Arsène Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Ik vermoed dat mannen als Remko en Alex dit gewoon verplicht moeten kijken. Dus voor de All you need is love kijkers een eigen topic. Ik kijk namelijk ook, weliswaar niet verplicht, is lachen man. Alleen die love mansion vind ik beetje saai gedoe. Ik vind wel dat de reguliere uitzendingen niet kunnen tippen aan de kerstuitzending. Die is echt top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2011 Ik vermoed dat mannen als Remko en Alex dit gewoon verplicht moeten kijken. Dus voor de All you need is love kijkers een eigen topic. Ik kijk namelijk ook, weliswaar niet verplicht, is lachen man. Alleen die love mansion vind ik beetje saai gedoe. Ik vind wel dat de reguliere uitzendingen niet kunnen tippen aan de kerstuitzending. Die is echt top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucas! Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 All You Need Is Love is lachen :cab:? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Keek het laatst ook bij me vriendin, vijf minuten. Dat ze daar dan gaan zingen enzo, wat een gejank :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Ik kijk soms de kersteditie, soms wel leuk. Meestal vind ik het helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 All You Need Is Love is lachen :cab:? Jaaa lachen man. Een meisje dat vreemd is gegaan en dan graag terug wil naar haar ex. Waarop haar ex heel droog nee zegt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Heb zo'n ongelofelijke hekel aan dit programma. Vroeger keken m'n zus en moeder het altijd al. Zat ik me dood te vervelen, want dan moest ik 2 uur lang dat #$#$ programma aanzien. Uiteraard vind ik het nu ook nog steeds geen leuk programma. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Jaaa lachen man. Een meisje dat vreemd is gegaan en dan graag terug wil naar haar ex. Waarop haar ex heel droog nee zegt :D Filmpje? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 1 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 1 maart 2011 Volgens mij was dat de 1e aflevering van dit seizoen. Maar ik begreep die knul wel die meid was vreemd gegaan met zn beste vriend :nuts: dat is echt not done Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Met kerst vind ik het altijd leuk, maar elke zaterdagavond is wel een beetje too much. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Wat was er nou met Lenny? Zag hem in de reclame van dit programma voorbij komen, heb alleen de aflevering niet gezien. Dus Wouter, ligt me even in. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2011 Zo een meid is helemaal gek van hem, en toen hadden ze geregeld dat hij langs kwam en gingen ze tijdens die aflevering wat drinken ergens daar. Verder niet echt boeiend dus hij was er misschien paar minuutjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 december 2012 Auteur Share Geplaatst 20 december 2012 Iedereen de tissues al klaar liggen voor de kerstuitzending? Robert ten Brink vertelde overigens bij 100% NL dat ze in januari weer met een nieuwe reeks komen _O_ of het was februari mn geheugen laat me even in de steek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten