geplaatst 16 december 2014 Ja, nu baal ik nog meer dat ik niet kan :cab: Nja heb een geweldige afsluiter gehad. Ben benieuwd wat er gaat komen in Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 ik hoorde gister dat die gasten van trouw zelf verwachten binnen een jaar weer zon soort te hebben opgestart ergens in mokum. Geen idee of dit waar is maar zijn gasten die elke week wel de trouw van binnen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Ja, dat is niet ondenkbaar. Las wel dat Olaf Boswijk zich er niet meer zo heel veel mee ging bemoeien ofzo. Maar er zal genoeg expertise zijn om het weer voor elkaar te krijgen en dat het weer dezelfde magie heeft als dat het nu heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Ben toch wel benieuwd wat jullie hier van vinden, een vriend van mij heeft deze remix gemaakt. https://soundcloud.com/conjunct/diction-brave-cowards-conjunct-remix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Vind het sowieso te kort. Verder klinkt het wel aardig, maar vind dat sowieso moeilijk hierover te oordelen. Meeste platen zijn ook vet in hoe ze live worden gedraaid en hoe ze in een set zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Ietwat kort ja. Langere opbouw is fijner vind ik persoonlijk. En ik ben iemand die van 'zang-techno' houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Vind het sowieso te kort. Verder klinkt het wel aardig, maar vind dat sowieso moeilijk hierover te oordelen. Meeste platen zijn ook vet in hoe ze live worden gedraaid en hoe ze in een set zitten. Is ook maar een preview. ;) Maar klopt wel inderdaad, heel vaak als ik een nummer live hoor denk ik zoooo deze is vet en dan luister ik 'm de volgende dag en valt het eigenlijk weer een beetje tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Is ook maar een preview. ;) Maar klopt wel inderdaad, heel vaak als ik een nummer live hoor denk ik zoooo deze is vet en dan luister ik 'm de volgende dag en valt het eigenlijk weer een beetje tegen. Ah vandaar haha. En ja inderdaad, precies wat ik bedoel. Nu zijn er ook zat platen die ook thuis als losse plaat gewoon echt vet zijn. Maar vooral veel van het andere ja. Sowieso het wat hardere werk is thuis al niet chill om te luisteren b.v. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Ah vandaar haha. En ja inderdaad, precies wat ik bedoel. Nu zijn er ook zat platen die ook thuis als losse plaat gewoon echt vet zijn. Maar vooral veel van het andere ja. Sowieso het wat hardere werk is thuis al niet chill om te luisteren b.v. Klopt, luister thuis weinig techno, af en toe een setje van Adam Beyer, Len Faki, Joris Voorn (al vind ik die de laatste tijd tegenvallen), Secret Cinema, Joseph Capriati of Alan Fitzpatrick, maar niet de hele dag door ofzo. Maar dat terwijl ik alle techno feesten wel echt meeega vet vind. Enige waar ik echt altijd van kan genieten als ik thuis zit is Carl Cox, maar dat komt omdat hij echt een mega baas is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Feestjes blijft de muziek het beste ja. Om 6u start de kaartverkoop voor 2 januari ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Ben te laat voor de kaartjes van 1 januari, maar even kijk of er wat via ticketswap te fixen is. Al iets van een line-up bekend voor 2 januari? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Nee, maar als je niet meteen haalt, zijn ze wel al weg. Althans dat denk ik. Je kan ze sowieso nog doorverkopen via ticketswap, zal zeker uitverkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Karenn :D http://boilerroom.tv/recording/karenn/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Goeie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten