Rexcoder Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 Dreams :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 Oh shit, MY NERD!! :-D sgvze-66IdU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 1 van de beste stukjes van BMS wel. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 Zeker beste scene van seizoen 2 voor mij. Kapot gelachen daarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 18 november 2011 Share Geplaatst 18 november 2011 Nieuwe aflevering even bekijken, helemaal vergeten gister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 november 2011 Share Geplaatst 18 november 2011 Geweldige aflevering. Dramatisch einde :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Ik heb in 3 dagen alle afleveringen bekeken. Wat een heerlijke serie is dit :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 _O_ Volgende week alweer de laatste aflevering, maar wel een van 40 minuten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Jammerndat einde, maar zal wel een beeste antwoord opkomen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 _O_ Volgende week alweer de laatste aflevering, maar wel een van 40 minuten :D Awesome. Die serie heeft zoveel geweldige oneliners en stopwoordjes, echt een taaltje op zich. En Thad Castle is echt de überheld in het kwadraat. Als die mensen uit z'n huis stuurt, met die piepstem van em. En dat homofiele gedrag, heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Ik heb 'm nog niet? Kijk ik verkeerd of staat ie er van gister nog niet op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Gister is er geen aflevering geweest, volgende week weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Had net ff gekeken zag ook niets staan. Jammer dat het maar zo weinig afleveringen per seizoen zijn:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Ah vandaar :cab: En dat dan dus de laatste? Jammer zeg :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Van dit seizoen wel, dan word het hopen op een seizoen 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Heerlijke serie _O_ Vandaag aan begonnen en heb seizoen 2 er alweer bijna doorheen gejaagd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Brobeansssss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Vraag me af wat ze nu gaan doen, een seizoen zonder Thad zal 50% van de kijkcijfers weghalen, dus zullen ze denk ik niet doen. Een seizoen met Thad past niet in het verhaal en vanwege de 1 uur durende seizoensfinale denk ik dat het wel eens het laatste seizoen zou kunnen zijn. Misschien ook wel goed, want seizoen 1 en vooral 2 waren toch wel beter. Het American Pie thema van de show blijft maar even leuk/vers en moet geen overkill worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Ze moeten gewoon een bazenneger halen weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 En eentje die van de drugs af kan blijven. Ik zeg Troy uit Community :< Die heeft nu toch even vrij : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Naja aan de ene kant hoop ik dat ze doorgaan maja dan zit je alsnog met Alex die volgend jaar in zijn senior jaar zit. Aan de andere kant ben ik ook wel benieuwd hoe ze het vertrek van alle bekende op zullen vangen mochten ze wel doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 En eentje die van de drugs af kan blijven. Ik zeg Troy uit Community :< Die heeft nu toch even vrij :< Past niet in BMS lijkt me. Radon was wel toppunt :r. Ik ga morgen even de laatste afleveringen bekijken, van Community ook overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Zonder Thad kunnen ze net zo goed ophouden, dus als ze willen doorgaan moeten ze een manier vinden om de verhaallijn zo te maken dat Thad erin blijft. Dat ie een blessure krijgt en dat ie dan Defensive Coordinator van het team wordt oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Ze moeten Harmon naar de voorgrond halen in een evt. seizoen 4 Ik ga niet normaal stuk om zijn drugsgebruik en comments, 70% van de scenes waarin je hem ziet ruikt 'ie aan zn ballen ook :D [YOUTUBE]6nhuA_1cJQo[/YOUTUBE] Hoe verzin je het :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 In die laatste ep dat ie ondervraagd werd. Tranen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten