Dysproz Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 [spoiler=e9]Ben ik de enige die blij is dat Ygritte dood is? Wat een irritant wijfie. En Tormund wel een baas zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Pffffff zit je dan een uur bijna naar te kijken :cab: was al een hater geworden, maar dit seizoen die RR Martin hype mag wel klaar zijn, wordt met de aflevering slechter deze fantasy meuk. Kijk nog verder voor Arya en een paar, maar manmanman.. dit kan je bijna niet meer goedpraten. Jouw mening op gebied van films en series kan ik echt niet meer serieus nemen, sorry :cab: ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Jouw mening op gebied van films en series kan ik echt niet meer serieus nemen, sorry :cab: ;e Omdat iemand een andere mening heeft, kun je hem niet serieus nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Omdat iemand een andere mening heeft, kun je hem niet serieus nemen? Nee. Omdat die mening onlogisch is, niet omdat ie anders is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Nee. Omdat die mening onlogisch is, niet omdat ie anders is. In welke mate is zijn mening dan onlogisch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 In welke mate is zijn mening dan onlogisch? Omdat deze afleveringen en die van er voor juist een van de betere waren in de laatste 3/4 seizoenen. Als Pieter dat niks vindt dan heeft ie eigenlijk gewoon met tegen zin al naar heel de serie zitten kijken... Deze gevechten om het UBER belangrijke Castle Black waren A) Heel goed in beeld gebracht B) veel actie C) Het was onwijs spannend en D) Ze zijn van cruciaal belang voor vrijwel iedereen in de 7 koning krijken. Als de muur valt is het chaos, oorlog en dood en verderf.. En dan nog maar te zwijgen over het feit het gevecht tussen Oberyn en The Mountain vorige aflevering zo'n beetje de hele wereld die dit kijkt heeft doen opschudden en misselijk heeft gemaakt met dat einde. Als je dit niet goed/tof vindt kan je gewoon stoppen met de serie kijken. Het is sowieso 10x zo boeiend als de verhaallijn van Arya die hij noemt en die van Bran. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Omdat deze afleveringen en die van er voor juist een van de betere waren in de laatste 3/4 seizoenen. Als Pieter dat niks vindt dan heeft ie eigenlijk gewoon met tegen zin al naar heel de serie zitten kijken... Deze gevechten om het UBER belangrijke Castle Black waren A) Heel goed in beeld gebracht B) veel actie C) Het was onwijs spannend en D) Ze zijn van cruciaal belang voor vrijwel iedereen in de 7 koning krijken. Als de muur valt is het chaos, oorlog en dood en verderf.. En dan nog maar te zwijgen over het feit het gevecht tussen Oberyn en The Mountain vorige aflevering zo'n beetje de hele wereld die dit kijkt heeft doen opschudden en misselijk heeft gemaakt met dat einde. Als je dit niet goed/tof vindt kan je gewoon stoppen met de serie kijken. Het is sowieso 10x zo boeiend als de verhaallijn van Arya die hij noemt en die van Bran. Ok bedankt man, ben blij dat ik dankzij jouw uiterst logische mening niet meer hoef te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Punt A tot en met C slaat eigenlijk gewoon nergens op, dan is een beetje actie-film ook al gelijk geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 What ever. De serie is ALTIJD al goed geweest vanwege de karakter ontwikkelingen. Er zijn vaak battle's geweest die NIET in beeld zijn gebracht. Wordt er nu eentje WEL in beeld gebracht en goed/fijn/mooi is het nog niet goed. Om met bril idioot te spreken: ''Haters'' :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Goh Kyrill, lekker boeien man. Ik vond het gewoon een goede aflevering, maar een hele aflevering had niet gehoeven van mij. Voor sommige is dat een reden om te zeggen dat het een matige/slechte aflevering was. Pieter overdrijft natuurlijk ook wel hoor, om heel het seizoen uit te maken voor slecht/overhyped... :cab: Blijft gewoon een geweldige serie en ik herinner me geen enkele aflevering waarin het niveau ook maar een beetje laag was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Camerawerk was echt amazing bij deze ep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Haters :Ox Haters zijn fans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Pas maar op [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; inhoudelijk discussieren wordt hier niet op prijs gesteld.... :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Nee, jouw post was te hysterisch om serieus genomen te kunnen worden. Das gewoon een excuus voor men omdat ze geen argumenten hebben. Heb 2 lange posts gemaakt waar iedereen het afdoet met 1 zinnetje op Ozan na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
-Koen- Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Maar ja, je bent ook wel heel zwart-wit. Jij doet exact hetzelfde door direct te reageren dat hij er niks van begrijpt. Dit seizoen is gewoon veel meer met extreme wendingen (en vaak ook voorspelbare), dus ik kan wel begrijpen dat iemand het minder leuk begint te vinden. Is nu veel meer lossen verhalen, die gewoon amper aan beurt komen, omdat het er zoveel zijn. Neem nu bv. de white walkers. Wat hebben we daar nu in 4 seizoenen over geleerd? Ja dat ze eraan komen, al 4 jaar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Maar ja, je bent ook wel heel zwart-wit. Jij doet exact hetzelfde door direct te reageren dat hij er niks van begrijpt. Dit seizoen is gewoon veel meer met extreme wendingen (en vaak ook voorspelbare), dus ik kan wel begrijpen dat iemand het minder leuk begint te vinden. Is nu veel meer lossen verhalen, die gewoon amper aan beurt komen, omdat het er zoveel zijn. Neem nu bv. de white walkers. Wat hebben we daar nu in 4 seizoenen over geleerd? Ja dat ze eraan komen, al 4 jaar... Het wordt ook steeds moeilijker. Van boeklezer hoor ik bijvoorbeeld dat sommige karakters in sommige boeken niet eens voorkomen. In de serie zullen dus bepaalde gebeurtenissen naar voren moeten halen. Nu komt iedereen redelijk aan bod, maar in de boeken schijn je van sommige mensen dus niks te horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 (bewerkt) [spoiler=e9]Ben ik de enige die blij is dat Ygritte dood is? Wat een irritant wijfie. En Tormund wel een baas zeg Nee ik ben er ook blij mee. Ben ik trouwens de enige die Ser Allister van een enorme kwal naar een enorme opperbaas vond gaan deze ep? ;c Die speeches en dat vechten als een eckte commander _O_ 10 juni 2014 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Ik vond Ser Allister ook absoluut een baas deze ep ja. Ben het overigens wel eens met de kritiek dat het jammer was dat er maar 1 verhaallijn is behandeld afgelopen episode, maar dat is bij mij meer gestoeld op ongeduld om erachter te komen hoe andere verhaallijnen zich ontwikkelen. Met andere woorden, de rest is ook zo cool dat ik daar ook iets van had willen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Dat laatste absoluut. Ser Allister _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Nahh, ik vind van alle verhaallijnen die van the Wall überhaupt het minst vet. Met nadruk op het minst vet, ben nog steeds erg geboeid van GoT als geheel. De verhaallijn van Bran is tot nu toe anders nog wel het dieptepunt van de serie. Daar gebeurt echt helemaal niets boeiends :-D Is beetje zoals de White Walkers, iemand zei hier "Wat weten we nu van de White Walkers, ja dat ze er aankomen, al 4 jaar" :D Nou dat is bij Bran ook het geval. We weten dat hij een Warg is, al 3 jaar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Omdat deze afleveringen en die van er voor juist een van de betere waren in de laatste 3/4 seizoenen. Als Pieter dat niks vindt dan heeft ie eigenlijk gewoon met tegen zin al naar heel de serie zitten kijken... Deze gevechten om het UBER belangrijke Castle Black waren A) Heel goed in beeld gebracht B) veel actie C) Het was onwijs spannend en D) Ze zijn van cruciaal belang voor vrijwel iedereen in de 7 koning krijken. Als de muur valt is het chaos, oorlog en dood en verderf.. En dan nog maar te zwijgen over het feit het gevecht tussen Oberyn en The Mountain vorige aflevering zo'n beetje de hele wereld die dit kijkt heeft doen opschudden en misselijk heeft gemaakt met dat einde. Als je dit niet goed/tof vindt kan je gewoon stoppen met de serie kijken. Het is sowieso 10x zo boeiend als de verhaallijn van Arya die hij noemt en die van Bran. Dat is toch voor iedereen anders.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 juni 2014 Share Geplaatst 11 juni 2014 Ser Allister was echt baas ja. 'Schrijver Game of Thrones biedt fans karakter in nieuwe boek' Schrijver van de hitserie Game of Thrones George R. R. Martin laat weten dat geïnteresseerden een rol in zijn nieuwe boek kunnen krijgen. Voor 20.000 dollar krijgen fans een karakter, die een gruwelijke dood zal sterven, in zijn nieuwe boek in de serie van Song of Fire and Ice romans. Dat meldt People. Martin wil zo geld ophalen voor het goede doel Wild Spirit Wolf Sanctuary en de voedselbank van Santa Fe. De personen die het hoge bedrag doneren, mogen zelf de rang van hun karakter in de zeven koninkrijken uitzoeken, maar Martin bepaalt hoe het karakter dood gaat. Door te doneren kunnen er ook ondertekende memorabilia, een hoed gedragen door Martin en de kans op een diner met de auteur gewonnen worden. Martin hoopt met de campagne 500.000 dollar op te halen om de afnemende wolvenpopulatie te beschermen. De auteur staat bekend om zijn gruwelijke doden van de karakters in de Game of Thrones-serie. Een MU-karakter.(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 11 juni 2014 Share Geplaatst 11 juni 2014 Haha, als ik geld teveel had, had ik sowieso mezelf koning gemaakt.. Als je toch de rang mag uitzoeken. Ben het met [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; eens dat the wall het minst vet is, ik heb ook liever dat GoT meer non-fictie is. Draken nog daar aan toe (weet niet maar ik vind die beesten beetje dinosaurs, dus dat kan :cab:), maar die ''grote dingen'' die ''grote dingen rijden, liever niet. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 juni 2014 Share Geplaatst 11 juni 2014 [spoiler=.]Die kill @2:23 trouwens de tofste kill van het seizoen :D [video=youtube;99a-T07kmMw]https://www.youtube.com/watch?v=99a-T07kmMw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 juni 2014 Share Geplaatst 11 juni 2014 Ser Allister was echt baas ja. Een MU-karakter.(d) die een gruwelijke dood zal sterven :-D nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten