Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

[spoiler=vraag]

Misschien omdat het juist oneervol was om hem niet in huis te nemen?

[spoiler= ]Ik denk eerder aan dat het niet zijn eigen bastaard is maar die van zijn broer of zus. Maarja dat is puur gebaseerd op het feit dat Jon onomstotelijk een echte Stark is en ik niet geloof dat Ned een bastaard zou hebben. Op het einde toen hij waanbeelden kreeg in de gevangenis zei zijn zus (toen ze stief) wel van: beloof het me Ned, beloof het me. Maar waarom zou hij een bastaard in huis nemen en zelf de 'schuld' op zich nemen? En hem vervolgens wel weer net zo makkelijk naar de Muur laten gaan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=-]Hehe wel vergezocht, maar dat zou kunnen. Denk dat we daar vanzelf achter gaan komen.

Heb trouwens zelf ook nog een vraag

[spoiler= ]

Waaron werd die gast die met Jon vocht ineens zo boos? Jon maakte ''m ook af daarna. Dat is mij niet helder eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler= ]

Waaron werd die gast die met Jon vocht ineens zo boos? Jon maakte ''m ook af daarna. Dat is mij niet helder eigenlijk.

[spoiler= ]Omdat Jon achterbleef en ze hem zijn gaan zoeken en daardoor allemaal zijn vermoord, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=jon] Jullie begrijpen wel dat dat gespeeld was he? Zo kon Jon zich bewijzen tegenover de wildlings en de kans krijgen ze te infiltreren. Die gast die hij vermoordde was de meest gevreesde ranger van de Wall, als je die vermoord kan je natuurlijk niet meer stuk bij Mance Rayder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net dan ook de aflevering gezien. Vet hoor :)

1 vraagje wel

[spoiler=-]

Hoe kon die Jaqen zijn gezicht veranderen joh :cab: Of is dat allemaal deel van zijn geheimzinnigheid.

[spoiler=Jaqen]Die kerel is toch gewoon een badass huurmoordenaar die bij de Faceless Men hoort? Kan mij niet herinneren of het ook in de serie naar voren is gekomen.

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Jaqen]Die kerel is toch gewoon een badass huurmoordenaar die bij de Faceless Men hoort? Kan mij niet herinneren of het ook in de serie naar voren is gekomen.

Volgens mij niet erin voorgekomen. Kan me me iig niet herrinneren. Zijn dus mensen die hun gzicht kunnen veranderen.

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net dan ook de aflevering gezien. Vet hoor :)

1 vraagje wel

[spoiler=-]

Hoe kon die Jaqen zijn gezicht veranderen joh :cab: Of is dat allemaal deel van zijn geheimzinnigheid.

[spoiler=Jagen]Is een raadsel. Hij zegt zelf deel uit te maken van The Faceless Men. Het zal ongetwijfeld daar iets mee te maken hebben.

@ Niels: [spoiler=Jon]Ik denk inderdaad ook nog steeds dat Jon meer is dan slechts de bastaard van Ned Stark. Zou me inderdaad niets verbazen als het de zoon van Lyanna Stark en Rhaegar Targaryan is. Hoewel hij dan nog steeds een bastaard is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso een aanrader. Boeken gaan veel meer de verdieping in.

Ja ik denk dat ik ze ga bestellen volgende week oid. Hoor wel meer dat het een erg goede aanvulling is, nadat je de serie hebt gezien. Volgens mij zijn ze ook helemaal niet zo duur toch?

Boek 3 kan ik beter laten liggen nog, wil de serie wel krijg kijken zonder gespoiled te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het Engels. Denk Petterson ook, want volgens mij had ik hetzelfde pakket als hem besteld op Bol.com. Nederlandse boeken waren, volgens mij, duurder namelijk. Vind de boeken in het Engels ook goed leesbaar. Nooit echt een woord tegengekomen dat ik niet kende en waarbij dat echt van belang was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welk pakket is dat dan, als ik vragen mag? Want dan haal ik die ook. :)

Zat interdaad ermee of ik wel alles kon volgen dan. M'n Engels is best goed maar je weet maar nooit. En als het goedkoper is, is de keus helemaal makkelijk. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Niels: [spoiler=Jon]Ik denk inderdaad ook nog steeds dat Jon meer is dan slechts de bastaard van Ned Stark. Zou me inderdaad niets verbazen als het de zoon van Lyanna Stark en Rhaegar Targaryan is. Hoewel hij dan nog steeds een bastaard is.

Ik zat toevallig ff te googlen en kwam dat ook tegen, toen gelijk maar weggeklikt want meer wil ik nog niet weten. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaqen zegt het in zijn laatste gesprek met Arya.

@ Tijn: Ik heb je spoiler een beetje aangepast, omdat dat stuk over Dany eventueel in seizoen 3 nog kan gebeuren.

[spoiler=Targaryen-Baratheon]Mwah, het was Robert die alle Targaryens wilde uitmoorden, denk niet dat Joffrey dezelfde wrok tegen de Targaryens heeft als Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites