Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Inbetweeners

Rexcoder

Aanbevolen berichten

4994525130_fdd43f44d2.jpg

De serie volgt Will McKenzie die van een particuliere school naar een overheidsschool gaat dankzij de financiële problemen van zijn moeder. Op zijn eerste dag hoopt hij vooral vrienden te maken. Als Simon Cooper hem moet rondleiden op de school, sluit hij zich aan bij zijn vrienden, de oversekste Jay Cartwright en de slome Neil Sutherland. Die horen niet bij de populaire groep maar ook niet bij de onpopulaire groep, ze zitten er tussen in.

Er zijn drie seizoenen gemaakt met ieder zes afleveringen.

http://www.imdb.com/title/tt1220617/

Iemand die deze serie kent? De acteerprestaties zijn bij momenten top en ik hou wel van die vulgaire humor. Zeker aangenaam om eens tussendoor te kijken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4994525130_fdd43f44d2.jpg

De serie volgt Will McKenzie die van een particuliere school naar een overheidsschool gaat dankzij de financiële problemen van zijn moeder. Op zijn eerste dag hoopt hij vooral vrienden te maken. Als Simon Cooper hem moet rondleiden op de school, sluit hij zich aan bij zijn vrienden, de oversekste Jay Cartwright en de slome Neil Sutherland. Die horen niet bij de populaire groep maar ook niet bij de onpopulaire groep, ze zitten er tussen in.

Er zijn drie seizoenen gemaakt met ieder zes afleveringen.

http://www.imdb.com/title/tt1220617/

Iemand die deze serie kent? De acteerprestaties zijn bij momenten top en ik hou wel van die vulgaire humor. Zeker aangenaam om eens tussendoor te kijken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat de serie zo goed maakt, vind ik, is dat ze zo realistisch is in tegenstelling tot vele andere series die over tieners gaan. Ik weet niet met welke andere serie TI vergelijkbaar is, maar je moet zeker eens een aflevering zien om te weten met wat je te maken hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu eerste aflevering, begint al leuk. "Whatever doesn't kill you, makes you stronger. Except polio."

En "I'm gonna take you outside and I want you to fuck me." "Really?" :D

edit; oh muziek is ook wel nice. Kate Nash en The Wombats.

edit2; hahahah doodlachen, nu al. Gelukkig heb ik alle 3 de seizoenen al dus hoef niet te wachten op downloads.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is serieus één van de beste series die ik heb gezien het afgelopen jaar. Brits, 'harde' grappen/opmerkingen, mooie personages enzo. Van de ong. 21 minuten ga ik zo'n 17 minuten gewoon helemaal dood van het lachen joh.

"You know, I think I'm ready for a relationship." "You mean you think you're wanking too much?" "... Yes." _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Inbetweeners _O_ Ik kende hen al van op JIMtv. Wel spijtig dat er maar drie seizoenen van elk zes afleveringen zijn. De film ervan wil ik zeker zien. De Amerikaanse remake wordt, vrees ik, een ramp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb alle seizoenen nu gezien en kan alleen maar zeggen dat het zeker een leuke serie is! Jammer dat ze na het derde seizoen gestopt zijn om de hele serie te eindigen met een film. Hadden denk ik wel makkelijk meer seizoenen bij gekund of in ieder geval seizoenen met meer afleveringen. Zitten soms echt hele gruwelijke grappen tussen. Jammer dat het nu zo eindigt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week in 4 dagen de hele serie gekeken, en heb flink goed gelachen. Erg jammer dat er maar zo weinig afleveringen zijn gemaakt, want er hadden best nog wel wat bij gekund. Naja heb me er iig prima mee vermaakt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites