Juca Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Klopt. Interessante aflevering. Die zoon moet het gedaan hebben, kan niet anders. Alleen er is nog geen bewijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Idd. Die vent spoort echt totaal niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 april 2011 Auteur Share Geplaatst 25 april 2011 Ik hoop dat ze als ze dat lijk gevonden hebben wel verder komen qua bewijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Zal ongetwijfeld zo zijn, aangezien ze nu goede DNA-technieken hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Klopt. Interessante aflevering. Die zoon moet het gedaan hebben, kan niet anders. Alleen er is nog geen bewijs. Hmm, tunnelvisie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Bewijs is er eigenlijk wel, maar nog geen doorslaggevend bewijs. Al het bewijs wat er nu is wijst wel richting de zoon, die vervolgens er ook alles aan doet om zichzelf verdacht te maken. Dus zeggen dat de zoon het gedaan heeft, heeft in dit geval niets te maken met tunnelvisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 Ik rij idd ook altijd naar Rotterdam om daar te gaan hardlopen :S Die vrouw ligt gewoon in dat bos. Kan niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 Bewijs is er eigenlijk wel, maar nog geen doorslaggevend bewijs. Al het bewijs wat er nu is wijst wel richting de zoon, die vervolgens er ook alles aan doet om zichzelf verdacht te maken. Dus zeggen dat de zoon het gedaan heeft, heeft in dit geval niets te maken met tunnelvisie. Oke, nja ik heb die aflevering niet gezien ofzo, maar zo'n opmerking kwam wat vreemd over ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 1 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 1 mei 2011 Boeiende aflevering weer vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Inderdaad.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 30.000 euro beloning, alsof het niets is.. Lijkt me toch wel duidelijk wie het is, maarja zonder bewijs kan je niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 2 mei 2011 Ik was in slaap gevallen ;e ga hem nog wel terugkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 30.000 euro beloning, alsof het niets is.. Lijkt me toch wel duidelijk wie het is, maarja zonder bewijs kan je niets Inderdaad. Rare en ingewikkelde zaak trouwens met al die personen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 8 mei 2011 Share Geplaatst 8 mei 2011 Was weer interessant, wel hartstikke duidelijk weer wie de dader is.. Komen er ook nog lastigere zaken?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 9 mei 2011 Share Geplaatst 9 mei 2011 Dat hoop ik toch wel idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2011 Ja dat gevoel had ik ook een beetje, jammer zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Jezus, wat een idioten dan bij de rechtbank in Nederland. Hem vrijspreken, tering :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Nooit geweten dat die de Vries iets met stichting Brein van doen had, nog meer reden om een grafhekel aan die vent te hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Ongelooflijk dat die Frans vrijgesproken werd. Hup Peter R.! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2011 Nooit geweten dat die de Vries iets met stichting Brein van doen had, nog meer reden om een grafhekel aan die vent te hebben! Omdat hij strijd tegen de misdaad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 23 mei 2011 Share Geplaatst 23 mei 2011 Volgens de Nederlandse wet is downloaden alleen anders nog steeds geen misdaad... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2011 Maar het aanbieden wel en dat pakken ze aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 23 mei 2011 Share Geplaatst 23 mei 2011 FTD bood helemaal niets aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2011 Maar ze verwezen er wel naar http://www.anti-piracy.nl/wat-mag-niet.php Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 23 mei 2011 Share Geplaatst 23 mei 2011 Uhu klopt, uploaden is al sinds tijden illegaal en dankzij Brein zijn verwijzingen naar sinds kort (sinds de overwinning op FTD) idd ook illegaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten