Remkoo Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 Alex is nu ook genomineerd, als sanctie omdat Laura haar missie niet goed uitvoerde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 +1 en daarbij denk ik dat NEderland wel wil weten wat Joanna en Philip samen gaan doen Idd, is wachten op de 1e move. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Alex is nu ook genomineerd, als sanctie omdat Laura haar missie niet goed uitvoerde. Goeie zaak, denk ook dat hij naar huis gaat namelijk. Geheim van Karim zit er nog in. En Philip Joanna. + dat Laura min of meer al heeft gezegd na deze tijd toch niet verder te willen / kunnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Vind die Karim altijd op zo'n grappige manier lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Wat is de stand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Kost het Laura even €5000 om Maik contact met het thuisfront te gunnen, hihi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Alex eruit dus, mooi dat Karim door is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Precies, Alex mocht er al een tijdje uit vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 9 april 2011 Auteur Share Geplaatst 9 april 2011 Het is de week van de angst. Teams zijn : The Fobiacs - Karim, Philip, Laura & Monique The Screamers - Sharon, Maik, Gerard & Joanna Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Haha zag ze kitsen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 11 april 2011 Auteur Share Geplaatst 11 april 2011 Maik zijn geheim is nu ook al eruit, geraden door Sharon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 11 april 2011 Share Geplaatst 11 april 2011 Heb et niet kunnen zien omdat ik geen tv heb, vanavond ff de herhaling. Maar op de site staat dat de eerste kus tussen Joanna en Philip een feit is! Eindelijk maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 11 april 2011 Share Geplaatst 11 april 2011 Heb et niet kunnen zien omdat ik geen tv heb, vanavond ff de herhaling. Maar op de site staat dat de eerste kus tussen Joanna en Philip een feit is! Eindelijk maar toch. Klopt, na de foute party samen in de tuin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 11 april 2011 Share Geplaatst 11 april 2011 Wacht, mensen kijken dit? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 11 april 2011 Share Geplaatst 11 april 2011 Niet ruig genoeg voor jou? Stoere boy hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Ruig? Hoe kom je daar nou bij? Het is gewoon een kansloos programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 12 april 2011 Auteur Share Geplaatst 12 april 2011 Wat zit je dan in dit topic.. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Jammer dat ze de herhaling om half 12 niet meer uitzenden, die keek ik nog wel eens. Hoeveel mensen zitten dr nog in t huis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Jammer dat ze de herhaling om half 12 niet meer uitzenden, die keek ik nog wel eens. Hoeveel mensen zitten dr nog in t huis? 8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Jammer dat ze de herhaling om half 12 niet meer uitzenden, die keek ik nog wel eens. Hoeveel mensen zitten dr nog in t huis? Inderdaad, daardoor zie ik het nu nooit meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Vind het echt ziek saai geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Er zijn nu nog 8 mensen, donderdag gaat er weer 1 naar huis en dan nog 4 weken geloof ik. echt mooi die uitslag van de nominatie; Maik, jij hebt de wildcard..... (Moniek he-le-maal los) niet gekregen. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 13 april 2011 Auteur Share Geplaatst 13 april 2011 Haha ja ik lachte ze echt facking erg uit. :P Liefst Joanna van The Screamers die erin blijft dacht ik, en was ook zo. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Die Maik lekker eruit, gewoon om die Monique te kutten, huilie :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Die Maik lekker eruit, gewoon om die Monique te kutten, huilie :mrgy: Inderdaad een huilie. Zij mag er dan volgende week uit van mij. :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten