Vegas Geplaatst 18 juni 2011 Share Geplaatst 18 juni 2011 Skins is een Britse tienergeoriënteerde televisieserie die in Engeland op 25 januari 2007 in première ging. Het eerste seizoen bestond uit negen afleveringen en het tweede seizoen bevat er tien. Plot De serie richt zich op een groep tieners die met elkaar bevriend zijn en wonen in Bristol. Ze bezoeken allen dezelfde middelbare school. Bijna elke aflevering bevat een personage dat in het middelpunt staat. Dit betekent dat de hele aflevering wordt gefilmd vanuit zijn/haar oogpunt en het personage staat ook in het middelpunt van de verhaallijn in die aflevering. Er zijn ook afleveringen waarbij er geen specifieke personage in het middelpunt staat. Vaak zijn dit de laatste afleveringen van een seizoen. Cast Nicholas Hoult April Pearson Mike Bailey Hannah Murray Joe Dempsie Larissa Wilson Mitch Hewer Dev Patel Aimee-Ffion Edwards Kaya Scodelario Trailers: [YOUTUBE]mlSaMD9Slio[/YOUTUBE] [YOUTUBE]63LPH5al_tk[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 18 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2011 Skins is een Britse tienergeoriënteerde televisieserie die in Engeland op 25 januari 2007 in première ging. Het eerste seizoen bestond uit negen afleveringen en het tweede seizoen bevat er tien. Plot De serie richt zich op een groep tieners die met elkaar bevriend zijn en wonen in Bristol. Ze bezoeken allen dezelfde middelbare school. Bijna elke aflevering bevat een personage dat in het middelpunt staat. Dit betekent dat de hele aflevering wordt gefilmd vanuit zijn/haar oogpunt en het personage staat ook in het middelpunt van de verhaallijn in die aflevering. Er zijn ook afleveringen waarbij er geen specifieke personage in het middelpunt staat. Vaak zijn dit de laatste afleveringen van een seizoen. Cast Nicholas Hoult April Pearson Mike Bailey Hannah Murray Joe Dempsie Larissa Wilson Mitch Hewer Dev Patel Aimee-Ffion Edwards Kaya Scodelario Trailers: [YOUTUBE]mlSaMD9Slio[/YOUTUBE] [YOUTUBE]63LPH5al_tk[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 18 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2011 Eventjes mijn mening in een aparte post. Kijk deze serie nu sinds kort, en het bevalt me wel degelijk. Redelijk veel drama af en toe, maar ook een goeie dosis (Britse) humor. Expliciete scènes, drugsgebruik, alles komt aan bod. Een aanrader als je nog een filler serie zoekt nu de rest van de series vrijwel allemaal on-hold zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 18 juni 2011 Share Geplaatst 18 juni 2011 Mijn ex was een grote fan, heb dus ook wel geregeld wat gezien. Vind het echt heerlijk om te kijken. Alle onderwerpen die mij ook wel boeien, herken er zoveel in. Ondertussen al aan seizoen 5 op televisie, als ik het tegenkom ga ik steeds blijven kijken (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Staat hier ook op het lijstje, maar eerst nog wat andere series afkijken (Oz, The Office UK etc.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 21 juli 2011 Share Geplaatst 21 juli 2011 Erg leuke serie. Afgelopen dinsdag was de eerste aflevering op TLC te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxert Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Paar dagen geleden alle seizoenen gedownload, nu bij ep.6. Wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 1 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ik vind de laatste 2 seizoenen 't leukste trouwens, mocht dat een stimulans zijn om door te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 bumpje van 2 jaar Vorige week seizoen 1 tot en met 4 bekeken, wat een geniale serie zeg _O_ van de eerste generatie is Tony een enorme baas. Daarnaast Effy :love: :love: :love: nieuwe crush hoor, jammer dat ze niet meer meedoet in seizoen 5 en 6. Heb van mensen gehoord dat 5 en 6 stukken minder is, nog mensen die het volgen en kunnen vertellen ofdat het de moeite is? Sowieso omdat Effy niet meer meedoet is de drang om verder te kijken enorm gedaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 29 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2013 Ik vond seizoen 5 en 6 erg tof, maar wat je al aangeeft is inderdaad jammer. Kaya Scodelario is echt een lust voor het oog, zeer zonde dat ze niet speelt in de laatste seizoenen. Maar de castwisselingen vond ik zeker niet storend, dus ook in seizoen 5/6 niet. Mini is de nieuwe Effy :love: Ga 't maar checken, krijg je geen spijt van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Ik heb wel gelezen dat ze zal meedoen in seizoen 7, net als Cook, Emily en Naomi. :D Btw [MENTION=6129]Vegas[/MENTION]; Wat vond je van de voorlaatste/laatste aflevering van seizoen 4? Voorlaatste aflevering vond ik het einde echt overweldigend, terwijl in de laatste aflevering gewoon niets meer gebeurde. Zeker het einde kon beter met Cook, een iets te open einde gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 29 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2013 Ja dat einde was inderdaad ziek :cab: Weet de laatste aflevering ook niet precies meer, dat heeft bij mij ook geen indruk gemaakt. Maar S04E07 was erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Father Babajide: "We are your people. And we will never ever let you down. But we are waiting for you to take that first leap. That first leap into a wider world." Fumi: "That's Star Wars." Father Babajide: "Excuse me?" Fumi: "Obi-Wan Kenobi says that after Luke's gets shot by the floaty thing." Father Babajide: "Obi-Wan?" Fumi: "Well done, Luke. You have made the first leap into a wider world." Father Babajide: "Riiiight. That's good." Fumi: "Yes, because Obi-Wan Kenobi is like God but with better weapons." Daniël: "Obi-Wan Kenobi rules." :-D, wat een fokking briljant dialoog _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten