Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Sebas hun luisteren 100% NL en Radio Hollandio. Die vinden dat gewoon goed hoor, je kunt hun echt niet wijsmaken dat het slechte muziek is.

Het verschil tussen 100 p NL, en Hollandio is echt enorm joh, vreselijk Hollandio, terwijl 100 p NL _O_ is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zegt de twaalfjarige. [/konjeverwachten]

Hoezo kon ik dat verwachten? Omdat het normaal is dat mongolen zoals jij stoer gaan doen omdat ik er jong uitzie? Tyf toch lekker op naar Duitsland joh

@ Sanel : ff serieus, vond jij dat van Bosnie goed dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verschil tussen 100 p NL, en Hollandio is echt enorm joh, vreselijk Hollandio, terwijl 100 p NL _O_ is.

Ja weet ik veel, ik woon in Brabant dus ik maak daar geen onderscheid tussen als je snapt wat ik bedoel. Hier draaien ze alleen Hollandio :cab:

@ Sanel : ff serieus, vond jij dat van Bosnie goed dan?

Hij kan geen Engels zingen dus ik vond het wel redelijk, niet bijster goed. Maar daar heb ik het niet over, je moet iemand sturen die bekend is. Die gozer vult een stadion met 80.000 man hé :cab: dat is iets waar de 3 J's alleen maar van kunnen dromen. Volgens Wiki is hij in heel Joego bekend + landen zoals Turkije. Dat is ziek hoor, punten stromen dan wel binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij kan geen Engels zingen dus ik vond het wel redelijk, niet bijster goed. Maar daar heb ik het niet over, je moet iemand sturen die bekend is. Die gozer vult een stadion met 80.000 man hé :cab: dat is iets waar de 3 J's alleen maar van kunnen dromen.

Ik ken em niet, maar als jij zegt dat die bekend is geloof ik het. Maakt het wel weer duidelijker dat het niet echt om de muziek gaat..

@ Hierboven : Het is niet allemaal zo goed als die moffenmuziek :sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie zou jij willen sturen dan?

Ik vond de 3J's namelijk gewoon goed..

Kane, Anouk, Krezip evt JVT. Maar die willen allen hun naam niet "vervuilen" met die belachelijke festival. Punt is wel dat het niet gaat om een "mooi" nummer, het is geen top 40. Nederland wil altijd met een "mooi" nummer aankomen, daar verover je geen stemmen mee. Je moet een nummer hebben dat blijft hangen, dat mensen ná de tweede keer horen gelijk weer herkennen en weer willen horen. JVT zou bv. met nummers als Watskeburt of Holereer geheid de finale wél hebben gehaald, die nummers blijven hangen en zijn tof.

Tuurlijk is er ook vriendjespolitiek, maar als er een nummer echt catchy is en een "blijft-hangen" factor heeft kom je er gewoon ver mee. Zie Noorwegen twee jaar terug, Duitsland vorig jaar en die gekke Finnen in een pak van monsters.

Meest perfecte voorbeelden van zulke nummers imo;

EYnc7zQIy9o

Tekstueel een kutnummer, maar een prima nummer om naar te luisteren, plus het natuurlijk wel vermakelijk is om te kijken naar zo'n wijfie dansend in een berenvelletje. Zo heb je van die winning combo's. Daar moet je op inspelen.

m3i4S4E7h3I

Dit idemdito, enkel na tien seconden wil je al weten hoe het nummer verder gaat. En het is in principe een kutnummer, maar het heeft iets, dát scoort. Die Turks/Arabische jizz in het nummer maakt het speciaal, en het dansen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kane, Anouk, Krezip evt JVT. Maar die willen allen hun naam niet "vervuilen" met die belachelijke festival. Punt is wel dat het niet gaat om een "mooi" nummer, het is geen top 40. Nederland wil altijd met een "mooi" nummer aankomen, daar verover je geen stemmen mee. Je moet een nummer hebben dat blijft hangen, dat mensen ná de tweede keer horen gelijk weer herkennen en weer willen horen. JVT zou bv. met nummers als Watskeburt of Holereer geheid de finale wél hebben gehaald, die nummers blijven hangen en zijn tof.

Ja tuurlijk zou ik ook graag Kane of Anouk zien. Krezip is helaas al gestopt, maar dat zal je vast wel weten ;c Maar die zijn niet haalbaar en daarbij vind ik de 3J's gewoon erg goed, maar het is idd niet een pakkend liedje..

@ Hierboven ;e Je bent tegen NL Talig maar je luistert wel 100% NL :cab: Volgens mij lul je maaar wat ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja tuurlijk zou ik ook graag Kane of Anouk zien. Krezip is helaas al gestopt, maar dat zal je vast wel weten ;c Maar die zijn niet haalbaar en daarbij vind ik de 3J's gewoon erg goed, maar het is idd niet een pakkend liedje..

@ Hierboven ;e Je bent tegen NL Talig maar je luistert wel 100% NL :cab: Volgens mij lul je maaar wat ;e

Thierry is de naam maar om je vraag te beantwoorden. Nee ik luister die onzin niet.

Jannes op 100 p NL joooooo :cab:

Niet? Dacht dat ze hem daar wel draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nigel je gedraagt je echt als iemand met te veel vaderlandsliefde, een pure Nederlandse act die in jouw ogen goed is bescherm je en alles wat niet Nederlands is vind jij slecht. Ik heb jou dit hele topic geen een keer kritiek zien geven op de 3 J's. Blijkbaar heb je er ook geen verstand van aangezien je muziekkennis nog steeds is blijven hangen bij Nederlandstalig :cab:

Je kijkt ook alleen maar naar de 3 J's, voor de rest interesseert het je geen bal. Of ze nou goed of slecht zijn, jij blijft toch wel positief over ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites