Niels Geplaatst 8 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2012 [spoiler=vraag] Misschien omdat het juist oneervol was om hem niet in huis te nemen? [spoiler= ]Ik denk eerder aan dat het niet zijn eigen bastaard is maar die van zijn broer of zus. Maarja dat is puur gebaseerd op het feit dat Jon onomstotelijk een echte Stark is en ik niet geloof dat Ned een bastaard zou hebben. Op het einde toen hij waanbeelden kreeg in de gevangenis zei zijn zus (toen ze stief) wel van: beloof het me Ned, beloof het me. Maar waarom zou hij een bastaard in huis nemen en zelf de 'schuld' op zich nemen? En hem vervolgens wel weer net zo makkelijk naar de Muur laten gaan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 [spoiler=-]Hehe wel vergezocht, maar dat zou kunnen. Denk dat we daar vanzelf achter gaan komen. Heb trouwens zelf ook nog een vraag [spoiler= ] Waaron werd die gast die met Jon vocht ineens zo boos? Jon maakte ''m ook af daarna. Dat is mij niet helder eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 [spoiler= ] Waaron werd die gast die met Jon vocht ineens zo boos? Jon maakte ''m ook af daarna. Dat is mij niet helder eigenlijk. [spoiler= ]Omdat Jon achterbleef en ze hem zijn gaan zoeken en daardoor allemaal zijn vermoord, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 [spoiler=jon] Jullie begrijpen wel dat dat gespeeld was he? Zo kon Jon zich bewijzen tegenover de wildlings en de kans krijgen ze te infiltreren. Die gast die hij vermoordde was de meest gevreesde ranger van de Wall, als je die vermoord kan je natuurlijk niet meer stuk bij Mance Rayder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Wel raar dat die Ranger zich dan opoffert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Helemaal niet. Dat is inherent aan verbonden zijn aan de Night's Watch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 [spoiler=Jon]Tuurlijk niet. Of beide dood, of Jon de kans geven te overleven. Hoort ook bij de night's watch lijkt me. Edit: wat Petterson dus zegt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Maar waarom zou hij zichzelf opofferen daarvoor. Jon had toch niet meer kans op overleven dan hij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 (bewerkt) Net dan ook de aflevering gezien. Vet hoor :) 1 vraagje wel [spoiler=-] Hoe kon die Jaqen zijn gezicht veranderen joh :cab: Of is dat allemaal deel van zijn geheimzinnigheid. [spoiler=Jaqen]Die kerel is toch gewoon een badass huurmoordenaar die bij de Faceless Men hoort? Kan mij niet herinneren of het ook in de serie naar voren is gekomen. 8 juni 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 (bewerkt) [spoiler=Jaqen]Die kerel is toch gewoon een badass huurmoordenaar die bij de Faceless Men hoort? Kan mij niet herinneren of het ook in de serie naar voren is gekomen. Volgens mij niet erin voorgekomen. Kan me me iig niet herrinneren. Zijn dus mensen die hun gzicht kunnen veranderen. 8 juni 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 [spoiler=kaas] Ik denk van wel, omdat ze wisten dat hij een bastaard was, terwijl ze van de ranger vast wel gedacht hadden dattie zou ontsnappen als hij de kans zou krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Correct. In de boeken komt dit wel een stuk duidelijker naar voren. In de serie worden the Faceless Men nooit genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Net dan ook de aflevering gezien. Vet hoor :) 1 vraagje wel [spoiler=-] Hoe kon die Jaqen zijn gezicht veranderen joh :cab: Of is dat allemaal deel van zijn geheimzinnigheid. [spoiler=Jagen]Is een raadsel. Hij zegt zelf deel uit te maken van The Faceless Men. Het zal ongetwijfeld daar iets mee te maken hebben. @ Niels: [spoiler=Jon]Ik denk inderdaad ook nog steeds dat Jon meer is dan slechts de bastaard van Ned Stark. Zou me inderdaad niets verbazen als het de zoon van Lyanna Stark en Rhaegar Targaryan is. Hoewel hij dan nog steeds een bastaard is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Pff ik moet echt de boeken gaan lezen zie ik wel. :cab: Denk dat ik deel 1 en 2 binnenkort maar aanschaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Correct. In de boeken komt dit wel een stuk duidelijker naar voren. In de serie worden the Faceless Men nooit genoemd. Jaqen zegt het in zijn laatste gesprek met Arya. @ Tijn: Ik heb je spoiler een beetje aangepast, omdat dat stuk over Dany eventueel in seizoen 3 nog kan gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Ja klopt, maar in boek 1 wordt al uitgelegd wie/wat de the Faceless Men zijn, terwijl in de serie het inderdaad pas in de laatste ep genoemd wordt. Dat bedoelde ik ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Pff ik moet echt de boeken gaan lezen zie ik wel. :cab: Denk dat ik deel 1 en 2 binnenkort maar aanschaf. Sowieso een aanrader. Boeken gaan veel meer de verdieping in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Sowieso een aanrader. Boeken gaan veel meer de verdieping in. Ja ik denk dat ik ze ga bestellen volgende week oid. Hoor wel meer dat het een erg goede aanvulling is, nadat je de serie hebt gezien. Volgens mij zijn ze ook helemaal niet zo duur toch? Boek 3 kan ik beter laten liggen nog, wil de serie wel krijg kijken zonder gespoiled te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Ik heb de eerste vier boeken via bol.com voor 28 euro aangeschaft. Geen geld dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Nee dat is inderdaad niet duur. Hebben jullie ze in het Engels of Nederlands gelezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 In het Engels. Denk Petterson ook, want volgens mij had ik hetzelfde pakket als hem besteld op Bol.com. Nederlandse boeken waren, volgens mij, duurder namelijk. Vind de boeken in het Engels ook goed leesbaar. Nooit echt een woord tegengekomen dat ik niet kende en waarbij dat echt van belang was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Welk pakket is dat dan, als ik vragen mag? Want dan haal ik die ook. :) Zat interdaad ermee of ik wel alles kon volgen dan. M'n Engels is best goed maar je weet maar nooit. En als het goedkoper is, is de keus helemaal makkelijk. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 @ Niels: [spoiler=Jon]Ik denk inderdaad ook nog steeds dat Jon meer is dan slechts de bastaard van Ned Stark. Zou me inderdaad niets verbazen als het de zoon van Lyanna Stark en Rhaegar Targaryan is. Hoewel hij dan nog steeds een bastaard is. Ik zat toevallig ff te googlen en kwam dat ook tegen, toen gelijk maar weggeklikt want meer wil ik nog niet weten. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Ik zocht laatst naar een stukje gescheidenis over de Targaryens, wie nou precies de Mad King was en Rhaegar enzo. Maar dat is ook fucking lastig zonder gespoiled te worden. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Jaqen zegt het in zijn laatste gesprek met Arya. @ Tijn: Ik heb je spoiler een beetje aangepast, omdat dat stuk over Dany eventueel in seizoen 3 nog kan gebeuren. [spoiler=Targaryen-Baratheon]Mwah, het was Robert die alle Targaryens wilde uitmoorden, denk niet dat Joffrey dezelfde wrok tegen de Targaryens heeft als Robert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten