Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Trouw op Zondag x Colors was echt heerlijk.

Mooiste moment; rond half 7 viel de muziek uit, lichten aan. Toen een minuut of 2 niks en toen hij daarna weer aanging met

RlX8U6uEXVI

ging het helemaal loos.

bewerkt door Dost
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het sowieso te kort. Verder klinkt het wel aardig, maar vind dat sowieso moeilijk hierover te oordelen. Meeste platen zijn ook vet in hoe ze live worden gedraaid en hoe ze in een set zitten.

Is ook maar een preview. ;)

Maar klopt wel inderdaad, heel vaak als ik een nummer live hoor denk ik zoooo deze is vet en dan luister ik 'm de volgende dag en valt het eigenlijk weer een beetje tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ook maar een preview. ;)

Maar klopt wel inderdaad, heel vaak als ik een nummer live hoor denk ik zoooo deze is vet en dan luister ik 'm de volgende dag en valt het eigenlijk weer een beetje tegen.

Ah vandaar haha. En ja inderdaad, precies wat ik bedoel. Nu zijn er ook zat platen die ook thuis als losse plaat gewoon echt vet zijn. Maar vooral veel van het andere ja. Sowieso het wat hardere werk is thuis al niet chill om te luisteren b.v.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah vandaar haha. En ja inderdaad, precies wat ik bedoel. Nu zijn er ook zat platen die ook thuis als losse plaat gewoon echt vet zijn. Maar vooral veel van het andere ja. Sowieso het wat hardere werk is thuis al niet chill om te luisteren b.v.

Klopt, luister thuis weinig techno, af en toe een setje van Adam Beyer, Len Faki, Joris Voorn (al vind ik die de laatste tijd tegenvallen), Secret Cinema, Joseph Capriati of Alan Fitzpatrick, maar niet de hele dag door ofzo. Maar dat terwijl ik alle techno feesten wel echt meeega vet vind.

Enige waar ik echt altijd van kan genieten als ik thuis zit is Carl Cox, maar dat komt omdat hij echt een mega baas is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites