Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Ga denk ik met ADE op donderdag naar de drumcode avond in de gashouder, aardige line up. Hoezo laatste ADE? Gaan ze stoppen? Ben namelijk nog nooit in Trouw geweest maar wil er wel graag een keertje heen.

Ik zou zelf eerder naar Electric Deluxe special gaan, Drumcode heb je volgens mij elk jaar, die specials met echt speciale line-ups niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens ADE donderdag naar WTTF presents: Laurent Garnier in de Warehouse. Vorig jaar ook geweest, toen was het op zondag. Wat een baas is die man.

Heel misschien dat ik zaterdag of zondag in Trouw ook nog meepak, maar dat gaat financieel denk ik niet lukken. Maar Talaboman, Mano le Tough, Gerd Janson, oelalala. Die zaterdag is al helemaal ziek, zal wel snel uitverkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou zelf eerder naar Electric Deluxe special gaan, Drumcode heb je volgens mij elk jaar, die specials met echt speciale line-ups niet.

Zal het even overleggen met de groep waarmee ik ga. Al wou een vriend die vooral van de Hardstyle/core is voor het eerste mee naar een techno feest en die kende alleen de namen van donderdag dus daarom wou hij daarheen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaartjes voor zaterdag de 18e met Four Tet/Jon Hopkins/MCDE zijn binnen hier in elk geval, verder nog 8 november naar Chet Faker en 16 november naar Bonobo al past dat misschien niet echt in dit topic ;c

Aaittt. Four Tet wil ik ook nog graag zien. Bonobo 2x en Chet Faker 1x gezien dit jaar, ga je sowieso vet vinden. Is Bonobo binnen of buiten? Binnen vond ik het echt veel vetter (al stond ik bij Dour ook echt paar honder meter van podium af gok ik en bij 013 bijna vooraan) Binnen heeft ie echt een hele zieke lichtshow, was gvd veel werk op op te bouwen. Al is t idd geen techno, maar der is sowieso geen topic voor dus fuck it

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aaittt. Four Tet wil ik ook nog graag zien. Bonobo 2x en Chet Faker 1x gezien dit jaar, ga je sowieso vet vinden. Is Bonobo binnen of buiten? Binnen vond ik het echt veel vetter (al stond ik bij Dour ook echt paar honder meter van podium af gok ik en bij 013 bijna vooraan) Binnen heeft ie echt een hele zieke lichtshow, was gvd veel werk op op te bouwen. Al is t idd geen techno, maar der is sowieso geen topic voor dus fuck it

Binnen, in nieuwe Tivoli zaal Ronda. Speelt ook met liveband als het goed is. Ben iig benieuwd, moet m'n kaartje nog kopen wel maar komt wel goed denk ik. En als het niet hier hoort dan verplaatsen ze het maar ja ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites