Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Entourage

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 354
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=E05]Sloan zag er wel :< uit, dat wou ik ten eerste ff kwijt. En verder, E wordt ff lekker gebruikt heb ik 't idee.. Die preview voor volgende week is veelbelovend met Ari, hoop echt dat 'ie mrs. Ari tot de grond toe stuk maakt _O_. Hij en Dana zijn veel toffer samen.

En Vince valt wéér voor een mokkel, hoe kan het ook anders. Saai wijf trouwens, enkel irritatie hoor zo'n iemand. Verder vrij matige episode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Why? Ari is Ari niet meer. Dat gebeuren tussen E en Melinda was maar heel even in beeld, en had totaal geen bijdrage. Vinny begint zich steeds meer als een pussy te gedragen. En wat ik nou van dat gebeuren met Turtle moet denken weet ik niet echt. Enige die vandaag nog goed waren, waren Drama en Billy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat dit het laatste seizoen is, je niet kan verwachten dat de laatste 2 afleveringen vol met shit zullen zitten, omdat het dan te lastig word voor de makers om er een einde aan te maken. De scheiding met Ari geeft hem een menselijke kant die je tot nu toe niet gezien hebt, en die ik persoonlijk ook tof vind. De rol van E is sowieso minder aanwezig de afgelopen 2 seizoenen, dus dat valt sowieso minder op. Drama blijft baas en ik vind de nieuwe rol van Turtle persoonlijk wel tof. Vincent's rol vind ik de hele serie al het minste dus daar stoor ik me ook niet echt aan.

Muziek bij de aftiteling weer echt _O_ _O_ serieus, dat is het hele seizoen al top _O_

Blijf erbij dat ik dit de beste aflevering van het seizoen so far vond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis gewoon de actie en 'het gevoel' van de eerste 6 seizoenen. Ik snap wel dat Ari is veranderd, maar de oude Ari was gewoon 10x vetter. E vond ik altijd een tof karakter, echt iemand waarin ik me als kijker in kon vinden, maar dat gevoel heb ik nu niet meer. Turtle is opzich nu wel tof, maar ook wel weer saai nu. En Vincent vind ik ook een stuk saaier sinds die uit zn kliniek komt. Enige die even tof is gebleven, is Drama. Ik mis gewoon de actie en hun wilde leven. Ik snap wel dat ze er een eind aan moeten breiden, maar dat gaat dus wel ten koste van het echte "Entourag gevoel"

Oja en de aftiteling is inderdaad echt supervet dit seizoen _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedere episode met Johnny Galecki is een goeie hoor. Deze was zeker een van de uitblinkers dit seizoen.

Goeie scenes met Turtle en Drama. En vond Ari ook wel vermakelijk met Babs :mrgy:

Erger me alleen kapot aan die journaliste van Vince, wat een saai irritant wijf zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het niveau wel aardig. Qua ontwikkeling is het allemaal wel logisch en acceptabel wat er gebeurt, het blijft alleen wel jammer dat het echte 'feelgood' van de eerste seizoen daarvoor geslachtofferd wordt. Ten opzichte van vorig seizoen is het echter wel een vooruitgang, zonder meer.

Enige wat ik echt jammer vind, is dat ik Mrs. Gold voor het eerst bij haar echte naam heb horen noemen. Ik dacht eerst nog even dat die nieuwe vent van haar haar per ongeluk Melissa noemde (naar Sloans stiefmoeder), maar toen ze niet verblikte of verbloosde, wist ik dat het haar echte naam is. En haar naam was in alle voorgaande afleveringen nog niet genoemd. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites