Mentos Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Ik vind dit echt een geweldig programma. Ze nemen gewoon een flink half uur de tijd om rustig in te gaan op een thema uit het verleden. Net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen over Karel Aalbers. Ben wel benieuwd naar de mening van de echte fans over hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 5 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2011 Ik vind dit echt een geweldig programma. Ze nemen gewoon een flink half uur de tijd om rustig in te gaan op een thema uit het verleden. Net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen over Karel Aalbers. Ben wel benieuwd naar de mening van de echte fans over hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Het programma is met dertig minuten te kort in mijn ogen. Goed programma! Mooie uitzending over Karel. Dit is dus de echte waarheid en is de club in geldnood gekomen door Nuon. Natuurlijk heeft Vitesse dom gehandeld met het meteen uitgeven van geld wat er nog niet was. Maar de mening over Aalbers is over het algemeen negatief maar zoveel heeft hij niet verkeerd gedaan. Hij blijft iig een cult figuur voor de club en fans! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 juni 2011 Share Geplaatst 6 juni 2011 Inderdaad, als buitenstaander dacht ik ook altijd dat het Aalbers zn schuld was. Tuurlijk was het niet bijster intelligent om het geld al uit te geven maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Net ook even terug gekeken, goede aflevering :) Echt schandalig trouwens dat er in die kamer van de geschiedenis van Vitesse gewoon niets over Aalbers is te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 7 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2011 Het mooie van dit programma vind ik ook gewoon dat ik eerst vrijwel niets wist van dit thema. Wat mij betreft hoorde Vitesse gewoon bij de Eredivisie, maar zonder Aalbers (en dat raadslid van de PvdA) waren ze daar uberhaupt niet eens gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Net ook even terug gekeken, goede aflevering :) Echt schandalig trouwens dat er in die kamer van de geschiedenis van Vitesse gewoon niets over Aalbers is te vinden. Daar werd ik ook wel een beetje droevig van ja en hij ook dat zag je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eboue Geplaatst 8 juni 2011 Share Geplaatst 8 juni 2011 Had wel liever iets meer "de andere kant van het verhaal" gehoord. Nu neig je als kijker inderdaad erg naar Aalbers. Verder was het wel een interessante rapportage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 juni 2011 Share Geplaatst 8 juni 2011 De andere kant heeft genoeg media aandacht gehad. Aalbers treed nu voor het eerst pas beetje in de openbaarheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 11 juni 2011 Share Geplaatst 11 juni 2011 Het mooie van dit programma vind ik ook gewoon dat ik eerst vrijwel niets wist van dit thema. Wat mij betreft hoorde Vitesse gewoon bij de Eredivisie, maar zonder Aalbers (en dat raadslid van de PvdA) waren ze daar uberhaupt niet eens gekomen. Idd, zonder Aalbers waren ze in 1984 al failliet gegaan. en zoals hij deze aflevering zelf al zei: die raadslid uit de gemeente is de echte redder van Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2011 Vanavond van 22.00 tot 22.40 de tweede aflevering van deze serie. Nu over Bettine Vriesekoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Op 3 juli gaat de aflevering over Ronaldo in zin tijd bij PSV :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 De andere kant heeft genoeg media aandacht gehad. Aalbers treed nu voor het eerst pas beetje in de openbaarheid. Inderdaad man, daarom heeft Vitesse altijd al een negatief imago mee gekregen betreft geld etc. Goed verhaal van Aalbers, wat een tijden _O_ UItzending van vanavond lijkt me niet echt interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Op 3 juli gaat de aflevering over Ronaldo in zin tijd bij PSV :)dat moet ik onthouden :D Ronaldo_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 26 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 26 juni 2011 Aangrijpend verhaal net over Willy Stähle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 De aflevering van Andere Tijden Sport over Ronaldo in zijn Eindhovens jaren wordt komende zondag om 22.00 uur uitgezonden op Nederland 1. _O_ Wou het in m'n telefoon zetten zodat ik het niet vergeet, blijkt het er al weken in te staan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 _O_ Die gaan we kijken .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 haha die commentator bij zijn allereerste wedstrijd en doelpunt: Ronaldoe ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Dat is ook de manier waarop je het uitspreekt. In Brazilië als het goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Gewoon grappig om te horen :D niemand zegt dat meer (in Nederland dan) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Haha wat een baas, Ronaldo _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Ook prachtig dat hij zo snel "Nederlands" kon. Zo hoort het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 3 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2011 Inderdaad. Mooie uitzending ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Hele vette aflevering inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten