Lars. Geplaatst 17 maart 2012 Share Geplaatst 17 maart 2012 Nice nice nice :< Dit weekend maar ff kijken dus (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Nieuwste aflevering is echt weer topniveau. Echt genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Inderdaad, geweldige aflevering. Ik mag hopen dat ze de serie na dit seizoen gewoon doorzetten, dat is toch nog niet zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patriot Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Echt applaus, wat een BRILANTE aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Is inderdaad nog niet zeker. Maar artistiek gezien, zou je een serie van deze kwaliteit natuurlijk nooit mogen cancellen. Helaas draait het om meer dan dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 april 2012 Auteur Share Geplaatst 6 april 2012 Als dat leidend was geweest, was er inderdaad veel maar kaf om van het koren te scheiden. Nu blijf ik erbij dat ik Community niet zo superdesuper goed vind, maar dit soort afleveringen maakt het wel heel erg tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Blijf het ook een toffe serie vinden, maar ik begin me dus meer en meer te ergeren aan die Britta. Dat overacting komt me de keel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 18 april 2012 Share Geplaatst 18 april 2012 Ik ben nu toch zo'n 12 afleveringen ver bij deze serie, en kan alleen maar positief zijn over deze serie. Abed:-D Pierce :r En Alison Brie, hoho :agree: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 19 april 2012 Share Geplaatst 19 april 2012 Ik hoorde van een vriend dat de makers van Community overwogen om Pierce eruit te schrijven, puur omdat hij de meest gehate personage is bij de fans. Weet niet of dit klopt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 19 april 2012 Share Geplaatst 19 april 2012 Zou zwaar zonde zijn, want ik vind 'm juist één van de tofste. Schrijf dan die Britta er maar uit, of Shirley. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 19 april 2012 Share Geplaatst 19 april 2012 Ik vind Pierce er anders samen met Abed & Troy bovenuit steken. En Chang natuurlijk. En Duncan. En Dean. En Annie's tits. Wat een bazenserie :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 19 april 2012 Share Geplaatst 19 april 2012 Ik hoorde van een vriend dat de makers van Community overwogen om Pierce eruit te schrijven, puur omdat hij de meest gehate personage is bij de fans. Weet niet of dit klopt?Dan hebben die mensen echt stront in hun kop. Man man, Pierce zijn gedragingen en opmerkingen zijn soms echt geniaal:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 19 april 2012 Share Geplaatst 19 april 2012 Pierce is wel een baas ja :D Shirley vind ik wel irritant zo stereotype, maar eruit hoeft ze van mij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 april 2012 Auteur Share Geplaatst 19 april 2012 Ik hoorde van een vriend dat de makers van Community overwogen om Pierce eruit te schrijven, puur omdat hij de meest gehate personage is bij de fans. Weet niet of dit klopt? Het is vooral omdat Pierce een moeilijk persoon IRL is. Er doen zelfs filmpjes/geluidsfragmenten de ronde op internet waarop hij zelf heel hard loopt te haten op Community, of in ieder geval de makers. Of zoiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 20 april 2012 Share Geplaatst 20 april 2012 Laatste ep vond ik wel vrij briljant. :mrgy: Abed en Troy. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 april 2012 Share Geplaatst 21 april 2012 Het is vooral omdat Pierce een moeilijk persoon IRL is. Er doen zelfs filmpjes/geluidsfragmenten de ronde op internet waarop hij zelf heel hard loopt te haten op Community, of in ieder geval de makers. Of zoiets. Chevy Chase he, beetje een oude versie van Charlie Sheen. ;) Niet voor niets dat hij een redelijk succesvolle Hollywood carriere niet heeft kunnen benutten en nu weer rollen speelt in series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Community goes Law & Order. :mrgy: Wederom een toffe ep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 28 april 2012 Share Geplaatst 28 april 2012 Ik moet zeggen, ik vond het einde van seizoen 1 en begin van seizoen 2 nogal flauw. Maar hoe verder ik kom, hoe meer ik terug moet lachen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 30 april 2012 Share Geplaatst 30 april 2012 De verwijzing naar The Wire in de laatste aflevering _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Wat ik zo jammer vind he, Britta was zegmaar de vrouwelijke hoofdrolspeelster(:cab:), nu is Annie dat aan t worden. En Pierce moet blijven haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Hoe kan je dat nou jammer vinden :cab:? Daarnaast ben ik het er ook niet echt mee eens. Laatste aflevering was weer erg goed. Edison OUT!!! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Britta is gewoon een 1(wo)manshow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 18 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2012 Cool. Cool, cool, cool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 Dat zijn niet de avatars uit aflevering 20 :( Overigens voor degene die het nog niet wisten: er komt een vierde seizoen van 13 afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 18 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2012 Nee weet ik, maar kon niet zo snel goede vinden en vond deze wel grappig. Baby Abed ftw trouwens. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten