Ilias. Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Nice:) @L'Genio, hij is in seizoen 2 sowieso een baasje:) Vooral in de kerk xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Hebben :< Oh nice. Waar? Heb sowieso nog zo'n trui nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 http://www.cafepress.com/BlueMountainState/7442901 31 euro en nog 7 dollar verzendingskosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Hehe okeoke, ff doen als ik geld heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Lol die moet ik ook hebben. Kga dan voor de witte. Nice:) @L'Genio, hij is in seizoen 2 sowieso een baasje:) Vooral in de kerk xD Hahaha dat hij bij dat kringgesprek opstaat en zegt : "I used to masturbate exclusively with motor oil...... Yeah I was that guy" Geniaal BTW : Season 3 will begin September 21, 2011 Heb er zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 He4hirm9zso I'M A ROCKSTAR I CAN ROCK 'N ROLL. RADON RANDELL! :D _pKYvefu0n8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 0.08 weer hoor :mrgy: en het eind met z'n gegil :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 ''Where the hell is my gun?'' "Oh well, what ever'' Serieus, standbeeld voor deze man! :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ook maar 'ns kijken, benieuwd of 't wat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Het is niet te vergelijken met een andere serie die je kijkt, maar als je de American Pie reeks kan waarderen om zijn humor dan kan je dat bij deze serie ook zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Het is niet te vergelijken met een andere serie die je kijkt, maar als je de American Pie reeks kan waarderen om zijn humor dan kan je dat bij deze serie ook zeker. Als er een figuur zoals Stifler inzit ben ik al tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Thad Castle _O_ Misschien wel de beste Stifler ooit ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Mwa, vaak wel een beetje overdreven in S01. Als je je eraan stoort moet je hem gewoon even de tijd geven, het wordt beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Inderdaad, episode 1 gezien en erger me kapot aan die Thad. Dus hopelijk wordt het beter, ga het wel een kans geven uiteraard want het is soms wel vermakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 In het begin hekelt die de nieuwkomers een beetje, maar dat hoort bij zijn status, als het daardoor komt dan kan ik wel vertellen dat zijn houding veranderd als ze wat langer met elkaar omgaan. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Het was bij mij gewoon dat het een overdreven machofaggot leek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ik ga toch echt elke keer kapot, als die agressief wordt, met hoogtepunt, wanneer die 1week niet mag neuken, en dan de muur sloopt :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Deze is dat :-D:-D http://i51.tinypic.com/wbrthd.png < die is ook mooi. Toen moest 'ie afkicken van sex omdat 'ie gelovig was of zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Thad is sowieso baas met z'n geschreeuw en dat emotioneel gedoe soms bij hem. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ik lag een uur lang strak toen ze die moeder van de leraar gingen neuken voor hogere punten :-D dat die oma Moran zat te rukken in de bioscoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Die Thad dacht ook ff dat die extra punten zou krijgen als ze hetzelfde zouden doen hé :-D Terwijl Moran gewoon deal had met die leraar (njah het rukken was geen deel van de deal maar toch :P) En dan Harmon die na die hele zaak ook gewoon terug bij die oma langsgaat. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Hahahahaha die ep :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Die Sammy was ook geniaal in die aflevering. Mocht geen stijve krijgen en juist dan willen alle dames hem opeens hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Hahahaha ja ik wou dat echt nét posten, of dat diezelfde ep was, want ik pakte random een epje om te kijken en dat was die dus :mrgy: Die dokter ook steeds zuchten enzo hehehe "The dick, the balls, or the asshole?" hahaha Sammy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 rxVhyg-ILfw&feature=related :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten