Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hattrick Topic

Satyr

Aanbevolen berichten

Weer een seizoen overleefd en ik heb de eerste speeldagen gewoon geen tijd gehad om er iets voor te doen, maar nu terug volledig actief bezig. Mijn verdediging begint er steeds beter en beter uit te zien. Komende drie seizoenen nog verdedigen trainen en met de winst van verkopen andere posities versterken.

@ Mathi : Wat moet een goede aanvallende vleugelspeler hebben als kwaliteiten ?

Edit : Merk net dat één van mijn vleugelverdedigers geblesseerd uitgevallen is ( 19 jaar en briljant verdedigen en matig vleugelspel ) Is niet van beste niveau maar krijg daar wel geld voor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een anti-climax van het seizoen zeg. ;e;e;e 3-2 verloren + 3 blessures waarvan 2 erge, moet ik dus 10 dokters gaan aannemen. Wat heb ik toch een hekel aan mijn tegenstander zeg. Duidelijk mijn zwarte beest sinds ik in vijfde zit. ;e

@Peter: Vleugelspel en passen lijkt me. Spelmaken volgens mij ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een anti-climax van het seizoen zeg. ;e;e;e 3-2 verloren + 3 blessures waarvan 2 erge, moet ik dus 10 dokters gaan aannemen. Wat heb ik toch een hekel aan mijn tegenstander zeg. Duidelijk mijn zwarte beest sinds ik in vijfde zit. ;e

@Peter: Vleugelspel en passen lijkt me. Spelmaken volgens mij ook wel.

Als je geen vleugelspel traint dan koop je het beste tussen 23 en 27 zeker ? Hoeveel zou je uitgeven voor een vleugelspeler in 7de klasse ? Heb ongeveer 1.3 miljoen beschikbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20-25 koop ik meestal m'n spelers. Uitstekend lijkt me toch wel een must, misschien zelfs formidabel. En de prijs van zo'n winger zou ik niet weten, hangt af van de bijstats. Daar kan je het best de transfervergelijking voor raadplegen.

De prijzen liggen op dit moment wel laag zeg, iemand idee wanneer ze gaan stijgen? :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een geruststellende vijfde plek geëindigd dit seizoen dus ik moet amper vechten tegen degradatie en mijn verdediging begint er steeds beter en beter uit te zien

Middenveld slecht (hoog)

Rechterverdediging goed (zeer hoog)

Centrale verdediging uitmuntend (heel laag)

Linkerverdediging goed (hoog)

Rechteraanval matig (laag)

Centrale aanval slecht (laag)

Linkeraanval zwak (heel laag)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond is het voor ons d'rop of d'ronder. Bij een gelijkspel zijn we gepromoveerd en bij winst kunnen we nog 1e worden. De tegenstander kan echter ook nog promoveren (staan 3 punten achter mij, maar beter doelsaldo). Wordt dus behoorlijk spannend.

2-0 gewonnen en daardoor 1e geworden! De nummer 1 verloor thuis met 1-3. Op naar de 6e divisie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben 2e geworden, heb de meeste goals van allemaal gemaakt :) In totaal 88 :P Volgend seizoen komt er een bot-team dus ik verwacht dat het tussen mij en nog 1 ander gaat. Hopelijk kan ik als ik promoveer daarna weer rond de miljoen uitgeven aan spelers :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brunon Zasilski vergat in 9e minuut even dat hij niet bij Ajax of Real Madrid zat, maar bij Fluisterwoud, toen hij op links een driedubbele schaar probeerde. Hij dolde zichzelf, tikte de bal knullig over de zijlijn en kreeg een lachsalvo over zich heen van zijn eigen fans. Hij had een grote kans om de gelijkmaker te scoren.

:mrgy:

0-1 achter in de degradatie play-off, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het belangrijkste is natuurlijk vleugelspel he :) Als hij scoren en passing ook hoog heeft is het mooi meegenomen :)

Oefenwedstrijd met B-elftal tegen een belgisch team uit klasse hoger 0-6 verloren, wel afgelopen weekend met 11-0 gewonnen, degene die gedegradeerd is was een bot-team waar ik tegen moest. Maarja 4 spelers en 4 botteams, vorig jaar het beste van allemaal dus ik verwacht promotie. Nu ff weer richting de 1-2 miljoen krikken qua financien en dan kan ik promoveren en blijven in de 7e divisie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites