Toornstra Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Verdediging moet serieus versterkt worden. Nadat Derijck wegging, is het helemaal niks meer. Alleen Kum speelt nog redelijk. Haal Wormgoor binnen en blijf dit seizoen rond de middenmoot, dan hebben we volgend jaar in ieder geval iemand die beter is dan de rest naast Kum, als die überhaupt blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 20 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2012 Middenmoot gaat wel goed komen. Als de aanvallers wat efficiënter worden zie ik ADO ook wel meestrijden om de negende plek, die recht geeft op play-offs voor Europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 21 januari 2012 Share Geplaatst 21 januari 2012 Wormgoor tilt het niveau van ADO ook niet echt omhoog. Als je ziet wat voor dingen hij soms doet bij DGS, nou, daar wordt menig DGS-fan niet vrolijk van lijkt mij. En negende plek voor play-offs? Mis ik iets? Het zijn toch de nummers 5, 6, 7 en 8? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 21 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 21 januari 2012 Achtste plek bedoelde ik ja :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 21 januari 2012 Share Geplaatst 21 januari 2012 Wormgoor tilt het niveau van ADO ook niet echt omhoog. Als je ziet wat voor dingen hij soms doet bij DGS, nou, daar wordt menig DGS-fan niet vrolijk van lijkt mij. En negende plek voor play-offs? Mis ik iets? Het zijn toch de nummers 5, 6, 7 en 8? Alles beter dan Leeuwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 23 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 23 januari 2012 Poepon wilt graag naar ADO Den Haag Rydell Poepon ziet een overstap naar ADO Den Haag helemaal zitten. ''Ik wil graag naar ADO toe'', zegt de spits, wiens contract bij De Graafschap medio 2013 afloopt, in het AD. ''De Graafschap kent mijn ambities en dit is een stap hogerop. De laatste jaren speelt ADO in de middenmoot en zo'n club zoek ik'', aldus de spits, die met vier goals clubtopscorer is bij De Graafschap. Zwitserse jeugdinternational op proef bij ADO Den Haag ADO Den Haag meldt dat de Zwitserse jeugdinternational Janko Pacar deze week meetraint met de selectie van ADO Den Haag. De 21-jarige aanvaller speelt vanaf 2007 voor FC Luzern. Momenteel wordt hij verhuurd aan SC Kriens, dat een klasse lager speelt dan FC Luzern. Pacar werd door de scouts van ADO Den Haag getipt voor een stage bij ADO Den Haag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 25 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 25 januari 2012 Seizoen van Leeuwin is waarschijnlijk voorbij. Zo'n blessure gun je natuurlijk niemand, maar voor ADO is het misschien wel beter dat ie niet kan spelen. Je hebt niks aan 'm. Van Ammi wordt verwacht dat hij zondag tegen NEC mee kan doen, dat is dan wel weer goed nieuws. :) De Graafschap vraagt trouwens een miljoen voor Poepon, ADO wilt niet meer dan een paar ton betalen. Commissaris Paul Beyersbergen heeft ook gezegd dat de kans dat ze er nog uit komen 'erg klein is'. Over Wormgoor is ie positiever, hij verwacht dat ADO zijn komst snel kan afronden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Is dat een grap, om hem Poepen te noemen? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 25 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 25 januari 2012 Haha nee, typefout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Jammer, Poepon is een leuke speler voor de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Echt ongelofelijk dat die nog voetbalt bij De Graafschap. Is zo veel beter als de rest van zijn elftal. Hij zou makkelijk mee kunnen met de subtop. Meest onderschatte speler van de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 27 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2012 Heel slecht nieuws voor ADO, er is een grote kans dat Wesley Verhoek transfervrij de deur uit gaat over anderhalf jaar. Hij is teleurgesteld in het feit dat ADO liegt over de interesse van Vitesse deze winter. Volgens ADO is er geen contact geweest met Vitesse, volgens Verhoek wel: ''Het is nu van de baan, maar er is wel degelijk contact geweest. Het is jammer dat ADO daarover liegt''. Ook zou ADO liegen over de transfersom die Nottingham Forest, waar Verhoek bijna naar toe ging, deze zomer aan ADO zou betalen. ''Ze hadden het over een bedrag van 1.75 miljoen euro, maar dat is helemaal niet waar, het bedrag lag lager. Dat is jammer, want nu lijkt het alsof ik en mijn zaakwaarnemer liegen''. Het belangrijkste, Verhoek zegt niet meer open te staan voor verlenging van zijn contract: ''Ik heb nog nooit aangegeven dat ik ADO Den Haag wil verlaten. Ik ben nooit lastig geweest en heb de club nooit in diskrediet gebracht. Ik vind het niet netjes hoe ADO met mij omgaat. Ik zal mijn verbintenis keurig uitdienen, ook als men de optie zal lichten. Maar daarna loop ik hier transfervrij de deur uit.'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Zeer slecht nieuws inderdaad, misschien moeten ze hem dan toch maar verkopen, voor een beetje geld, om een vervanger te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 29 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2012 Opstelling tegen NEC: Coutinho - Supusepa - Horvath - Kum - Radosavljevic - Visser - Toornstra - Immers - W.Verhoek - J.Verhoek - Chery Als we zo spelen als tegen Roda, winnen we deze wedstrijd gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 1-0 achter, wat slecht verdedigt. Overigens, Kum op rechtsback... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 29 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2012 Verdediging staat weer ouderwets te stuntelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 En 2-0 via een penalty na dom vasthouden van Horvath... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 29 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2012 Zou me niets verbazen als Horvath ook nog rood gaat pakken, standaard bij hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Kum moet sowieso gewoon centraal staan, zet dan Visser maar op back ofzo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 29 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2012 Blessure Verhoek lijkt mee te vallen, hij heeft in ieder geval niets gebroken. De transfer van Vito Wormgoor is overigens zo goed als rond. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 30 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2012 ADO keurt Wormgoor en heeft verdediger bijna binnen Vito Wormgoor vervolgt zijn loopbaan zo goed als zeker bij ADO Den Haag. De verdediger van De Graafschap is inmiddels gekeurd in de hofstad en op een paar details na rond met ADO, zo bevestigt commissaris Paul Beyersbergen aan RTV West. In principe is Wormgoor voor komend seizoen aangetrokken, maar als Christian Kum in de winterstop vertrekt komt de mandekker per direct naar ADO. De club heeft ook nog altijd belangstelling voor Graafschap-spits Rydell Poepon. Er is ook een kans dat Verhoek in deze transferperiode nog naar FC Twente gaat. Ik zou het eerlijk gezegd niet eens zo heel erg vinden. Door de recente ontwikkelingen rondom de interesse van Vitesse (waardoor Verhoek zijn contract niet wilt verlengen), is het enige wat ADO nu kan doen eigenlijk hem voor een mooie prijs verkopen. Wel jammer dat Hocher weg is, nu heb je geen goede stand-in (Vicento zal wss op de plek van Verhoek gaan spelen, hij was normaal stand-in). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Je hebt Jaap van Duijn nog. Die kan op de plek van Verhoek spelen. Stand-in nu voor Vicento dan, als Vicento op Verhoek z'n plek gaat spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 30 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2012 Japie zal niet zo snel bij 't eerste elftal gehaald worden. Viel die ene EL-wedstrijd in omdat er veel afwezigen waren. Eerlijk gezegd twijfel ik eraan of hij het Eredivisie-niveau aankan. Al maakt ie sowieso wel wat los bij het publiek :D Denk eerder dat Elbers de nieuwe stand-in gaat worden. Jammer dat jongens als Hocher en De Vogel nu weg zijn, die had je nu goed kunnen gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Als het publiek achter Japie gaat staan zoals tegen Taurus, dan haalt 'ie Eredivisie niveau wel hoor. Met zoveel steun moet dat wel lukken. En ik wil hem gewoon graag zien spelen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 30 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2012 Eens met dat laatste :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten