Ozan Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Harmon :r Geweldig mannetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Aflevering kun je nu bekijken, ik ga hem zometeen als ik uit school ben checken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Kleine 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Afgaande op de laatste scene denk ik dat dit de laatste aflevering is geweest. Edit by Lange, even spoileren Addo ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 [spoiler=nieuwe seizoen/season finale]Als de Darin Brooks mogen geloven (Alex Moran) dan hangt een nieuw seizoen vooral van de kijkcijfers van dit seizoen af. Hij heeft het zelf ook al over een film/een seizoen van 26 afleveringen. Dus nog genoeg BMS in de toekomst. een film zou natuurlijk wel baas zijn hoor. :D Wel heel killer dat ze eindelijk een wedstrijd laten zien :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Haha, stukgaan tijdens de time-out, als Marty Daniels vraagt of de spelers hun ogen wilt dicht doen. Of als Sammy, Harmon zijn weed laat zien. :-D Wanneer begint dan het volgend seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Als die er komt dan ergens augustus 2012. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Geweldige aflevering (d) Toen Stalin of wat z'n naam ook is zei dat ze BMS overal en altijd zouden verslaan had je al wel door dat ze onder elkaar een wedstrijd zouden spelen, maar dat Thad een heel veld zou gaan bouwen, geweldig. En ook altijd met "I build it all by myself, for real! :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Harmon en zijn ideeën :mrgy: Thad :mrgy: en de chicks weer, allemachtig zeg. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 3 december 2011 Share Geplaatst 3 december 2011 Waarom kan ik de afleveringen niet online vinden? Niet op torent en niet op eztv!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 3 december 2011 Share Geplaatst 3 december 2011 Check je PM-box. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 Geweldige seizoensfinale hoor. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 2 maanden later had ik dit topic graag gekickt met een ander bericht dan dit. Spike Cancels 'Blue Mountain State' Spike has canceled comedy Blue Mountain State after three seasons. The series, which chronicled the misadventures of a group of college football players, aired its last original episode in November. Zap2It reports that Lionsgate,the studio that produces the show, considered shopping it to other channels before releasing the actors from their contracts. "Blue Mountain State" was initially a solid performer for Spike, surging in the ratings during its second season. The ratings declined sharply during season three. For example, the November 7th episode of the show garnered a low 0.36 rating among Adults 18-49. The show averaged approximately 900,000 total viewers during season three. Spike has opted to shift its focus from scripted to reality programming. Sharon Levy, the exec VP of original series, told Variety, "For the near future, we are concentrating on unscripted. That's based on a strategy that is working." :( :( :( :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Vlag halfstok hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Neeeeeeeeeeeeeeeee.:(:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Jammer maar het zat er aan te komen. Seizoen 3 was toch al een stuk minder. Alleen jammer dat ze niet nog een kans krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Ik wou het eerst eigenlijk nog in Breaking News posten, maar dan had ik de rest weer op mijn dak gekregen. :( Damn, ondanks dat ik het deels eens ben met Simic vind ik dit toch echt een stuk zuurder dan het stoppen van Entourage en Chuck (wat ook beide dit jaar gebeurde). Al had ik na de finale wel het idee dat het de laatste aflevering zou zijn, maar ik hoop toch stiekem nog op een film of iets in die richting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Is toch altijd zo :cab: de betere series stoppen altijd. Ik vind wel dat Alex Moran een hoofdrol in een grote film verdient, goede acteur. Thad is meer een stereotype. Lange ;e je kunt ook wel te ver gaan met je avatar hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Klopt helemaal, daarom zitten bijna alle series die ik volg al in seizoen 6+ :cab: Maar een film zoals The Inbetweeners film nu zou toch echt wel een goede zet zijn, al is dat hopen op het onwaarschijnlijke. En nee, te ver kan je niet gaan met een helden serie als dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Mja, op een gegeven moment is een serie gewoon op. Ik kijk bijvoorbeeld al sinds 2004 Desperate Housewives en je merkt gewoon dat een verhaallijn boeiend houden erg lastig is, ben ook blij dat ze er een einde aan breien na 8 seizoenen. Maar zo gaat 't met de meeste series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Jij volgt elke serie dus dan is het niet zo raar. Er zijn onlangs genoeg goede series gestopt, dat er veel series zijn met meer dan 6 seizoenen is een ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Klopt, maar 1 seizoen extra had zeker nog moeten komen, het verhaal draaide immers om de college loopbaan van Moran, die nu pas in zijn 3e jaar zat. Denk gewoon dat ze te bang waren om een seizoen zonder Thad te maken en geen logische reden konden bedenken om hem nog in de serie te houden. @ Sanel, wederom fout, ik volg er maar 23, waarvan het overgrote gedeelte de 6 seizoenen gepasseerd is. Maar zoals ik hierboven uitleg, het verhaal was nog niet af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Was er ooit een verhaal dan? Elke aflevering ging over iets anders, op den duur ging het meer om de humor en acties van Thad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Kijk hem anders nog een keer terug. Het verhaal van de serie was de college loopbaan van Moran, die uitgroeide van backup naar starting QB, dit seizoen nog uit nood, aankomend seizoen had zijn jaar moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Ik neem dat soort series qua verhaallijn nooit serieus. Als de schrijvers echt willen dat de kijker een verhaallijn voor ogen houdt, dan zullen ze iets meer moeite moeten doen dan constant op die lange-leven-de-lol mentaliteit terug te vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten