Petterson Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Ik vind Troy, vooral naar mate de serie vordert, toch wel de ster van de show. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Geen Dinner with André Dinner with Abed Dinner with Vincent dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 november 2012 Share Geplaatst 8 november 2012 Begin van seizoen 2 vooral ontzettend hard aan het lachen om Pierce :-D "You're all walking in slow-motion?" zo droog :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 november 2012 Share Geplaatst 8 november 2012 Pierce is echt een held met zijn droge opmerkingen idd :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 9 november 2012 Share Geplaatst 9 november 2012 Idd :-D Je moet eens de bloopers bekijken. Dan zie je echt dat Troy de show steelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 9 november 2012 Share Geplaatst 9 november 2012 De bloopers zijn inderdaad ook geweldig. Niet alleen Troy is daar tof, Annie is ook heel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 'Got to get it wet again.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 november 2012 Auteur Share Geplaatst 11 november 2012 Gisteren ook wat bloopers gekeken en daarin steelt Troy duidelijk wel de show hoor. Wat een talent is hij ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BangBro Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 Senor Chang is een held haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 (bewerkt) Komt 'Sawyer' gewoon binnenlopen eind seizoen 2 :D Masterlijk. Sowieso die paintbal-episode is weer legendarisch _O_ 20 november 2012 bewerkt door Pieter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 http://www.slashfilm.com/chevy-chase-finally-leaving-community/ Hmm, jammer.:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Das wel een dompertje ja. Sowieso al een domper dat het begin van het nieuwe seizoen nog zo lang gaat duren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Eerste eps van seizoen 3 komen gewoon twee ontzettende helden de serie binnenwandelen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 Bij Eps 18 inmiddels, hoe doe ik het. Die Riots :D Toen Pierce zei; let's burn this mother down ging ik helemaal stuk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 Doordat jij steeds zo enthousiast reageert, krijg ik zin om de serie weer eens van begin af aan te gaan kijken.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 Afgelopen woensdag toch maar van voor af aan begonnen met kijken van de serie en wat ik kan concluderen is dat het voor mij echt de beste serie is die ik in tijden heb gezien. Ik ben nu na 4 dagen bij aflevering 24 van seizoen 1. Die paintball aflevering_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krisveld Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 AAAAAAH Community is geweldig. Inderdaad zoals meerdere vond ik de eerste paar afleveringen een beetje saai, maar op een gegeven moment beland je in een absurde wereld waarin je elke keer weer helemaal dubbel ligt van het lachen. En juist dat is zo geweldig je herkent alle personages terwijl het meest absurde gebeurd. Dit is echt een van de beste sitcoms ooit, maar ja ik ben wel een fanboy. Natuurlijk zijn Troy&Abed mijn favoriet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Troy and Abed in the mooooorning ;c Heb helaas alle drie de seizoenen gezien :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krisveld Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 ja ik ook dus dat word nog ff wachten. Februari begint seizoen 4 volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Aaaaaah, kan niet wachten tot 't nieuwe season begint :B Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Inderdaad, maar wel jammer dat het maar 13 afleveringen heeft:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 5 januari 2013 Share Geplaatst 5 januari 2013 Ohja, op CC was vandaag 1e deel van Community-weekend. Morgen van 13:00 - 19:00 tweede deel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 6 januari 2013 Share Geplaatst 6 januari 2013 Inderdaad, heerlijk als je aan het leren bent voor je hertentamens:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 http://www.youtube.com/watch?v=cHL7UhxA0qg&feature=youtu.be Nog een week jongens _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten