Justin Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 (bewerkt) Net de eerste drie afleveringen gezien. Deze serie is een blijvertje hoor. :) Edit: Ben nu bij episode 7. Gave serie zeg _O_ en die Margaret :love: 27 mei 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 (bewerkt) En ik ben door seizoen 1 heen. :cab: Wat een serie. _O_ Edit: En door seizoen 2 heen. :cab: [spoiler=seizoen 2 final] Jimmy :(:( 29 mei 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Boeit me niks dat ik nu een triple post heb, maar ik heb seizoen 3 klaar. WAT EEN SERIE _O_ Hoeveel geweldige personages kun je in 1 serie stoppen! Harrow, Rothstein, Lucioano, Meyer, Gyp Rosetti, Owen, Chalky White _O_ wat een bazen stuk voor stuk. Oh en Gillian, wat een moordwijf. :love: Trouwens dat lachje van Mickey Doyle :-D [spoiler=RIP] Owen :( vond dat dus echt een baas he. Wat zonde dat hij dood is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Ha die Funzel ;c Je posts zijn terecht inderdaad, zo voelde ik me ook na seizoen 3. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Ga er eens aan beginnen binnenkort (d) Louter positieve kritieken gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Ha die Funzel ;c Je posts zijn terecht inderdaad, zo voelde ik me ook na seizoen 3. :< Wie is jouw favoriete personage? (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Wie is jouw favoriete personage? (d) Pfoeh lastig. Eigenlijk hebben ze allemaal zo hun sterktes. Gillian, Rothstein en Gyp zijn wel top 3 denk ik voor mij. Maar vind Nucky en Chalky White ook geweldig. En Richard & Lucky Luciano natuurlijk (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Eigenlijk heb ik hiermee net als met elke HBO serie, kan niet 1 favoriet personage uitkiezen. Met OZ, Wire, Sopranos en Six Feet Under kom ik toch al gauw allemaal op minstens 5 favoriete personages:< Met Boardwalk Empire net zo goed. Maar als ik moet kiezen voor seizoen 1 Nucky & Rothstein seizoen 2:Jimmy en seizoen 3 Richard en Rosetti Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Pfoeh lastig. Eigenlijk hebben ze allemaal zo hun sterktes. Gillian, Rothstein en Gyp zijn wel top 3 denk ik voor mij. Maar vind Nucky en Chalky White ook geweldig. En Richard & Lucky Luciano natuurlijk (d) Hehe allemaal ja. Bij mij zijn het Harrow en Rothstein denk ik. Meyer en Owen zijn ook tof. En Chalky natuurlijk. En Gillian is ook een moordwijf (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Alles gezien, topserie. En goh [MENTION=6129]Vegas[/MENTION]; Die Gillian,man man man. Topwijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 dayum zeg, pff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 Alles gezien, topserie. En goh [MENTION=6129]Vegas[/MENTION]; Die Gillian,man man man. Topwijf. Vind haar op foto's nooit zo boeiend, sommige vrouwen hebben dat. Die zijn op bewegend beeld werkelijk fenomenaal, maar op foto's minder. Gillian is er ook zo een :< Goh, wat een uitstraling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 Vind haar op foto's nooit zo boeiend, sommige vrouwen hebben dat. Die zijn op bewegend beeld werkelijk fenomenaal, maar op foto's minder. Gillian is er ook zo een :< Goh, wat een uitstraling. Ellen Love bij Mr Selfridge Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 Ellen Love bij Mr Selfridge Kenner, goh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 Wanneer komt seizoen 4? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 9e september. Althans, via followmytv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 Nederlandse tijd is het de 9e inderdaad. Dus hij wordt (Amerikaanse tijd) op zondag 8 september uitgezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=_UQUbGwUFe0&&hd=1&********=1&fs=1 Holy shit wat episch :< 11 augustus 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Het wordt weer smullen de komende tijd.... Breaking Bad, Sons of Anarchy, Boardwalk Empire _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 http://www.youtube.com/watch?v=_UQUbGwUFe0&&hd=1&********=1&fs=1 Holy shit wat episch :< Even op de nieuwe pagina, voor het geval mensen het anders missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Maar eens aan seizoen 3 beginnen binnenkort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 (bewerkt) Nog zes dagen _O_ Recap S3 + Wat scenes van S4. 3 september 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 8 september 2013 Auteur Share Geplaatst 8 september 2013 Het gaat weer los: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 september 2013 Share Geplaatst 9 september 2013 Het is meteen weer lekker begonnen. Goede episode! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 Helemaal mee eens! :) Ep2 was ook weer geweldig hoor. _O_ [spoiler=EP2] Eddie die nu wat belangrijkere taken gaat doen, tof hoor. :D Ik ben ook benieuwd hoelang het goed zal gaan tussen Chalky (wat een koning trouwens _O_) en Purnsley, die lijkt toch behoorlijk een sterke wil te hebben. Wat dat betreft is die Dr. Narcisse wel een hele interessante speler, daar verwacht ik erg veel van nog hoor. Verder tof Van Alden zo in actie te zien :D Ben benieuwd wat hij en Capone nog gaan doen samen. Hoop wel dat die Warren Knox snel dood gaat Jammer dat Rothstein, Meyer en Luciano er niet in zaten trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten