Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Andere Tijden Sport

Mentos

Aanbevolen berichten

Ik vind dit echt een geweldig programma. Ze nemen gewoon een flink half uur de tijd om rustig in te gaan op een thema uit het verleden.

Net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen over Karel Aalbers. Ben wel benieuwd naar de mening van de echte fans over hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit echt een geweldig programma. Ze nemen gewoon een flink half uur de tijd om rustig in te gaan op een thema uit het verleden.

Net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen over Karel Aalbers. Ben wel benieuwd naar de mening van de echte fans over hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het programma is met dertig minuten te kort in mijn ogen. Goed programma!

Mooie uitzending over Karel. Dit is dus de echte waarheid en is de club in geldnood gekomen door Nuon. Natuurlijk heeft Vitesse dom gehandeld met het meteen uitgeven van geld wat er nog niet was. Maar de mening over Aalbers is over het algemeen negatief maar zoveel heeft hij niet verkeerd gedaan. Hij blijft iig een cult figuur voor de club en fans!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het mooie van dit programma vind ik ook gewoon dat ik eerst vrijwel niets wist van dit thema. Wat mij betreft hoorde Vitesse gewoon bij de Eredivisie, maar zonder Aalbers (en dat raadslid van de PvdA) waren ze daar uberhaupt niet eens gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net ook even terug gekeken, goede aflevering :) Echt schandalig trouwens dat er in die kamer van de geschiedenis van Vitesse gewoon niets over Aalbers is te vinden.

Daar werd ik ook wel een beetje droevig van ja en hij ook dat zag je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het mooie van dit programma vind ik ook gewoon dat ik eerst vrijwel niets wist van dit thema. Wat mij betreft hoorde Vitesse gewoon bij de Eredivisie, maar zonder Aalbers (en dat raadslid van de PvdA) waren ze daar uberhaupt niet eens gekomen.

Idd, zonder Aalbers waren ze in 1984 al failliet gegaan.

en zoals hij deze aflevering zelf al zei: die raadslid uit de gemeente is de echte redder van Vitesse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De andere kant heeft genoeg media aandacht gehad. Aalbers treed nu voor het eerst pas beetje in de openbaarheid.

Inderdaad man, daarom heeft Vitesse altijd al een negatief imago mee gekregen betreft geld etc. Goed verhaal van Aalbers, wat een tijden _O_

UItzending van vanavond lijkt me niet echt interessant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De aflevering van Andere Tijden Sport over Ronaldo in zijn Eindhovens jaren wordt komende zondag om 22.00 uur uitgezonden op Nederland 1.

_O_

Wou het in m'n telefoon zetten zodat ik het niet vergeet, blijkt het er al weken in te staan ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites