Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Ja? Wat was nog meer nice? Ken behalve Nicolas Jaar eigenlijk alleen Flying Lotus, Jamie Woon en Mount Kimbie die daar bij de line up stonden.
Dag 1 was Buraka Som Sistema, Floating Points, DJ Koze en Gaslamp Killer nice. Dag 2 was Nicolas Jaar, Gaslamp Killer, FlyLo, Mount Kimbie en Hudson Mohawke tof. Jamie Woon vond ik ruk, wijvenmuziek.

FlyLo's bazenremix van Oizo's $tunt$.

JvADaGqAYPk

Is live veel toffer though.

[YOUTUBE]hNzRS1r0gF0[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Interessant topic, dit ga ik eens volgen. Iemand tips voor 'toegankelijke' albums om mee te starten?
Op Hotflush records komt op dit moment een heel toegankelijke mix van techno, house en uk garage uit.

[YOUTUBE]2k1_zA6OBRs[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]7Du-dzThe2k[/YOUTUBE]

Voor minimal raad ik platen van Border Community (James Holden), Bpitch (Modeselektor, Kalkbrenner) en Kompakt (The Field) aan. Veel van wat op Warp uitkomt is ook tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhu, Night Air is best een toffe track hoor, maar het is (zeker live) veel te glad.

Ik was trouwens vergeten dat there is love in you van Four Tet een fantastisch (toegankelijk), soort van techno, album is. Het album is wel gemaakt als een techno album, maar het klinkt niet echt als techno, het is veel warmer.

dYXdeFm2jfc

xy3vCav8H7I

Link naar opmerking
Deel via andere websites