jj1 Geplaatst 15 maart 2011 Share Geplaatst 15 maart 2011 Zie net zon voorstukje met die britt van take me out. Haha wat een programma wordt dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2011 Zie net zon voorstukje met die britt van take me out. Haha wat een programma wordt dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 maart 2011 Share Geplaatst 15 maart 2011 Die andere kansloze doet ook mee, hoe heet ze ook alweer. Die met die rare kleren altijd. Ze gaat in die reclame zo schreeuwen. Ik ga dit denk ik wel volgen kan best leuk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 15 maart 2011 Share Geplaatst 15 maart 2011 Je bedoeld die van Dames in de dop of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 maart 2011 Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik heb het opgezocht ik bedoelde Ymke http://zappen.blog.nl/rtl-nederland/2011/01/11/rtl-5-ster-ymke-gewond-tijdens-echte-meisjes-in-de-jungle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Ik zag ze gister bij jensen dit word wel lachen denk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Inderdaad, kan wel wat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 http://www.vkmag.com/videos/videos_echt_meisje_in_jungle_gebeten_door_slang/ Dit is wel lastig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Kan iemand die slang een standbeeld geven? haha fucking mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Niveautje :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Beetje nep dat Amanda wegging :cab: maar vind dit wel een grappig programma Die Britt is wel echt keidom ;e die denkt dat die Amanda wereldberoemd is joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Britt is tenminste nog enigszins sympathiek. Die Michella, de tering wat een ego heeft dat wijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 9 april 2011 Share Geplaatst 9 april 2011 Inderdaad, die Britt is nog gewoon leuk vrouwtje, maar wel zo dom he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 wat een kutprogramma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Anna : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Anna :< Inderdaad, grote pluspunten. :< Wat een vermaak zo'n programma, m'n hersencellen sterven per minuut af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 april 2011 Share Geplaatst 21 april 2011 Vanavond weer _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 21 april 2011 Share Geplaatst 21 april 2011 Ghehe, wat een nepperd is die Nadia zeg. Wel een lekker wijf op zich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 april 2011 Share Geplaatst 21 april 2011 Nooit heb je die schouders gezien. Die Adinda is wel knap, beetje dun misschien maarja. Wel jammer dat ze dr uit is. Britt trouwens wel bikkel _O_ Dat ze die tas van die Michella ging tillen. Alleen dat ze niet naar beneden durfde ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 21 april 2011 Share Geplaatst 21 april 2011 Nooit heb je die schouders gezien. Die Adinda is wel knap, beetje dun misschien maarja. Wel jammer dat ze dr uit is. Britt trouwens wel bikkel _O_ Dat ze die tas van die Michella ging tillen. Alleen dat ze niet naar beneden durfde ;e Ja iets te breed, maar voor de rest is ze echt niet lelijk ofzo hoor. Alleen ze moet niet praten. Wie is trouwens die koe die begon te brallen over brede boom dit brede boom dat? Wat een monster is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Ymke van Take me out Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 april 2011 Share Geplaatst 29 april 2011 Volgende week met die slang _O_ Wel nep die Ymke ;e dat ze uit dat team gaat. Ik zou nooit uit het team van Anna weggaan :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 29 april 2011 Share Geplaatst 29 april 2011 Die Anna heeft toch zo een heksenmuil, maar tot daar aan toe niet gek inderdaad. Lekker aan dat touw bungelen, hihi. Ymke is gewoon een loser, die dacht dat de Brokopondo Babes wel zouden zeggen: "Neee Ymk, blijf bij ons, pleaseee! Nou, mooi niet he. Dat met die slang zag er wel serieoesoe uit he. Haha Quintis met z'n annoes op z'n rug; komt-ie rustig aanwandelen en zegt-ie "rustig blijven" terwijl Ymke's arm onder een monsterslang verdwijnt.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fenomeno Geplaatst 29 april 2011 Share Geplaatst 29 april 2011 Die Ymke is echt een spuitfout he, godsamme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 april 2011 Share Geplaatst 29 april 2011 Ze is wel een hardcore chick :S hoe ordinair Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten