Hwb Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Zodra ik eraan begin, zal ik hier wel wat laten horen. Voorlopig staat seizoen 1 t/m 4 nog in de kast te wachten in die prachtige box. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Wil er graag mee verder gaan, maar ben vergeten waar ik gestopt ben ;c Heb de eerste 2 seizoenen zeker gezien, maar weet dan niet meer waar ik geëindigd ben bij het derde seizoen. Ook geen flauw idee meer wat er de eerste 2 seizoenen gebeurd is, misschien eens een recap zoeken op youtube. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 december 2012 Auteur Share Geplaatst 11 december 2012 Mad Men, ga er nooit aan beginnen. Eens meegekeken met mn ma maar het blijft de Boardwalk Empire voor homo's en vrouwen Huhu. Mad Men is veel relevanter met het aansnijden van (destijds) maatschappelijk interessante thema's en hoe dat verwerkt wordt en het heeft als protagonist één van de meest verwrongen persoonlijkheden. Vijf seizoenen verder zijn er wel tipjes van de sluier opgelicht, maar geheel zeker is het nog niet waarom Draper is zoals hij is. En zo hebben alle personages iets en is het in een heerlijk sjiek jaren '60-jasje gegoten. Maarja, eigenlijk moet ik niet op zo'n domme reactie reageren, vooral omdat je een keer mee hebt gekeken voor je ma en je dus eigenlijk opgeklopte lucht roept, maar het is te dom om het niet te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Seizoen 3 is echt _O_ Zeker de laatste aflevering zijn echt zeer goed. Finale was gewoon perfect, kijk al uit naar het vierde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 december 2012 Auteur Share Geplaatst 15 december 2012 Vierde seizoen is nog beter (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 januari 2013 Share Geplaatst 30 januari 2013 Ik ben vandaag ook met deze serie begonnen. Tot nu toe een beetje flauwtjes, maar ik zie wel de potentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 7 april 2013 Share Geplaatst 7 april 2013 Vierde seizoen is nog beter (y) Net het vierde seizoen erop zitten, nog een niveautje hoger dan de eerste 3 inderdaad. Kijk al uit naar het vijfde. Seizoen 6 begint vannacht weer in Amerika als ik me niet vergis, ga zo snel mogelijk proberen in te pikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 april 2013 Auteur Share Geplaatst 7 april 2013 Net het vierde seizoen erop zitten, nog een niveautje hoger dan de eerste 3 inderdaad. Kijk al uit naar het vijfde. Seizoen 6 begint vannacht weer in Amerika als ik me niet vergis, ga zo snel mogelijk proberen in te pikken. Het vijfde doet weinig onder voor het vierde hoor, het is wel een tikkie 'experimenteler', beetje meer lang leve de vrije jaren '60 als het ware. Ik koop (helaas) weer de dvd, dus ik moet nog een paar maandjes wachten op seizoen zes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 april 2013 Share Geplaatst 7 april 2013 Morgen is voor mij Super Monday!! 1 uur Game of Thrones en 2 uur Mad Men :D Nu al zin in Don Draper :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2013 (bewerkt) Zou hier iemand interesse hebben in seizoen 1 t/m 5 van Mad Men op dvd voor een eurootje of veertig-vijftig? Ik denk erover de serie op BR aan te schaffen. 19 augustus 2013 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2014 Och jongons. Voorafgaand aan S06 ben ik S05 aan het herkijken. Net S05E11 gezien, waarin ze Jaguar definitief proberen te winnen. De relatie tussen Don en Joan icm de opvatting over de hebberigheid van mannen die op zichzelf weer is doorspekt met de (verlangens naar) emancipatie, wat dan ook nog weer terugkomt in de relatie tussen Don en Peggy op het einde van de aflevering... Kippenvel nu ik eraan terugdenk, vochtige ogen bij het kijken toen [tekst]Don eindelijk zijn ware gevoel jegens Peggy toonde met die handkus[/tekst]. Hoe Joan ([tekst]van buiten sterk, maar van binnen toch de vrouw die zich onderdanig maakt aan de man[/tekst]) Peggy ([tekst]met het weglopen juist hét toonbeeld van emancipatie[/tekst]) weg ziet lopen. Briljant slot van een briljante aflevering. Zo'n herkijk is zo slecht nog niet, geeft het zelfs nog wat extra's. Wat een fantastische serie is het ook. Blijft jammer dat het hier zo weinig gekeken wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 april 2014 Auteur Share Geplaatst 23 april 2014 Tsjongejonge. Net de eerste twee afleveringen van seizoen zes gezien. Wat een serie is het toch ook. Kijkt ademloos weg. Don Draper blijft toch een van de meest ongrijpbare en fascinerende personages uit de tv. En dan die muziek en stijl zeg... Briljant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 4 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2014 Mag ik het hier nogmaals uiten? 'Tuurlijk, dit is toch mijn topic aan het worden. Ben weer twee afleveringen verder in seizoen zes en het wordt alleen maar beter. Die intro krijgt ook langzamerhand steeds meer betekenis. Wat. Een. Klasse. Enerzijds wil ik het nu in één ruk uitkijken, anderzijds wil ik er nog zo vaak van genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Afgelopen week eerste seizoen gekeken. Komende week beginnen aan tweede seizoen. Erg vette setting, toffe serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Heb nu bijna de eerste drie seizoenen gezien, het wordt ook gewoon met de aflevering steeds maar beter. Als ik in dit tempo de afleveringen blijf kijken kan het nog wel lukken om bij te komen voor het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2014 Seizoen zes is hier af. Wat hierboven staat: het wordt met de aflevering beter. Ongelooflijk wat een fantastische serie dit is, ik ben heel benieuwd hoe het in het laatste seizoen nu verder gaat. De serie doet me nu in ieder geval al nadenken of mijn onbetwiste (mijn enórm onbetwiste) top twee met The Wire en The Sopranos wel zo onbetwistbaar is. Klasse hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 juni 2014 Share Geplaatst 15 juni 2014 Eeeeeeen compleet bij. Wat een heerlijke serie hoor, vele malen beter dan ik van tevoren had gedacht. Nu uitkijken naar volgend jaar voor de rest van seizoen 7. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 15 juni 2014 Share Geplaatst 15 juni 2014 Nou ben nu bij de eennalaatste aflevering van seizoen 3, het wordt nu eindelijk wel een hele goede serie, daarvoor vond ik hem aardig maar niet heel bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Klaar met seizoen 5 nu, heerlijke serie haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 1 juli 2014 Share Geplaatst 1 juli 2014 Nu helemaal klaar t/m aflevering zeven van seizoen 7. Die Sally is over een paar jaar trouwens echt een fucking lekkere chick, pa>180 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2014 Ja he, talentje hoor. ;sm; Ik wacht gewoon weer trouw op de dvd-release van S07, zodat ik de collectie straks aan het einde gewoon helemaal compleet heb. Beste serie van het moment, by far. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Laatste aflevering van seizoen 3 _O_ Jongens jongens, wat goed. Serie is ook echt helemaal af en dat kan ik altijd wel sterk waarderen. Het gevoel dat over elk schilderij op de achtergrond, elk woord, elk shot is nagedacht. Zo viel het me op dat in de aflevering dat [tekst]Betty Don confronteert met wat ze heeft gevonden in de schuif de conversatie op een bepaald moment onderbroken wordt omdat de baby aan het huilen is. Als Betty dan terug kwam zei ze dat de baby zijn lakens af had geschopt, waarna het gesprek gewoon hervat. Op het eerste zich een onbelangrijk detail, maar eigenlijk een geweldige metafoor.[/tekst] Misschien zoek ik er teveel achter, maar in series die zo afgewerkt zijn geloof ik niet zo in toeval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 november 2014 Auteur Share Geplaatst 14 november 2014 Je zoekt er niet teveel achter, zulke dubbelzinnigheden zitten er vaker in. Echt de beste serie van het moment hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Moet nu nog een aflevering kijken voordat ik helemaal bij ben, weer ontzettend sterk maar de verhaallijn van Ginsberg deed ontzettend af aan zijn personage. Begint voor mij een steeds grotere kandidaat te worden voor beste serie ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidonna Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Deze serie staat op Netflix en werd mij daar aangeraden vanwege mijn waardering voor Suits. Is het inderdaad een serie die ik moet gaan kijken? Heb True Detective klaar staan, maar overweeg daarna deze serie aan te breken. Doen of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten