Martijn Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Heb hem nu aanstaan Thier, inderdaad erg chille mix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwinn Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 De Field Records zaal bij On&On, geweldig. Samuel Kerridge ook briljant in de main, vooral het begin! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Gisteren naar HYTE geweest. Wat een eindbazenfeest, wat een geweld_O_ Dit was echt techno op zijn best. Donker, dampend, zwetend hok. Bleef uiteindelijk zo lang druk dat ze zaal 2 open lieten, waardoor Rebekah daar kwam te draaien en Liebing 4 uur op de main in plaats van 2 uur. Niet al te best geluid, maar dit was de opening van Liebing gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Komt goed, ik edit deze post wel. Was lekker hoor, beetje meer tech house toch? [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Klopt! Heb hem nu aanstaan Thier, inderdaad erg chille mix. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 oktober 2014 Share Geplaatst 22 oktober 2014 Chris Liebing´s slot van zijn 4 uur durende HYTE set. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Ja Chris Liebing is echt een koning he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Vanaf morgen gaat er gewoon een house & techno tent in Den Haag open. Met onder andere Michel de Hey, man zonder schaduw, remy etc. Voorspelt toch eindelijk wat goeds in Den Haag. https://www.facebook.com/clubmagistrat?ref=ts&fref=ts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Vanaf morgen gaat er gewoon een house & techno tent in Den Haag open. Met onder andere Michel de Hey, man zonder schaduw, remy etc. Voorspelt toch eindelijk wat goeds in Den Haag. https://www.facebook.com/clubmagistrat?ref=ts&fref=ts Man With No Shadow :< [MENTION=8759]E2E[/MENTION] fuck de Danzig, we gaan hier een keer heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 1 november 2014 Share Geplaatst 1 november 2014 http://partyflock.nl/party/277993:Era Potjandriedubbeltjes zeg. Koekoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 Haaaaaweeeeekuuuhhhniiiiiiiings Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 november 2014 Share Geplaatst 3 november 2014 http://partyflock.nl/party/277993:Era Potjandriedubbeltjes zeg. Koekoek. Nondeju. Heerlijke lineup inderdaad. Moet toch onderhand wel eens een knoop doorhakken waar ik 2015 wappie ga doorbrengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 3 november 2014 Share Geplaatst 3 november 2014 Definitief naar trouw 29november. Oscar mulero all night Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Nog mensen awake 1 januari? heb toch maar kaart gehaald. Komt er altijd wel van af haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Was wel van plan maar lineup is ook niet helemaal super. Die van 30dec trouwens :<. Jammer dat t weer net voor o&n is. 15nov ook chateau techno trouwens. Surgeonnnn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Nog mensen awake 1 januari? heb toch maar kaart gehaald. Komt er altijd wel van af haha Vrienden van me gaan wel, dus waarschijnlijk haal ik binnenkort ergens ook wel kaartjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Definitief naar trouw 29november. Oscar mulero all night Ik wach top de programmering in december. Wil/Moet er sowieso nog een x heen voordat hij gaat sluiten. 18 december zou echt perfect zijn, Laurent Garnier (L). Ware het niet, dat ik de dag erna 's ochtends vertrek op wintersport ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Lekker uitbrakken in de auto joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Mensen naar Timewarp? Gaat me een feestje worden hoor. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Misschien wel, een vriend kon misschien weer net als vorig jaar gratis kaartjes regelen. Maar vind zulke grote feesten eigenlijk veel te massaal, vermaak me altijd meer op kleinere feestjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Misschien wel, een vriend kon misschien weer net als vorig jaar gratis kaartjes regelen. Maar vind zulke grote feesten eigenlijk veel te massaal, vermaak me altijd meer op kleinere feestjes Deel je mening. Heb gelukkig ook een gratis kaartje. Anders 65/70 euro? Absurd. Ben zelf meer van de wat kleinere feestjes, maar vorig jaar Timewarp: :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Nou ik heb geen gratis kaarten en vind 65/70 toch teveel. Houd het voorlopig maar bij Soenda en dan wellicht 31 dec of 1 jan Awakenings ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Nou ik heb geen gratis kaarten en vind 65/70 toch teveel. Houd het voorlopig maar bij Soenda en dan wellicht 31 dec of 1 jan Awakenings ofzo. Verdomme. Partij zin in. Zo raar, had dat vroeger nooit. "Feestje? Prima, zie je dan." Nu kan ik af en toe gewoon moeilijk slapen. "Zaterdag mogen we weer!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Hehe ja als je eenmaal in die flow zit blijf je gaan he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Kaartje loveland 31 december gehaald. Heeel misschien nog 1 jan awake erachteraan maar dat is plausibel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 5 november 2014 Share Geplaatst 5 november 2014 Lekker uitbrakken in de auto joh. Ja, ware het niet dat ik ook gewoon moet rijden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten