Big Mike Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 Zag ik het nou goed dat er gister 3 afleveringen zijn uitgezonden? Ze zo maar even binnen halen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 18 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2012 Jep. [spoiler=Baby Abed] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Ben nu bij S02E08, maar wat is dit briljant. Ik lach me altijd stuk om Pierce met die hele slechte grappen waar niemand om lacht :mrgy: Heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Die arcade aflevering, echt heerlijk:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 juni 2012 Share Geplaatst 14 juni 2012 Als ze het dan niet voor ons willen doen, dan misschien wel voor de bazen van Community. Season 4 zal starten op 19 oktober en voortaan op vrijdag uitgezonden worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 18 augustus 2012 Share Geplaatst 18 augustus 2012 Abed :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 augustus 2012 Share Geplaatst 22 augustus 2012 Haha ik vind m beetje te eentonig. Troy is toffer [video=youtube_share;9MS-5j74fww] Troy en Abed @2.06 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 22 augustus 2012 Share Geplaatst 22 augustus 2012 Heerlijke personages, voorspelbaar ja maar daar gaat het niet om. Heerlijke serie. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 23 augustus 2012 Share Geplaatst 23 augustus 2012 Ja Troy is minstens zo geniaal. Die kerel kan alles. Acteren, schrijven, zingen,.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Zit er al helemaal in na 8 episodes :D Hou echt van dit soort moderne comedies _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 En het gaat alleen maar beter worden, wacht maar op de seizoensfinales. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 Mwaah ik vind S1 wel beter dan de rest. Al moet ik zeggen dat die ene aflevering met tijdlijnen beste is(s3?). Seizoenfinales zijn wel allemaal top idd. Nieuw seizoen zou in oktober beginnen is opeens verzet naar februari :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 Het werd, imo, juist beter per seizoen. Hoe meer spoofs, hoe beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Pfff er is echt een dame in mijn top 5 vrouwen binnengedrongen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Niet verwacht dat dit je type was Piet; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Zie niks .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Shirley? [MENTION=33]Pieter[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Nee, Abed ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 5 november 2012 Auteur Share Geplaatst 5 november 2012 Abed is inderdaad wel de opperbaas in de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Vooral samen met Troy vind ik, maar jij als filmofiel zal daar vast anders over denken ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Die paintball aflevering :-D Geniaal Net gezien :D Als Senor Chang binnenkomt met die mitrailleur, dat muziekje eronder :D En dan die bomgordel hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 5 november 2012 Auteur Share Geplaatst 5 november 2012 Vooral samen met Troy vind ik, maar jij als filmofiel zal daar vast anders over denken ;). Inderdaad een super koppel, maar de referenties naar film- en popcultuur vind ik natuurlijk erg tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Zelfde reden als dat ik Weeds zo hoog heb zitten, veel raakvlakken met mijn echte leven, dat hebben Abed en jij ook, zie jou ook wel als een wat socialere versie van Abed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 5 november 2012 Auteur Share Geplaatst 5 november 2012 Zelfde reden als dat ik Weeds zo hoog heb zitten, veel raakvlakken met mijn echte leven, dat hebben Abed en jij ook, zie jou ook wel als een wat socialere versie van Abed. :D No way, want ik verwijs er IRL niet zo naar omdat er maar weinig zijn die dat snappen, maar ik vind hem wel leuk. Kon dat maar. :P En 'wat socialer'? Haha, je hebt me wel echt even laten lachen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten